vrijdag 31 december 2010

HAPPY New Year

Nog goed 6 uur te gaan en dan mogen de kurken weer knallen!! Voor deze gelegenheid heb ik een champagnefles versierd met een houder die je om de hals kan doen. Leuk om kado te geven! Je kan het natuurlijk ook voor een wijnfles gebruiken! Het patroon staat onderaan dit bericht.





In de houder zit lekkere chocolade voor bij de bubbels!
De bloem heb ik zelf gemaakt m.b.v. een blaadjespons. Verder wat tule geregen en een grote bling erin.


De stempel is van Marianne Design. De tekststempel is van het Kruidvat.
Het ene blingdingetje is helaas een beetje gezakt. Ik wilde snel een foto maken voor het donker zou worden en de lijm was nog niet helemaal droog waardoor hij iets naar beneden is gezakt. Ik zag het pas toen mijn foto's al ge-upload waren. Hij zit inmiddels weer op z'n plekkie!


En natuurlijk heb ik weer een patroon voor jullie gemaakt! De laatste van dit jaar!
Het past precies op een A4 vel, maar de maat kan je natuurlijk zelf bepalen door hem groter/kleiner af te drukken.

De maat van mijn gevouwen doosje is 9 cm breed bij 23 cm hoog.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling toe! Doe voorzichtig aan met het vuurwerk!
Tot volgend jaar hihihi!

26 opmerkingen:

Ilonka zei

hoi Sandra wauw wat een gave creatie echt origineel. Meis een goede jaarwisseling en een creatief en gezond 2011 !!

dikke knuf Ilonka

Aleida zei

Voor dit jaar ben ik natuurlijk te laat, maar ik kan hem wel gebruiken voor mijn vaders verjaardag.
Bedankt!
groetjes,

Cardcorner by Yvonne zei

Ziet er geweldig mooi uit Sandra. Super leuk idee. Wens jullie een heel fijn jaarwisseling.
groetjes Yvonne

Linda zei

leuk is ie geworden en een fijne jaarwissleing gewenst
gr linda

Danielle zei

hartstikke leuk! en inderdaad kun je ook aan een fles wijn hangen, leuk presentje om te geven, en te krijgen. fijne jaarwisseling.

wil zei

erg leuk zeg

m@deliefjuh zei

dat ziet er weer supers uit! heel mooi gemaakt!
fijne avond he vanavond.. en niet te veel "knallen" he... hahahahaha

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Sandra.

Fijne jaarwisseling en een gezond 2011.
Liefs Riet.x

chantal zei

wouw dat ziet er super leuk uit sandra
erg leuk gedaan
ik wens jullie ook een gelukkig gezond en creatief nieuwjaar
liefs chantal

gerrie zei

wowww wat ziet dat er weer prachtig uit zeg!
ik wens jou en je familie een gelukkig, liefdevol, gezond, creatief 2011 toe. hoop dat we nog lang van je schitterende creaties mogen genieten!
groetjes gerrie

Margo zei

Wat een leuke label Sandra!!! Hele mooie kleuren. Ik hoop dat jullie een goede jaarwisseling hebben gehad en ik wens jullie alle goeds voor 2011!!

Liefs, Margo

Fia zei

Prachtig en een heel mooi cadeau om te mogen ontvangen Sandra!

Ik wens jullie een heel mooi, gelukkig en liefdevol Nieuwjaar toe.

Liefs Fia

natacha zei

mooi gedaan zeg
wens jullie ook het allerbeste voor 2011
natacha

cristel zei

gewoon weer super en bedankt voor het patroon en natuurlijk voor jullie een een goed,gezond en creatief nieuwjaar
grtjs

alina zei

een gelukkig en gezond 2011, Sandra!
een prachtige creatie weer!
groetjes, Alina

Suze zei

Heel mooi Sandra, heel leuk om kado tedoen.
Voor jou ook de beste wensen voor 2011.

Groetjes Suze

Gerd@ zei

Wauw die is weer Super leuk Sandra, bedankt voor het delen van het patroon, ik ga hem ook zeker maken, en mijn allerbeste wensen voor 2011.
Groetjes Gerda

belinda zei

Een gelukkig nieuwjaar allereerst en wat een prachtige label! Bedankt voor het delen van het patroon hoor, heb ik zo meteen enekele kado's te versieren :-) Groetjes Belinda

bibbi zei

You make the most beautiful creations! Thanks for schareing!

Happy new year!

Johanna

Miranda de Groot zei

het ziet er weer geweldig uit sandra
groetjes miranda

Lean zei

Ziet er weer super mooi uit Sandra en een heel mooi 2011.
groetjes,Lean

Miertje zei

Ziet er weer schitterend uit!!
Een Super 2011 !!
Gr. Miranda

Mandy's Magnolia cards zei

Hoi Sandra,
wat een prachtige dingen maak jij zeg! krijg er gelijk weer een hoop inspiratie van!

Groetjes, Mandy

Scrapchickies zei

Dat heb je weer fantastisch gedaan! Nog de beste wensen voor 2011!

carla zei

Sandra dit blijft toch een prachtige creatie.
Ik heb jou patroontje 2x gebruikt in mijn laatste creaties.
't Staat op mijn blog met een verwijzing naar jou blog natuurlijk.
Bedankt.
Groetjes,
Carla

gwen408 zei

bonsoir,
Ik heb het patroontje overgenomen, kan natuurlijk ook niet anders in dit wijnland ! en zal een berichtje plaatsen zodra ik er eentje af heb.
groetjes
gwen408

Related Posts with Thumbnails