zaterdag 27 november 2010

Sneeuwpop

Ja hoor, daar is ze weer! Op mijn nieuwe computer nog wel!
Eindelijk kan ik jullie mijn sneeuwpop laten zien, speciaal voor An! Gelukkig is hij door de kou niet gesmolten hahaha.
Het is een easelkaart in de vorm van een sneeuwpop met een treksluiting. Deze keer heb ik geen stempelafdrukje gebruikt.


Op de kaart zit een envelopje waar een Kerstboodschap op staat!



De kaart blijft staan d.m.v. wat sisaltouw waar ik veters mee heb geborduurd op de schoenen van de sneeuwpop. De eindjes heb ik doorgetrokken naar achteren en als je er dan een strik in maakt, dan blijft de sneeuwpop overeind staan!


De bezem zat ooit eens in een ijstraktatie.
De mond bestaat uit zilveren strass steentjes die ik met een Identi Pen heb ingekleurd in een bijpassende bruine tint.


Hier is het patroon voor jullie. Hij past net aan op een A4 velletje.


67 opmerkingen:

Margo zei

Super kaartje San!!!!
Fijn dat je een nieuwe pc hebt,hoop voor je dat deze langer leeft!

Liefs, Margo

Maryana zei

Wow!!!! It is mazing!!!!! this is incredible!!
I'm your fan!

Nellie zei

wat een snoeppie en wat een leuk patroon fijn dat je weer een PC hebt ik vind je sneeuwpop schitterend

Liefs Nellie

Nellie zei

wat een snoeppie en wat een leuk patroon fijn dat je weer een PC hebt ik vind je sneeuwpop schitterend

Liefs Nellie

marjolein zei

Wat een toppertje.
Prachtig.

Marjolein

marenmat zei

Wat een prachtige kaart! En bedankt voor het leuke patroon!

Linda zei

Wat een schatje is dat, heel leuk gedaan.
gr linda

Adriana zei

Hallo Sandra, wat een leuke kaart heb je weer gemaakt:)
ik zal je patroon ook wel weer gaan gebruiken;)
alvast hartelijk bedankt voor het delen.
groetjes Adriana

natacha zei

super kaartje zeg
zo leuk en origineel weer
fijn weekend
grtz natacha

Myriam zei

Wauw, wat een fantastische kaart! Zo'n prachtige sneeuwpop. Ontzettend bedankt voor het patroontje.

-xxx- Myriam

Danielle zei

wat een leuke kaart! en wat een werk. hele leuke sneeuwman.
groetjes danielle

Astrid zei

Wat schattig is dit Sandra, heel erg leuk.
Groetjes Astrid

Nyna zei

Wat gaaf zeg! Die ga ik zeker eens proberen te maken! :)

Liefs, Nyna.

Christa zei

wow super hoor sandra heel leuk bedacht ook met die veters groetjes christa

Lean zei

gaaf geworden mooie kleuren ook.
groetjes,lean

Miranda de Groot zei

wauw wat een supergave kaart is dit zeg
groetjes miranda

Willy's creations zei

Wat een super kaart heb je weer gemaakt..wat kan jij dat toch goed....top!

Groetjes,Willy

Andrea zei

oooh dit is echt leuk!!!!!!!
groetjes andrea

Aloesaloes zei

O wauw hij is helemaal te gek, deze prachtige sneeuwpop! Gaaf gedaan met de veters!
Fijn dat je een nieuwe pc hebt :o)

Groetjes, Loes

Patricia zei

Superleuk kaartje heb je gemaakt Sandra...heel origineel!!
En wat een geweldige kleurtjes, lichtblauw met kraft, super!
Echt een plaatje. Gelukkig doet je computer het weer en kunnen we weer genieten van al je mooie creaties en natuurlijk weer bedankt voor het patroontje.
Fijne avond, groetjes Patricia

Gerd@ zei

WAUW!!!! ik heb er gewoon geen woorden voor Sandra? en dat ondanksje PC problemen? vind ik het heeeeeel erg mooiiiii!!!!!!!!!!!!SUPERS!
Groetjes Gerda

Riet zei

Ohhh wowww Sandra,Wat is hij schitterend.
Meis hoe kom je erop.echt super.
Mooi papier en details heb je gebruikt.
Complimenten.

