vrijdag 25 februari 2011

Sandra's Scrapshop is geopend!!!!

Ja hoor, eindelijk is het zover!! Mijn eigen (nog mini) webshop in .PDF patronen, .STUDIO snijbestanden en .JPEG/.PNG digiteksten is geopend!! Wat spannend!!
Neem hier een kijkje in Sandra's Scrapshop!
Deze patronen en digiteksten zijn daar o.a. te koop:


Natuurlijk blijf ik hier op mijn eigen blog ook nog gratis patronen uitgeven!! Hier zal ik ook nog meer foto's van mijn creaties plaatsen die ik te koop heb. Mijn nieuwe site is puur voor de verkoop!
Komen jullie snel een kijkje nemen? En nu maar duimen dat het allemaal goed is en gaat hihihi!

36 opmerkingen:

Claudia zei

Hallo Sandra,

Gefeliciteerd hoor met je patronen winkeltje en heel veel succes. Net een kijkje genomen in je winkeltje en er staan al hele leuke dingen in. Kon zeker snel weer terug.

Groetjes Claudia

JOKE zei

Hoi Sandra,
Gefeliciteerdmet je webwinkeltje!!!
Ik ga direct de cup-cakeskraam bestellen..
Heel veel succes hiermee.
Liefs Joke

Margo zei

Ziet er leuk uit Sandra!!!!

Liefs, Margo

Miranda de Groot zei

gefeliciteerd met je webwinkeltje
ga eens kijken wat voor leuks je allemaal hebt.
groetjes miranda

chantal zei

hoi sandra
gefeliciteerd met je eigen patronen webwinkeltje
erg leuk
ga zo even kijken;)
liefs chantal

marja zei

Gefeliciteerd Sandra, met je webwinkeltje.
Ga zo gelijk even een kijkje nemen.

Groetjes Marja.

Marijke en Chantal zei

Hoi Sandra, gefeliciteerd met je winkeltje. Leuk hoor een patronenwinkeltje. Ik ga even een kijkje nemen.
Succes ermee.
Groetjes.

creacora zei

hoi Sandra gefeliciteerd meis het ziet er al super uit kom zekekr eens wat bij je kopen hoor !!

Groetjes Cora

Tineke zei

Gefeliciteerd met je eigen webwinkeltje!!
Veel succes.
Groetjes, Tineke

Sandraatsjuh zei

Hallo Sandra,

Gefeliciteerd met je eigen winkeltje.. Dat het maar een mega groot succes mag worden... maar dat zal hem aan jou ideeën en creativiteit niet liggen!!

Groetjes
Sandraatsjuh

Nellie zei

Ohhhhhhhhhhh Lievert van harte gefeliciteert ga je gelijk mailen want ik zie wel wat ik wens je heel susses en dank je wel dat je ons in staat stelt om van jou mooieee patronen te mogen genieten en maken je bent een suoer schat

dikke knuffels Nellie

Elise zei

Gefeliciteerd met je webwinkel. Je maakt prachtige scrap projecten en je zult vast veel patronen gaan verkopen. Ik ben gelijk volger geworden dan ben ik goed op de hoogte :-)
Groetjes Elise

jans zei

gefeliciteerd met je webwinkel grt jans

Lean zei

gaaaaf ik heb even gegluurd en echt niet duur dat moet gaan lukken ziet er gaaf uit....succes!

Annemarie / Liselore Design zei

He, wat leuk!
Gefeliciteerd en heel veel succes!

Astrid zei

Gefeliciteerd met de opening.
Ik heb van jouw, het patroon van de vogelkooikaart gekregen, als ruil voor een verjaardags kaart en ik moet zeggen prima patroon en ik heb er al een mooie kaart voor mijn mams mee gemaakt.
Kom vast nog eens kijken voor andere patroontjes.

manon's kaartenhoekje zei

Hallo Sandra,

Gefeliciteerd hoor met je patronen winkeltje en heel veel succes. Net een kijkje genomen in je winkeltje en er staan al hele leuke dingen in.en ze zijn prachtig dus gaat zeker goed komen met de verkoop ervan...........

groetjes manon

Linda zei

succes met je winkeltje, het ziet er leuk uit
gr linda

Linda zei

Heel veel succes Sandra.

Gr linda

Tinie zei

Ik ga er vanavond eens rustig voor zitten!

Succes en groetjes Tinie

Martha zei

Wat leuk zeg!! Gefeliciteerd en succes!
Groetjes,
Martha

Jannie zei

Gefeliciteerd Sandra en heel veel succes.

Maar dat zal best goed komen je heb zoveel creativiteit.

Groetjes Jannie.

Marlies zei

Gefeliciteerd met de opening van je webwinkel. Heel erg veel succes!!
Groetjes, Marlies

Sandra1968 zei

Gefeliciteerd met de opening van je scrapshop en ik wens je heel veel geluk :-)
Groetjes, de andere San

Sandra's Kaarten zei

Hoi Sandra, Dat ziet er superleuk uit zeg! Heel veel succes ermee!
Groetjes Sandra.

corrie en rini zei

sandra gefeliciteerd met je winkeltje ik kom zeker en vast langs voor een patroontje liefs corrie

Ilonka zei

hoi San gefeliciteerd met je Shoppie. En jippie dik verdiend !! Geniet ervan en heel veel suc6

liefs dikke knuf Ilonka

Alexandra zei

Gefeliciteerd met de opening van je shop. Dat het maar een groot succes mag worden. Ga nu eerst een kijkje nemen.

Erica zei

Van harte gefeliciteerd met de opening van je webwinkeltje. Het ziet er geweldig uit. Ben benieuwd wat er allemaal op den duur nog op gaat komen. Het gaat natuurlijk super worden, want je creaties zijn schitterend. Mijn complimenten.

Groeten Erica

Patricia zei

Gefeliciteed met je eigen webwinkeltje Sandra. Heel veel succes!! Groetjes Patricia

alina zei

gefeliciteerd en veel plezier met het winkeltje, Sandra!
groetjes, Alina

Corine van der Zee zei

Hoi Sandra,

van harte gefeliciteerd met je winkeltje en veel succes toegewenst! Ga zo even een kijkje nemen.

Liefs Corine

m@deliefjuh zei

gaaf zeg! het ziet er ook zeer professioneel uit zeg! top!

cristel zei

gefeliciteerd en veel s6 he
grtjs

An zei

Wauw wat leuk een eigen winkeltje! Ik vind het ook helemaal passend bij jouw creaties. Op deze manier kunnen nog meer mensen ervan genieten! Heel erg leuk!

De kaart die je voor je vader hebt gemaakt vind ik erg mooi! Prachtige, rustige kleuren en ook weer zo'n bijzonder model!

Groetjes,
An

Je@net zei

Wat een goed initiatief, Sandra! Veel succes!!

Related Posts with Thumbnails