zaterdag 19 februari 2011

Een taart is...

Voor Cards etc. heb ik weer een kaart gemaakt! Het patroon van de vorm van deze kaart is hier bij Cards etc te verkrijgen voor 2 Euro!
De Cupcake Pop-up (1 euro) die ik op deze kaart heb gemaakt, is vanaf nu te koop in mijn eigen nieuwe shop, evenals de digitekst (0,25 cent) die in de kaart staat! Je kunt ze hier vinden!


De kleine cupcake (die je kan draaien) is een stempel van de Action.
De swirls zijn mijn nieuwe Creatables van Marianne Design die ik voor mijn verjaardag heb gekregen!



En als je de kaart open doet, dan krijg je een verrassing, namelijk een Cupcake pop-up!



De digitekst:



Het taartkleedje is van de Action (heel pak voor 0,26 cent)!
Bij het sluiten zie je dat alle cupcakes in de 'houder' zakken




Bij het sluiten moeten de geschulpte randen omhoog en naar beneden gezet worden.


Nou, kom dus snel binnenkort weer een kijkje nemen!

51 opmerkingen:

Linda zei

wat is ie leuk, heel mooi gedaan
gr linda

Irene zei

Het is niet te geloven wat jij elke keer weer bedenkt Sandra....dit is echt smullen, hihihi...past wel bij de cupcake!!!!
Count me in fo an order!!!!
Ik heb van de week ook 2 kaarten gemaakt met die Creatable van MD, ik heb beide soorten gekocht want ze zijn zooo mooi en dat zie ik nu ook weer.

Liefs,

Irene

Erica zei

Wow dat heb je echt mooi gemaakt zeg, hier zal je wel even mee bezig zijn geweest.
Fijn weekend. Erica.

Judith zei

Super gave kaart! Wel bewerkelijk ;-)
Fijn weekend,groetjes, Judith

Anneke. zei

Wat een kunstwerk. Prachtig! Leuke tekst stempel.
Groetjes Anneke.

Linda zei

Woh wat een superkaart!!! ik heb al even gekeken in je "winkeltje" het ziet er erg leuk uit.

Gr linda

Gea zei

Jeempie wat een moie creatie van deze kaart super. Ben de kaart aan het ontleden maar het lukt me niet helemaal geloof ik. Hij is super hoor gr Gea B

Paulien zei

prachtig wat een werk!

groetjes paulein

Martha zei

Dit heb je MOOI gedaan! Ziet er super uit!
Groetjes,
Martha

Tinie zei

Ik kan er maar 1 ding over zeggen, SUPER!!! Wat maak jij altijd weer prachtige creacties!!

Groetjes Tinie

Ineke zei

Echt een schitterende kaart, heel mooi gedaan.
Ook die kleuren, echt heel mooi.


Ineke

Marlies zei

Wat Mooi!! Echt een geweldige creatie! zo leuk met de popup cakejes erin! SUPER!!
groetjes, Marlies

Trudy zei

Wow!! wat prachtig Sandra.
Groetjes Trudy

Anneke zei

OOh, dat is geweldig :) Veel succes!! En je kaart is prachtig! En die cupcakes!!! oooh, zo leuk :)
hihi
Groetjes Anneke

alina zei

geweldig mooi, Sandra!
groetjes, Alina

mariska zei

Hoi Sandra

Wat een prachtige kaart, het is gewoon echt een kuntswerk!
Echt super mooi!

Liefs mariska

Riet zei

Ohhh wowwww Sandra,wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Baukje zei

Hallo Sandra
wat een schitterende kaart en wat een werk maar dat is jou wel aan vertrouwd al jou kaarten zijn prachtig!!!
Groetjes Baukje

cristel zei

een schitterende kaart zeg heel erg leuk met die pop-up
grtjs

Hetty zei

Wauuuw wat is dit schitterend en ik
kom zeker kijken als je winkeltje
online is.

gr hetty

*Ellen* zei

whow wat een gaaf kaartje, schitterend met al die leuke details

Bribrie zei

C'est super original et surtout trés bien réalisé ! Bravoooo

creacora zei

o wat schitterend Sandra een super orginele kaart ziet er allemaal ingewikkeld uit maar super mooi !

groetjes Cora

chantal zei

wouw schitterende kaart sandra
echt super
liefs chantal

Amanda zei

Wauw wat heb je toch weer een mooi model kaart bedacht en dan de cupcake binnen in, super gedaan!

liefs Amanda

Miranda de Groot zei

wauw wat heb je toch weer voor iets prachtigs gemaakt. echt super.
groetjes miranda

Margo zei

Hij is om op te vreten hahaha!!!