Liefs Riet.

m@deliefjuh zei

oh wat ben ik toch blij dat je een nieuwe pc heb :) want zo hoef ik niks meer te missen en uh.... deze is: GAAF!!!

Tineke zei

Fijn dat je je nieuwe pc hebt!
En wat een superleuke sneeuwpopkaart heb je gemaakt Sandra!! En dank je wel voor het patroon.
Groetjes, Tineke

Trudy zei

Geweldig wat een prachtige kaart Sandra!!!
bedankt dat je het patroon wilt delen.
Groetjes Trudy

creacora zei

O geweldig Sandra wat een orginele kaart heel mooi zo met die kerstboodschap !

Groetjes Cora

Sandra1968 zei

Dit is superleuk!
Schitterend!

tine zei

wat een superkaart!
welbedankt dat je dit patroon met ons wil delen!
Groetjes
Tine

Sandra zei

Wowwwww! Wat is ie leuk San!! Ik ga hem zeker ook maken hoor, echt geweldig vind ik hem!
Liefs, San

An zei

Ook ik ben erg blij dat je PC het weer doet! En ik vind het ook super leuk dat je dit kaartje speciaal op mijn verzoek gemaakt hebt! Hij is fantastisch!

Wat heb je weer een super originele manier bedacht om hem vast te zetten! Prachtig versierd ook en het envelopje is ook helemaal leuk! Hier ga ik zeker mee aan de slag! Bedankt voor je inspiratie! Je ziet hem vanzelf op m´n blog verschijnen!

Groetjes,
An

maranda zei

hoi sandra, die is heel mooi, wel gaaf dat je de patroon erbij hebt staan, ik zal 'm even uit kopieeren, ik zou 'm ook graag willen maken, maar die is wel heel cool gemaakt!!
groetjess maranda

Hilda zei

Hallo sandra,
Wat fijn dat je weer kunt computeren.
We kunnen er niet zonder hé, hihiihi!!!
oooooooo wat een gave sneeuwpop heb je gemaakt.......... die kan mooi hier bij ons in de tuin staan, hoef ik hem niet zelf te rolllen hihihihihi. Want hier ligt (Groningen) sinds gisteren sneeuw!

En weer bedankt dat je er een patroon van gemaakt en met ons wilt delen.

Groetjes Hilda

Thea zei

Hoi Sandra,
Wat een ontzettend leuke kaart en met dit mooie winterweer blijft ie lang houdbaar!

Fijn weekend!
Groetjes Thea

Jannie zei

Geweldig Sandra wat is dit een prachtig stukkie creativiteit
Complimenten hoor.
Ik vind hem echt geweldig!!!
Veel plezier met je nieuwe PC.

Groetjes Jannie.

Nanda zei

Evenals jij moet ook ik eraan geloven en een nieuwe pc kopen. Gelukkig kan ik even bij iemand anders on-line, want jou creatie is weer helemaal top. Wat is je sneeuwpop leuk zeg en heel erg bedankt voor het sjabloon. Ik ga hem beslist ook eens maken.

Groetjes en succes met de nieuwe pc,
Nanda

hildedewilde zei

hij is supergaaf sandra en leuk dat je hem met ons wil delen!!
bedankt en groetjes, hilde

Cards by Jol zei

wat een supergave sneeuwman, je hebt hem zo mooi gemaakt, dank je wel voor het patoon.

groetjes jolande

marika zei

superleuk deze kaart!!
bedankt om het patroontje met ons te delen

groetjes,marika

...Astrid... zei

owwwwwwww je sneeuwpop is schitterend thnx voor het patroon

Hetty zei

Wat is dit weer schitterend

gr hetty

Jacqueline's Weblog zei

Super origineel en heel leuk gemaakt!
Veel plezier met je nieuwe PC.
Groetjes van Jacqueline

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig gemaakt Sandra, jij weet altijd wel weer iets te bedenken leuk gedaan hoor!

