donderdag 10 februari 2011

Er is er...

...1 jarig HOERA HOERA...dat kun je wel zien dat ben ik!!
Hihihi, vandaag ben ik dan echt jarig en wel 33 lentes jong geworden!
Ik wil iedereen die mij een kaart heeft gestuurd en heeft meegedaan met de Vogelkooikaartcandy (lekker Scrabble woord hahaha), hartelijk bedanken voor alle mooie en lieve kaarten!!

Deze kaart heb ik voor mijn vader gemaakt die ook van de week jarig was!




Het patroon en de werkbeschrijving van deze kaart zijn te vinden in mijn webshop: Sandra's Scrapshop.
Het papier is van Basic Grey 'Curio'. De stempel is een digi van Karen's Doodles!
Nou, ik ga lekker aan de taart zo! Tot snel weer!

65 opmerkingen:

celia zei

Van harte gefeliciteerd!!!!!

Thanks voor reactie op mijn blogje!

Veel liefs en drie dikke zoenen, Celia.

Mandy's Magnolia cards zei

Gefeliciteerd met je verjaardag!
maak er een leuke dag van! & ik had je graag een kaartje willen sturen maar door dat ik ziek ben geweest is het er niet van gekomen..

Groetje, Mandy

Anda zei

Van harte gefeliciteerd en was een leuke kaart! Ik zal je blog even in de gaten houden voor het patroon.

Gr. Anda

marja zei

Van harte gefeliciteerd Sandra, en maak er nog een super fijne dag van!
Wat een leuke kaart heb hje weer gemaakt, prachtig.

Lieve groetjes Marja.

Wilma zei

Hallo Sandra,
Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en maak er verder nog een leuke dag van samen met degene die je lief zijn.
Liefs Wilma

Andrea zei

van harte gefeliciteerd met je verjaardag
ik wens je een hele gezellige dag toe
en wat heb je een prachtige kaart gemaakt voor je vader, super
ook de felicitaties voor hem
groetjes en een dikke kus, andrea

Frouwkje zei

Hoi Sandra,
Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
Fijne dag!
En wat eeb superleuke kaart heb je weer gemaakt!!!
Ik reageer niet altijd, maar geniet enorm van je creatie's!!
Lieve groetjes,
Frouwkje.

Thea zei

Hoi Sandra,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er nog een leuke dag van.

Mooie kaart heb je gemaakt voor je vader, ook felicitaties voor hem natuurlijk.

Lieve groetjes
Thea

Judith zei

Hallo Sandra,
Geen persoonlijke kaart van mij, maar wel zeer wel gemeende felicitaties! Laat je lekker verwennen vandaag en geniet van wat je lief is!
Fijne dag! groetjes Judith

Christa's blog zei

Sandra, maak er maar een fijne dag !
Als nog Gefeliciteerd.
grtjes
Christa

Erica zei

Van harte gefeliciteerd en een hele leuke en gezellige dag nog :)
Het kaartje is helemaal geweldig, wat een gaaf idee zeg !
Grtjs, Erica

Monique zei

Gefeliciteerd met je verjaardag!
Toffe mannenkaart hoor!
groetjes
Monique

Lean zei

Gefeliciteerd en een fijn dag..]
groetjes,lean

Margo zei

Nog maar een keertje dan haha: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
Heel leuk kaartje is het, een echte mannenkaart!

Liefs, Margo

*Ellen* zei

hartelijk gefeliciteerd!!!!! maak er een leuke dag van, en je kaartje voor je vader is ook prachtig, en ook voor hem alvast gefeliciteerd

Thea zei

GEFELICITEERD :):).Wat een leuke mannenkaart ...

Gr Thea

Irene zei

He San,
33 wat een mooi getal en wat heerlijk jong ben je nog, ook de beste wensne voor je vader, wat zal hij blij zijn met zo'n schitterende kaart! Wel slecht voor de lijn zeg al die verjaardagen achter elkaar, maar wel heeeel lekker al die taart!

Irene

Gry-Heidi zei

Oh, this is fabulous! Love the folding technique, cool image :)

Hugs, Gry-Heidi :o)

Linda zei

GEFELICITEERD!!! Maak er een leuke dag van. En je kaart is super.

Gr Linda

Jacqueline's Weblog zei

Gefeliciteerd met je 33ste verjaardag!
Je kaartje is weer heel bijzonder en erg mooi!
Groetjes van Jacqueline

De Roelies zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en tis al wat later dus fijne avond verder.
Mooie kaart heb je geplaatst

Marja's Stamp Addiction zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Dan wat een super mooie en leuke mannenkaart heb je gemaakt. gaaf.

groetjes Marja

jans zei

van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat een mooie kaart grt jans

regina zei

hoi

hartelijk gefeliciteerd!

en een schitterend kaartje heb je gemaakt voor je vader!!

gr regina

Trudy zei

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag Sandra!
En wat een schitterende kaart zeg!!
Groetjes Trudy

Linda zei

Wauw wat een mooie kaart is dat geworden. Ook nog gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je een fijne dag
gr linda

Marijke en Chantal zei

Van harte gefeliciteerd en de kaart is schitterend.
Groetjes, Marijke en Chantal

alina zei

van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Sandra, nog een hele fijne avond! super mooi kaartje heb je weer gemaakt!
groetjes, Alina

Claudia7 zei

Als eerste, gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik vind dat je een ontzettend leuke kaart hebt gemaakt.

Nog een fijne avond!

groetjes, Claudia

creacora zei

hoi Sandra gefeliciteerd met je verjaardag meis en nog vele jaren erbij hoor 33 heerlijk jong !!
fijne dag vandaag en het kaartje is super !! Veel plezier vandaag !!

