maandag 31 januari 2011

Love you! / Birthday

Jaja, ik ben bijnaaaaa jarig!! Op 10 februari is de grote dag!
Vindt je het leuk om mij een kaart te sturen, schroom dan niet en druk linksbovenaan op de roze brievenbus en dan geef ik je graag mijn adres, want ik ben dol op het ontvangen van post hihihi! Wie weet beloon ik degene met de mooiste kaart wel met een kado!

Op 1 februari gaat weer de nieuwe Challenge van start op het Duo Challenge blog! Deze keer natuurlijk helemaal in het teken van Valentijn! Jullie kunnen een patroon van een easelkaart in de vorm van een hart aanvragen met bijpassende envelop! Doen jullie mee?



Wat glitters en 3D vlinders:


Ik heb Tilda gemaskerd op een bankje en daaromheen grassprieten gestempeld.


De banner is van Vilda Stamps!


De envelop heb ik versierd met hetzelfde papier en Magnolia afdrukje! Ik heb een langwerpige Nestabilitie gebruikt als postzegel.


51 opmerkingen:

Patricia zei

OOH Sandra je kaartje is superlief.
De kleurtjes passen zo goed bij elkaar. Het klopt helemaal.
Alvast een fijne verjaardag, Groetjes Patricia

sanne zei

hij is echt top. heel erg gaaf

gr sanne

Tinie zei

Schitterend wat een super mooie kaart, zoveel details om naar te kijken!!!

Groetjes Tinie

mariska zei

Wat een ontzettend leuk kaartje met bijpassend envelopje zeg! Heel mooi gemaakt!

Liefs Mariska

creacora zei

dat ziet er weer super mooi uit Sandra erg leuk modelletje !!

Groetjes Cora

Yvonne's cardcorner zei

Hoi Sandra,
Oohh wat geweldig mooi is dat. Wat een super leuk idee een easel in hart vorm.
groetjes Yvonne

Chantal zei

Deze crea is echt schitterend! Wow!
Groetjes Chantal.

*Ellen* zei

wat een lieverd op dit prachtige originele kaartje

Mandy's Magnolia cards zei

wat een leuk modelletje!
hij is echt super geworde!
Groetjes, Mandy

Claudia7 zei

Wat een gave easelcard is dit. Ik vind dat je het erg leuk gedaan hebt, zeker met de bijpassende envelop.

Ik ga zeker weer een poging wagen om mee te doen ;)

groetjes, Claudia

Anneke. zei

Wat een schitterend creatie. Super!

Groetjes Anneke.

Jannie zei

Wat een schitterende kaart met bij passende envelop.
Echt ontzettend mooi.
Ik vind die 2 hartjes bij elkaar super lief.

Groetjes Jannie.

Marianne Schut zei

Hai Sandra, wat een pracht creatie heb je weer gemaakt! Erg mooi ook met die stikrandjes! Echt schitterende details! Liefs Marianne

chantal zei

wouw schitterende kaart heb je gemaakt sandra
echt super
en ook zoon leuke bijpassende envelop
liefs chantal

Judith zei

Hallo Sandra,
Weer zo geweldig, je kaart en de envelop. Super, zo netjes, de stiksels, het kantje, de kleurtjes en afwerking - helemaal top!! Succes met de challenge.
groetjes, Judith

Sandra zei

Het ziet er weer super uit San! Prachtig gemaakt en leuk gemaskerd, de stempeltjes!
Liefs, San

diana zei

hoi sandra,
die is echt heel gaaf geworden.
groetjes diana

Miranda de Groot zei

je kaart en envelop zien er weer prachtig uit
groetjes miranda

Suze zei

Wat een schattig geheel Sandra alles zo mooi bij elkaar toppie.

groetjes Suze

Anneke zei

Prachtig die easelkaart!!
Groetjes Anneke

Hetty zei

Wauuuw wat een schitterend kaartje

gr hetty

Lean zei

Heel mooi kaartje weer Sandra heerlijke kleurtjes ook.
groetjes,Lean

Jacqueline's Weblog zei

Wat een super mooi kaartje heb je weer gemaakt Sandra! En ook de envelop is weer erg mooi!
Groetjes van Jacqueline

Trudy zei

Een super gaaf kaartje Sandra,
Schitterend!!
Groetjes Trudy

Margo zei

Hij komt me bekend voor haha. Vind hem weer super mooi!!