Liefs Ida

cristel zei

hij is weer schitterend hoe maak je toch altijd zulke mooie dingen ben blij dat je er weer bent en bedankt voor het patroon
grtjs

San zei

Wauw San super je kaart bedankt voor het patroon ook weer!

fijn weekend nog..!

Astrid zei

Jeetje mina San, wat een geweldig mooie sneeuwpop en wat super dat je dit weer met ons wilt delen, ik ben weer helemaal happy :)

groetjes Astrid

sweetgil zei

Schitterend!!!!
Groetjes
Mireille

Cardcorner by Yvonne zei

Wauw, wat een geweldige kaart, en wat super dat je ook het patroon op je blog geplaatst hebt!
groetjes Yvonne

Gry-Heidi zei

WOW, gorgeous snowman-card!!!

Hugs, Gry-Heidi :)

chantal zei

wouw schitterende kaart sandra
echt geweldig
ga hem zeker eens gebruiken
liefs chantal

nicolet zei

Wat een plaatje weer Sandra!
Groetjes Nicolet

An Zeelmaekers zei

wat een ongelooflijk mooi sneeuwmanneke! Ik ga deze ook eens proberen. Ik ben nog op zoek naar leuke zelfmaak versieringen voor in de kerstboom op school. iets wat leerlingen gemakkelijk kunnen maken! Heb je geen tip?

marja zei

sandra een groot complimt!!!
ik ben er helemaal weg van!
weer zo knap gemaakt en ik neem het patroon dan ook heel graag mee!! dank je wel hoor!
wordt gemaakt voor volgend jaar!


lieve gr. marja

.:♥MMDesigns♥:. zei

Wauw wat een super leuke kaart! En zo origineel!!! Heel erg leuk gedaan en bedankt voor de template!
Liefs, Marit.

Liszha zei

Wat een kunstwerk! Zucht!

Liszha zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Liszha zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Annette zei

super mooi lieverd wou dat ik nu ook wat meer energie had hahahaha

liefs annette

scrapfreak zei

hoi sandra,

wat een prachtige kaart zeg en bedankt voor je patroontje
ik ga jouw zeker volgen want je maakt echt prachtige dingen
groetjes marrianne

corrie en rini zei

hallo sandra ik vind jouw kaarten prachtig gemaakt en ik heb de sneeuwman al gemaakt
ieder een vind hem geweldig bedankt voor het patroon groetjes corrie

CM2 zei

Sandra, your work is simply amazing, so glad that I stumble on here! Thank you so much! CM2:-)

nancy100nl zei

Hoi Sandra,
Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Ik vind je kaarten echt super.
Groetjes Nancy

Yvonne zei

deze is echt helemaal top! bedankt weer voor dit idee en uitleg

bonita zei

Mooi!! Heb je patroon even opgeslagen en ben je volger geworden.

Sneezle zei

Wat ontzettend leuk zeg. Je maakt prachtige kaarten! Heel erg bedankt voor je inspiratie en patronen! Ik ben er helemaal weg van.

Diana zei

Hoi Sandra,

Ik kijk mijn ogen iedere keer weer uit bij jou creaties. Meid wat kan jij mooie dingen maken. Deze sneeuwpop heb ik nu ook gemaakt. Bedankt voor je patroon er van. Ik heb hem op mijn blog gezet dus als je het leuk vindt om een kijkje te nemen? Ik heb ook een link naar jou blog erop gezet. En ik heb er ook een silhouette file van gemaakt.

Groetjes van Diana.

Marja zei

Ik heb vandaag de sneeuwpop gemaakt, wel een heel werk, maar erg leuk om te doen. Bedankt voor het delen!

Groet, Marja

Anita's creaties zei

Beetje late reactie, maar kwam nu pas dit patroon tegen. Super leuk. Ik heb er een silhouette bestandje van gemaakt en er gelijk een paar gemaakt. Dankjewel!
Groetjes Anita

Related Posts with Thumbnails