Groetjes cora

Martha zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
Je hebt een prachtige kaart gemaakt, leuk model!
Groetjes,
Martha

Yvonne's cardcorner zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel jaren!
Supers mooie kaart heb je weer gemaakt!
groetjes Yvonne

Heidie zei

Gefeliciteerd met je verjaardag. en wat een schitterende kaart heb je gemaakt

groetjes Heidie

Samantha zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! Leuke dag (gehad)?!
Leuk kaartje voor je vader.

Groetjes Samantha

Elise zei

Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Geniet lekker van de taart :-)

Cards by Jol zei

dubbelop van harte gefeliciteerd.
Je kaart vind ik helemaal top, wat een leuk model en prachtig papier.

groetjes jolande

Joke zei

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en geniet van de taart .
Mooie kaart voor je vader.
groetjes Joke

Tinie zei

Van Harte Gefeliciteerd en heel veel jaren in gezondheid toegewenst!!!

Enne je kaart..........die is superrrr, alles is zo mooi, geweldig!!

Groetjes Tinie

Anja zei

Hoi meid,
Van harte nog met je verjaardag.Beetje laat,maar mij zus is vandaag ook jarig.Dus daarom,hihi.Maar op naar je volgende projekt kijk er nu al naar uit.En ook alvast van harte met je vaders verjaardag.
Gr Anja;o)

Anita crazyknutselgek zei

Gefeliciteerd.
je kaartje ligt hier nog.
maar stuur hem je nog weltoe.

Ik kwam hem vandaag tegen.

Maar van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad.

Liefs anita

chantal zei

an hatre gefeliciteerd sandra
e een hele fijne avond nog;)
je hebt weer een schitterend kaartje gemaakt eg
erg leuk
liefs chantal

Look around the corner zei

nou meid van harte, ik hoop dat je goed verwent bent met vast en zeker scrapspullen.

gr Eveline

Chantal zei

Hoi Sandra,

Van harte gefeliciteerd met je 33ste verjaardag! En nog gefeliciteerd met je vader!

Mooi kaartje heb je gemaakt!

Fijne avond nog,

Liefs Chantal.

Corine van der Zee zei

Van harte gefeliciteerd! Hoop dat je lekker verwend bent vandaag en je kaartje is top, geweldige stempel!

Liefs Corine

Elly zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Het kaartje is erg mooi,leuke kleuren!

Groetjes Elly

Lia zei

van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat een schitterende kaart voor je vader
liefs Lia

Mirande zei

Hoi Sandra,
Wat een mooie kaart voor je jarige vader. Van harte gefeliciteerd en geniet lekker van de taart.
Groetjes Mirande

Elly zei

Van harte hoor Sandra!!
En je kaartje is heel mooi en apart!

groetjes, Elly

Bernadet zei

ook hier nog maar een keetje een dikke proficiat Sandra!!!
En je hebt weer een geweldig gaaf mdelletje kaart voor je paps gemaakt

Scrapchickies zei

Hartelijk gefeliciteerd! Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel kaartjes je gekregen hebt.. ;-)

Maria Luisa zei

Hola
Feliz cumpleaños!!! hermosa la tarjeta. saludos

brigitte zei

Nog van Harte.

Wat heb je een gave mannen kaart gemaakt.
Super en stoer.
Groetjes Brigitte

Anneke. zei

Prachtige kaart voor je vader! Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Groetjes Anneke.

Nathaly zei

Hi Sandra, nog gefeliciteerd! Hoop dat je lekker veel scrapcadeautjes hebt gekregen. Je hebt weer een leuke kaart gemaakt voor je vader. Nathaly

corrie en rini zei

hallo sandra wat een mooie mannen kaart heb je gemaakt
ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad
groetjes en bedankt voor de reacties op mijn blog corrie

Hilda zei

Aheum nig van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een leeuke en gezellige dag hebt gehad.

Ik wacht heeeeeeeel geduldig je nieuwe pagina af.

Je creaties is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi en lekker apart.Ik hou daar wel van hhihiihi

Groetjes hIlda

Myriam zei

Ten eerste nog een dikke proficiat met je verjaardag. Wat een prachtkaart heb je weer gemaakt.

Groetjes, Myriam

An Zeelmaekers zei

Een DIKKE PROFICIAT!!!!!
Je hebt een super kaart gemaakt! Weer echt jouw ding!

Jannie zei

Een beetje late reactie komt door de griep maar toch nog van Harte gefeliciteerd Sandra.
Ik hoop dat je een leuke dag heb gehad met veel crea kadootjes.
En de kaart voor je vader vind ik schitterend!!!
echt super gaaf.
Fijn weekend jannie.

Marlies zei

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. De kaart voor je vader is echt super!! Je hebt ook een geweldige blog, met alle patroontjes en zo van je werkelijk schitterende creaties, waar haal je de inspiratie toch vandaan??
Ik ben ook volger van je geworden.
groetjes en fijn weekend, Marlies

Sandra zei

Hoi San,
Ik heb een award voor je op mijn blog staan met een tekst waarom ik vind dat jij hem verdient. Kom je hem halen?

Liefs, San

Sandra1968 zei

Een superleuke en stoere mannenkaart! En nog gefeliciteerd met je vaders verjaardag.
Groetjes, Sandra

natacha zei

nog een dikke proficiat voor je verjaardag
hopelijk heb je een fijne dag gehad
dit is wel een heel mooi kaartje daar zal je vader wel heel blij mee zijn geweest
grtz natacha

made by sylvesterbaby zei

Wow wunderhübsche KArte... geniale Idee...

Liebe Grüße
Sandra

Els zei

Gefeliciteerd en wat een schitterende kaart voor je vader.
Groetjes Els

Related Posts with Thumbnails