donderdag 3 februari 2011

Patroon Vogelkooikaart Candy GESLOTEN!

Ik heb een grote dubbele vogelkooikaart gemaakt! Hij is 17 cm hoog en 11 cm breed. Natuurlijk heb ik hier een patroon/template van gemaakt! Dusss...wil jij heel graag dit patroon hebben, dan zou ik het leuk vinden als je mij een kaart voor mijn verjaardag stuurt! Iedereen die mij een kaart stuurt krijgt dan dit patroon voor nop! GESLOTEN!




De Kolibries, vlinder en swirl zijn stempels van Vilda!
Het prachtige papier is van Basic Grey 'Curio'!




Het patroon is inmiddels hier te koop in mijn eigen webshop; Sandra's Scrapshop!

37 opmerkingen:

----------------------------------- zei

Hoi Sandra,

Wat een geweldig mooie projecten maak jij zeg!!!! Ik ben dan ook volger geworden... Heel toevallig ben ik ook 10 februari jarig ben alleen ietsjes ouder zie namelijk dit jaar Sarah..
Gs zeker wat van je patronen gebruiken.

Groetjes,
Yvonne Hardy

Christa's blog zei

Sandra, ga dus alvast al maar voor de brievenbus liggen, er is een kaartje opkomst met een piepkleine verrassing.... rara.
En ik zou ook blij zijn met het patroontje uiteraard.
Grtjes
Christa

Anita crazyknutselgek zei

Wauw wat gaaf zeg.
Ik ga even kijken waar ik je brievenbusje kan vinden op je site.
Want wil je graag een verjaardagskaartje sturen. Ik vond het vorige maand ook zo leuk om zelf kaartjes te ontvangen.
Die nu eerst met de patronen van cards etc shop bezig moet.



liefs anita

Linda zei

Heel leuk gedaan
gr linda

Trudy zei

Prachtig, wat een geweldige creatie!!!
Groetjes trudy

Jacqueline's Weblog zei

Wat een super gaaf kaartje Sandra, erg mooi!
Ik heb je al een mailtje gestuurd.
Groetjes van Jacqueline

Tinie zei

Wat een waar kunstwerk en prachtig papier gebruikt!!!

Groetjes Tinie

scrapnnMO zei

Oh my goodness what a lovely project.

Bernadet zei

dit is weer geweldig gaaf sandra!!
Ik heb je ook een mailtje gestuurd, al was het maar om je te bedanken voor al je geweldige patroontjes die je tot nu toe met ons hebt gedeeld en waar ik er ook al verschillende van heb gebruikt.

Johanna zei

Wat een schattige creatie!! Heel leuk gedaan!

diana zei

hoi sandra,
die ziet er super uit.
groetjes diana

natacha zei

hey sandra dit is echt een toppertje
echt heel mooi gedaan
liefs natacha

natacha zei

vergeet ik nog te zeggen dat ik je ook heel graag een kaartje stuur
grtz natacha

chantal zei

wouw schitterende vogelkooi sandra
echt super
liefs chantal

Yvonne's cardcorner zei

Hoi Sandra,
Dit is mooi zeg! Echt super die vogelkooi.
groetjes Yvonne

marja zei

Hoi Sandra,

Wat een super mooi vogelkooitje, echt schitterend. Ik had je adres al gekregen, dus het kaartje is al onderweg.

Groetjes Marja.

Els zei

Wat een gave creatie is dit. Zo leuk vind ik deze.
Groetjes Els

Andrea zei

hoi Sandra,
dit ziet er geweldig uit zeg!!!
groetjes andrea

Maria Luisa zei

Hola
Bellisimos todos los trabajos , estoy comenzando con esta hermosa tecnica. gracias por compartir los tutoriales.saludos maria Luisa

Anja zei

Hoi Sandra,
Heel erg leuk.Enne ik heb je adres al,dus ga maar alvast voor de brievebus liggen,hihi.
Gr Anja;o)

maranda zei

hoi sandra, heb je heel grappig gemaakt, en is nog mooi ook echt heel leuk
grtjes maranda

corrie en rini zei

hoi sandre ik heb je patroontje ontvangen en ga deze week er iets mee doen groetjes corrie

Nathaly zei

Oh, wat is ie leuk!!!! Geweldig idee, Sandra! Nathaly

Irene zei

Sandra wat ontzettend leuk, ik wil er heel graag aan mee doen en ga aan de slag voor je verjaardag en verheug me daarna op het patroon van deze superleuke vogelkooi!!!

Irene

Patricia zei

Prachtig kaartje Sandra...superleuk idee zo!!
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
Groetjes Patricia

Anja zei

Ennn lig je al voor de brievenbus.
Zou het maar doen???
Gr Anja fijn weekend;o)

Linda zei

Dit ziet er prachtig uit Sandra.

Gr linda

Elise zei

Hoi Sandra,

Ik kwam toevallig op je blog terecht, maar wat maak je prachtige kaarten en projecten. Je blog is echt een inspiratiebron. Bedankt voor het delen van je creativiteit. Ik ben gelijk volger geworden en kom zeker terug.

Groetjes Elise

Marianne Schut zei

Hai Sandra, wat een super leuke kaart heb je weer gemaakt! Lief dat je het patroon beschikbaar stelt! Ik wens je alvast een heel fijne verjaardeag toe en heel veel mooie kaartjes, helaas heb ik nooit iets op voorraad liggen en kom ik er niet meer aan toe om er een voor je te maken maar ik hoop op heel veel mooie post voor je! Liefs Marianne

Elly zei

Hoi Sandra,

Wat fijn dat je op mijn blog bent geweest en een berichtje achter hebt gelaten!
Ik zie dat jij een prachtige blog hebt met schitterende dingen.Om je vaker te kunnen bezoeken word ik volger,als grijs hoofdje queen_ellebel!

Groetjes Elly

Scrapchickies zei

We zullen die postbode eens even aan het werk zetten hihi!

esther zei

hoi Sandra
ik heb je een award gegeven dit omdat ik veel op je blog kom je maakt erg leuke dingen en ik ben erg blij met de patronen. veel plezier er mee. groetjes Esther

Corine van der Zee zei

Hoi Sandra,

wat is dit leuk zeg! Helaas haal ik de deadline niet meer hihihi suf maar ben gewoon te laat maar wens je een fantastische verjaardag en hopelijk een geweldige oogst aan leuke kaartjes!

Liefs Corine

Cards by Jol zei

wauw dit ziet er prachtig uit, mooie details.
Ik wil je even laten weten dat ik de kinderwagen heb gemaakt.
Dank je wel dat je het patroon wilde delen, ik heb het met veel plezier gemaakt,

groetjes jolande

Sandra zei

♪Lang zal ze leven ♫
♪Lang zal ze leven ♫
♪Lang zal ze leven in de gloria ♪
HIEPERDEPIEP HOERAAAA!!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag San en een hele gezellige dag!

Liefs, San

Sandra1968 zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!
Ik wens je een hele fijne dag met natuurlijk ook veel leuke scrapcadeautjes :-)
Helaas heb ik mijn kaart voor jou niet op tijd klaar gekregen, dus dat wordt ietsje later. Maar dan voel je je dan ook nog een beetje jarig ;-)

Groetjes, Sandra

Jolanda Cuper zei

Wauw wat maak jij schitterend dingen ik ben gelijk volger geworden hoor! Super!
Groetjes Jolanda.

Related Posts with Thumbnails