dinsdag 4 januari 2011

Kalenderhouder

Het nieuwe jaar is weer begonnen, dus het wordt ook weer tijd voor een nieuwe kalender! Deze keer kan je op het Duo-Challenge blog hele handige kalenderbladen gratis aanvragen voor de nieuwe Challenge en hiermee een leuke prijs winnen! Kijk hier voor de voorwaarden en het mailadres waarop je ze kan aanvragen!


De kalender die hierboven gebruikt is, is een stempel van Sherry Arte 'Calendar' en heb ik met Stazon op een sheet gestempeld (wel een dag laten drogen!!). Hierdoor is hij transparant, wat net een leuk effect geeft.
De maanden heb ik ook met stempels uit deze set gestempeld.


De bloemen zijn gemaakt met een stans van Crealies en ik heb ze door de Swiss Dot mal gehaald voor het bubbeltjes effect.
Voor het gemak heb ik vast mijn eigen verjaardag erin gezet haha.


De bladen zijn aan de onderzijde ingebonden:


De tekst 'Kalender', de takjes en de kaars heb ik gesneden met de Silhouette.


Ik heb de houder gemaakt waarin alle kalenderbladen zijn bevestigd zodat ik geen verjaardagen meer kan vergeten (moet ik er wel in kijken natuurlijk hihi).
Hieronder staat het patroon voor jullie. Deze is ook als kaart of minialbum leuk te gebruiken!

Snij een strook van 30,5 x 15,5 cm en neem de maten over zoals ze staan aangegeven op het patroon. Je kan mijn patroon ook direct printen op A4, maar dan is hij iets kleiner en zijn de maten 16 cm breed en de verdeling is dan 10 - 1 - 10 - 1 cm en ook 5 cm tot aan het puntje.
De kalenderbladen heb ik geprint op 10 x 11 cm, want je moet tenslotte wel genoeg ruimte hebben om te beschrijven.
Snij nu 3 stroken van 15 x 22 cm (15,5 x 19 cm in de A4 vorm!) en vouw ze dubbel en in elkaar gevoegd. Met een gaatjesmaker maak je gaten op de aangegevn plaatsen alsook in je net gevouwen delen. Met touw bind je alles bij elkaar.
De houder sluit met een magneetje.
Papier is van Daisy D's.
Ik heb bewust de pagina's wat rustiger gehouden en geen dikke elementen toegevoegd. Dit omdat het anders zo lastig schrijft!

35 opmerkingen:

Christa zei

WOWWWW helemaal tegek joh xx christa

Lean zei

Gaaf weer Sandra en heeeeeeeeeel handig.
groetjes,lean

Nellie zei

wat heb je dat weer mooiiiiiiiiii gemaakt ik heb je patroontje opgeslagen ga ook eens kijken wat ik er mee kan dank je wel je bent een lievert

Liefs Nellie

Sandra1968 zei

Wauw, dit is superleuk!
Ook het papier is heel erg mooi.

Cardcorner by Yvonne zei

Wauw, echt helemaal te gek zeg. Wat een schitterende kalender, Dank je wel voor het patroon!
groetjes Yvonne

m@deliefjuh zei

helemaal top zo!

Judith zei

Hallo Sandra,
Dit heb je weer super mooi gemaakt (-:!!!
Veel groetjes van Judith

Riet zei

Wowww Sandra,Wat heb je dit prachtig gemaakt,mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

Linda zei

schitterend gedaan
gr linda

Annemarie en Merit zei

wat heb je deze kalender mooi gemaakt zeg...die bloemen van crealies staan ook nog op mijn verlanglijstje...PRACHTIG!!!!

Samantha zei

Wat een mooie kalender met map. Leuk idee ook om het in een mapje te maken.
Ben ook ooit eens begonnen met het maken van een eigen kalender op het formaat 30,5x30,5 cm...ben bij 3 maanden blijven steken hihi.

Groetjes Samantha

Miranda de Groot zei

wauw dat ziet er echt gaaf uit
groetjes miranda

Miertje zei

Prachtig een mooi werkstukje !!!
Gr. Miranda

Colien zei

Dit is echt een beauty, erg leuk gemaakt! Bedankt voor het patroontje, dat komt vast van pas.

grtz.Colien

Hetty zei

Ohhhh Sandra wat is hij schitterend

gr hetty

Lia zei

schitterend gemaakt san, ook erg mooi papier
liefs Lia

Suze zei

Heel mooi Sandra en wat een werk zeg.
Maar daar is het resultaat ook naar.

Groetjes Suze

An zei

Wat is ie weer leuk. Echt weer zo'n item om op m'n to do lijstje te zetten. Maar ja, die is best vol. Ik ben nog niet eens aan de sneeuwpop kaart toegekomen! Shame on me ;-)

Groetjes,
An

Jannie zei

Wat een schitterende kalender heb je gemaakt Sandra. Ik vind het papier ook heeeel mooi.
En die bloemen er op echt prachtig.
Veel plezier er van en ik wens je nog een goed en creatief 2011.

Groetjes Jannie.

Anita crazyknutselgek zei

wat super Sandra

Ik ga hem ook even uitproberen. want vind hem wel erg leuk zeg

nicolet zei

ooooh ik kijk mijn ogen weer uit Sandra!! Ziet er weer prachtig uit, zoals altijd!
Groetjes Nicolet

Joke zei

Hoi Sandra
Wat een mooi blog heb je ik ben vandaag volger geworden.
En wat een leuke kalender heb je gemaakt,kom ook gezellig eens bij mij langs.
Groetjes Joke

Chantal zei

Hoi Sandra,

Wat een gave kalender heb je gemaakt! Ziet er super uit!
Groetjes Chantal

Glenda zei

Hello! I recently discovered your blog and ...compliments!! do things very very WONDERFUL!!!! thanks for the templates! bye!
Glenda

alina zei

heel erg mooi geworden, Sandra!
groetjes, Alina

Anja zei

Nou dat is me weer een werkje zeg.Heel erg mooi,ga het opslaan,bedankt;o)
Gr Anja;o)

Hilda zei

Wauw wauw en nog een wauw. Wat een mooie kalender, ik ben smoorrrrrverliefd op deze gave kalender creatie.
Zag een werkbeschrijving erbij staan, heeeeeel erg bedankt Sandra.

Groetjes hilda

Jacqueline's Weblog zei

Een hele gave kalender Sandra, erg leuk! Bedankt voor het patroontje, ik heb het opgeslagen.
Groetjes van Jacqueline

chantal zei

wouw schitterende kalender sandra
erg leuk
liefs chantal

Jeanet zei

Dit is echt een prachtige kalender geworden zeg, toppie!

Carolyn zei

Wow, what a wonderful blog. Your cards are beautiful. Thank you for sharing so many templates.

Margo zei

Leul, leuk, leuk!!! Erg mooi geworden Sandra! Ik ga er van de week ook mee aan de slag.

Liefs, Margo

corrie en rini zei

sandra een heel gelukkig nieuwjaar
en de kaart is weer geweldig
ik ben nu het kasteel aan het maken
ik geniet telkens weer van je prachtige kaarten met patroontjes groetjes corrie

Agnes zei

Wauw Sandra,
wat heb je dit weer super mooi gemaakt!
Prachtig resultaat!!

Groetjes, Agnes

Adriana zei

Hallo Sandra,
wat heb je weer een mooie project gemaakt:)
ik heb je patroon opgeslagen ,thanks:)
van de week ga ik ermee aan de slag,
maar of het me lukt??
dat laat ik je nog weten.
groetjes
Adriana
http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails