dinsdag 1 maart 2011

Lente kaart

Ten eerste wil ik iedereen hartelijk bedanken voor alle lieve opmerkingen over de opening van mijn nieuwe webwinkeltje Sandra's Scrapshop! Wat zijn er al een hoop bestellingen binnen gekomen zeg! Ik voel mij hartstikke vereerd en ben dan ook weer volop aan de slag gegaan om allerlei nieuwe dingen te bedenken voor in de shop! Mochten jullie nog speciale verzoekjes hebben, kom maar door hoor!

Er is weer een superleuke nieuwe Challenge bij de Duo Challenge blog! Je kunt het patroon van deze Lente kaart opvragen bij Annette d.m.v. haar een mailtje te sturen.




Het papier is van Kaisercraft 'English Rose' Collection!

Op veler verzoek is het patroon/werkbeschrijving van de mannenkaart nu ook te koop in mijn shop. Deze is te koop voor slechts € 0,50!

32 opmerkingen:

*Ellen* zei

prachtig is dit vrolijke en originele lente kaartje

Thea zei

Schitterend Sandra, hier word ik helemaal vrolijk van.

Lieve groetjes
Thea

Tinie zei

Ik had hem gezien bij de challenge, hij is prachtig!!! Hele mooie kaart!!

Groetjes Tinie

Trudy zei

Wat een schitterende frisse lentekaart Sandra!!!
Groetjes Trudy

Christa zei

super mooi hoor liefs christa

Ineke zei

Hele mooi lentekaart hoor.


Ineke

Corine van der Zee zei

Wauw, deze is leuk! Laat de lente maar komen, krijg er echt zin in zo!

Liefs Corine

Erica zei

Wat een super kaartje, helemaal voor het voorjaar. Grtjs, Erica.

anneke zei

Een hele mooie lentekaart.

Groetjes Anneke

kenneth. zei

Heel leuk kaartje

Tineke zei

Wauw...schitterende kaart!!
Groetjes, Tineke

Nellie zei

Wat een orniele kaart ik vind hem schitterend

Liefs Nellie

Sandra zei

Schitterend kaartje San! Lekker fleurig! Ik zou ook graag mee doen met de duo challenge maar ik zie het knippen niet zitten met dit patroon hihi!
Liefs, San

Samantha zei

Wat een Leuke en vrolijke kaart. Krijg al helemaal zin in de lente zo!
De krokussen en narcissen schieten al weer uit de grond dus hij komt er ook weer aan!

Groetjes Samantha

Anneke zei

Prachtig kaartje is dat Sandra!
En nog gefeliciteerd met je shoppie he ;)
Groetjes Anneke

Desirée-ScrapDees zei

mooie lentekaart zeg, krijg gelijk zin in de lente!

Anja zei

Dit is echt een heel mooi lente kaartje.
Gr Anja;o)

Annette zei

Hoi Sandra,

Je kaart is erg leuk geworden, maar kun je hem ook mailen naar mij? Dan kan ik hem ook plaatsen bij de andere voorbeelden van onze designers? Die van jou had ik dus nog niet binnen gekregen.

Groeten van Annette

Bribrie zei

ça sent bon le printemps ! j'aime beaucoup ! Bravooooo

Bribrie zei

ça sent bon le printemps ! j'aime beaucoup ! Bravooooo

Anneke. zei

Wat een schatje. Schitterend!
Groetjes Anneke.

chantal zei

wouw schitterende kaart sandra
echt super
liefs chantal

Riet zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Sandra.

Liefs Riet.

Jolanda Cuper zei

Wauw Prachtig!
Groetjes Jolanda.

cristel zei

ik vind hem weer schitterend echt waar mooie bloemen
grtjs

brigitte zei

Super dat je shop zo goed loopt.
Dan weet je waar je alle moeite voor doet toch.
Prachtige kaart is het zeg.
Moet hem ook maar eens proberen.
Groetjes Brigitte

Jacqueline's Weblog zei

Wat een geweldig mooi kaartje weer Sandra, prachtig!!
Groetjes van Jacqueline

maranda zei

hoi sandra, ff om het hoekie spieken, jij maakt ook hele mooie creatie's, vind ze helemaal geweldig
groetjes maranda

natacha zei

das echt wel weer een hele mooie kaart geworden
grtz natacha

anita01 zei

Smaakvol!!!!!

Warme lente groetjes van Aniet, je collega hi,hi,

manon's kaartenhoekje zei

wauww sandra wat een gave kaart heb je gemaakt zeg, helemaal superrrrrrrrrrrrrr.......ik ga eens kijken of ik die gave kaart ook kan maken of bemachtigen.

groetjes manon

Mirande zei

Hoi Sandra,
Wauw Sandra, dit is weer een ontzettend mooie kaart. Leuk idee weer.
Groetjes Mirande

Related Posts with Thumbnails