woensdag 30 maart 2011

Doosje vol geluk!

Ik heb een leuk doosje gemaakt vol met gelukskoekjes! Natuurlijk heb ik hier een patroon van gemaakt! Deze kun je vinden in mijn eigen shop: Sandra's Scrapshop. Het geheel komt in twee .PDF patronen van zowel het doosje met onderdelen als de 'koekjes', inclusief een werkbeschrijving en ook nog eens 3 digiteksten!





Ik heb er 'gelukskoekjes' in gedaan, maar vanzelfsprekend kun je er ook wat anders in doen!




Zijn ze niet om op te eten?
Het papier is van Prima Marketing 'Sparkling Spring'. De takjes zijn een stans van Crealies.
Mijn volgende project wordt een wat eenvoudigere kaart in een leuke vorm!
Tevens zet ik hier op mijn eigen blog binnenkort nog een GRATIS patroon van een paashaaskaart! Is dat niet leuk!

33 opmerkingen:

Frouwkje zei

Hoi Sandra,
Wat heb je weer een gaaf doosje bedacht en leuk gemaakt!!!
En ook nog zelf gelukkoekjes gemaakt! Meid, wat ben jij creatief!!! Super leuk!!!!
Liefs, Frouwkje.

Ellen zei

Wat een leuk doosje! Ik 'moet' binnenkort echt eens even bij je shoppen, want er staat zo veel leuks op je blog.

groetjes, Ellen

Ria zei

Wauw super leuk !!!!


groetjes Ria S.

Judith zei

Ohhhh, wwwooooowww Sandra,
Ik ben zo verbaasd over zo veel creativiteit, super! Wat ben je toch getalenteerd!
groetjes Judith

Anita crazyknutselgek zei

wat is ie weer gaaf zeg.

Ik ben nog met van alles en nog wat bezig.

Maar ik kom vast binnen kort langs bij de shoppie

Irene zei

Enig Sandra, mijn complimenten voor die geweldige ontwerpen van je!!

Liefs, Irene

Tinie zei

Wat heb je er weer een schitterend geheel van gemaakt!! Super mooi!!!

Groetjes Tinie

Willy zei

Wauw...wat leuk Sandra, die koekjes zijn helemaal gaaf!
Groetjes, Willy

Margo zei

Heel erg leuk weer!!! Grappig die koekjes die je erbij hebt gemaakt haha.

Liefs Margo

Thamar zei

hoi hoi

Sandra wat heb je een ontzettend leuke blog.
Ik heb je meteen op mijn blog gezet tussen favorieten want ik wil nu niks meer missen van je mooie creaties.
Zelf ben ik niet zo'n kaarten maakster maar ik vind het geweldig om naar te kijken bij anderen.

gr Thamar

Michelle zei

Is dat weer wat leuks zeg. en dan die zelfgemaakte koekjes. Echt super leuk.
Groetjes Michelle

Patricia zei

Wat een superleuk doosje Sandra. Erg leuk idee ook met die gelukskoekjes. Groetjes Patricia

Nina zei

Lovely box and delightful colors! :)

Scraplijn zei

Superleuk, zeker met die gelukskoekjes, erg leuk bedacht.

manon's kaartenhoekje zei

wauww wat is dei gaafff meis, en wat leuk zeg die geluks koekjes dacht eerst dat er echte koekjes in zaten hihi wilde al een berichtje doen waar je die koekjes kocht hihi....

ik ga eens kijken of ik hem kan kopen is het een erg moeilijk patroon???

ben benieuwd naar het volgende project/kaart

liefs manon

Noriko zei

Hoi Sandra wat heb je weer een leuk doosje gemaakt.
Erg mooi gedaan!!!!!
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Noriko zei

Hoi Sandra wat heb je weer een leuk doosje gemaakt.
Erg mooi gedaan!!!!!
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Lia zei

Wauww, wat een supergaaf doosje, en wat een leuke koekjes heb je gemaakt,

groetjes Lia

Mirande zei

Hoi Sandra,
Wat een mooi doosje met gelukskoekjes. Wat een leuk idee.
Groetjes Mirande

Anda zei

Wat een mooie creatie is dit weer. Morgen bestel ik hem even bij je :)

Groetjes
Anda

Hetty zei

Wauuuw wat is dit super gaaf

gr hetty

natacha zei

super zeg ziet er mooi en heel leuk uit

Jolanda zei

Het ziet er erg mooi uit..beetje appart...leuk

majo zei

Erg LEUK . Zeker met die koekjes enne goed voor de lijn hihi.
Gr Majo

Miranda de Groot zei

wauw wat mooi

Corine van der Zee zei

Wat een super gaaf doosje weer! Hele mooie en leuke afwerking.

Liefs Corine

Trudy zei

wat een prachtig doosje heb je weer gemaakt Sandra,
Groetjes Trudy

Ageeth zei

Ow wat heb je dat weer mooi gemaakt. helemaal Top !
Liefs Ageeth

creacora zei

wat heb je dat toch weer Super gemaakt die gelukskoekkies helemaal Top !!!

Groetjes Cora

Riet zei

Ohhhh wowwww Sandra,wat schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

scrapfreak zei

heel erg mooi sandra,waar en hoe kom je toch altijd op die leuke ideeen?ik kijk me ogen uit op je blog haha

groetjes marrianne

chantal zei

wouw schitterend doosje sandra
echt super
liefs chantal

Jannie zei

Wow wat een geweldig mooi doosje is dit.
Prachtig papier heb je gebruikt.
Patroon is binnen en bedankt voor de snelle levering, ik ga er zo gauw mogelijk mee aan de slag.

groetjes Jannie.

Related Posts with Thumbnails