Liefs, Margo

Bernadet zei

ik vind 'm geweldig Sandra!!

Heidie zei

Ik vind hem schitterend.

groetjes heidie

San zei

Geweldig zijn je creatie's weer San!

Ineke van den Akker zei

Wat heerlijk. Nog 10 dagen en dan....Happy Birthday.
Wat een heerlijke tijd om jarig te zijn. Ik moet nog 13 dagen wachten. Jammer genoeg kon mijn moeder mij niet een dag langer laten zitten. Valentijnsdag was wel erg leuk geweest. Bestond dit eigenlijk al 63 jaar geleden?

Fia zei

Ohhh Sandra wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt, jij gaat vast nog eens een winkeltje beginnen lijkt me echt iets voor jou!

Alvast gefeliciteerd hoor en een hele fijne en mooie dag!

Liefs Fia

Linda zei

Wat supermooi Sandra.

Gr Linda

Mirande zei

Hoi Sandra,
Wat een mooie kaart is dit. Je wordt er helemaal vrolijk van en dat is volgens mij ook de bedoeling van valentijnsdag.
Groetjes Mirande

Sandra1968 zei

Supermooi!

Anja zei

Hallo,
Leuke kaart zeg en de envelop is ook schitterend.
Gr Anja;o)

corrie en rini zei

hallo sandra geweldig mooi gemaakt groetjes corrie

Michaela Rosier zei

Dames ik had zonder toestemming een patroontje geplaats op mijn blog!! Dat is niet netjes en wil daarom mijn excuus aanbieden,Sorry Sandra ,Ik heb het verwijderd en een link naar jou blog eropgezet.
Ik hoop een foutje goed gemaakt te hebben.

Liefst Michaela en Rachel

Annemarie en Merit zei

prachtig kaartje wat een leuk easelcard model zo'n hart. prachtig

Francy zei

Oh beautiful card, I love the hearts, if you wuold you can see my heart here:
http://scripposcrappo.blogspot.com/2011/01/card-per-san-valentino.html
Francy

Riet zei

Prachtig gemaakt Sandra,leuke stempels,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Corine van der Zee zei

Hoi Sandra,

ik zag dat ik een reactie van jou had op mijn blog, hartstikke leuk en dus kom ik natuurlijk ook even bij jou kijken! Wat maak jij leuke en mooie creaties zeg, echt te gek en ik zag dat je in het designteam van Vildastamps zit. Ik heb er een paar liggen en blijf je dus zeker volgen en ben ook volger geworden.

Groetjes Corine

Adriana zei

hoiiiii jou kaartje is ook weer helemaal toppie meis:)
ik ga weer met de uitdaging meedoen:)
groetjes Adriana

Ilonka zei

Wauw, een beeldschone kaart.

Groetjes ilonka

Hennie Plat en Semantha zei

Sandra wat een schatje.... wauw deze is echt geweldig.. :)

Francy zei

Thank you for being gone from my blog, your template will certainly be useful to me because my heart is not really well done. Thanks for sharing your creations with us always

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

This is gorgeous sweetie what an amazing set. well done on the coloring, love the image that you have used.
the inside of your heart esel card is also special

hugsxx

Hilda zei

Oooooooooooooooooooooooooooo wat mooi Sandra.
Ik ben helemaal verliefd op deze creatie.
Wat zit Tilda daar mooi, super gedaan.

groetjes hilda

Kaatje zei

wow, schitterend!

groetjes,
Annika

Susie Sugar zei

Wow this is totally stunning so pretty and beautiful details
Hugs Susie Sugar xx

Christa zei

ja hij is super weer heel gaaf, leuk die enveloppen, ik was daar niet aan toe gekomen groetjes christa

m@deliefjuh zei

zo gaaf vind ik deze he!

Samantha zei

Hoi Sandra,

Prachtige kaart en enveloppe. Vond hem zo leuk dat ik ook meegedaan heb met de challenge. Deze heb ik van de week erbij gezet.

Groetjes Samantha

Related Posts with Thumbnails