Liefs, Margo

maranda zei

zoooo heeeey die heb je gaaf gemaakt, wel heel aparte beschrijving zal wel een heel werkje zijn geweest. van mij krijg je een dikke pluim!! hihi
grtjes maranda

majo zei

Wowww Sandra.
Wat gaaf zo leuk dat je al die mooie creaties met ons deelt,vind het zo knap wat je telkens weer verzint. Fijn weekend Gr Majo

Hilda zei

Ik zit hier alleen maar te aaaaa-en en te ooooo-en en wuawwwwwwww wat gaaf.het is een super super gave creaties .............. en ik wacht heeeeeeeel geduldig volgende week af, wat er allemaal gaat komen.

Groetjes hilda

Milnie zei

oeh wat een jummie kaartje heb je gemaakt!

Shirley zei

Magnifieke kaart Sandra! Wat ben jij 'n crea-bea :)
Groetjes, Shirley

marja zei

Wat een schitterende kaart Sandra, hoe krijg je de kaarten toch elke keer weer zo mooi.

Groetjes Marja.

Francy zei

Hello Sandra, i love the template of this card and the pop up is gorgeous. I love all of this card.
Francy

Francy zei

Hi sandra, if you are interested i posted a tutorial easter basket on my blog, is here:
http://scripposcrappo.blogspot.com/2011/02/cestino-pasquale-e-tutorial.html
See you soon Francy

Yvonne's cardcorner zei

Wat heb je dat weer geweldig mooi gemaakt!!
groetjes Yvonne

Miranda Versteeg zei

Hoi Sandra,
Wat een geweldige kaart zeg, nee het is bijna een cadeautje. Geweldig, hoe maak je het steeds? Ik durf mijn kaartjes bijna niet meer te tonen. HIHI. Groeten Miranda, www.laulijn.nl

Ageeth zei

Lieve San, wat een prachtig kaartje is het weer. En wat leuk een eigen shop !! Heel veel succes ermee ! Hoewel ik wel zeker weet dat het een succes gaat worden.
Liefs Ageeth

Bernadet zei

oooow wat supers gedaan Sandra!!
Zoveel geweldigs te zien in en op dit kaartje

Chantal zei

Wat ontzettend leuk! Ben erg benieuwd naar je shop!
Groetjes Chantal.

Elly zei

Wat leuk,je kijkt je ogen uit bij zoveel mooie details,super!

Groetjes Elly

Sandra1968 zei

Wauw, wat een geweldig mooie kaart! En al die leuke details: super!

Frouwkje zei

Hoi Sandra,
Ik ben sprakeloos.
Onwijs leuk!!!!!
Lieve groetjes, Frouwkje.

Jacqueline's Weblog zei

Wat een super gaaf kaartje weer Sandra, erg leuk en heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

Johanna Visser zei

Hoi Sandra,

Omdat ik jou blog fantastisch vind wil ik je verrassen met de Liebster Blog Award. Op mijn blog kan je zien hoe het werkt.

Groetjes Johanna

Patricia zei

Je kaartje is prachtig en erg origineel. Suoeridee. Groetjes Patricia

Mirande zei

Hoi Sandra,
Wat een super mooi kaartje met een zeer originele constructie aan de binnenkant. Daar ben ik altijd dol op. Succes met je eigen winkeltje.
Groetjes Mirande

Irene zei

Sandra, ik heb eindelijk de vogelkooi af, kom je even kijken???

Liefs,

Irene

Sandra zei

je kaart ziet er echt schitterend uit zeg. Prachtig

manon's kaartenhoekje zei

wauwwww wat is die gaafffffffffffff sandra.

groetjes manon

manon's kaartenhoekje zei

wauwwww wat is die gaafffffffffffff sandra.

groetjes manon

Related Posts with Thumbnails