woensdag 9 maart 2011

Paraplukaart met zon

Voor een vriendin (ze heet toevallig ook Roos) heb ik deze paraplu kaart gemaakt volll met rozen! Ze heeft net een hele zware operatie achter de rug en kan dus wel een kaartje gebruiken!
Natuurlijk heb ik er weer een patroon van gemaakt (zowel van de paraplu als de zon) en deze is te koop in mijn shopje: Sandra's Scrapshop! Dus wil je ook deze beterschapskaart maken? Kom dan snel kijken in mijn winkeltje!

Met glans vernis heb ik accenten toegevoegd in de regendruppels en plas!
De paraplu kan platter gedrukt worden voor het verzenden via de post!
Zelfs het frame werk van de paraplu zit erbij evenals de digitekst 'Na regen...komt zonneschijn!'.
Achter de zon vandaan komt de rest van de tekst tevoorschijn!

Het prachtige papier is van Kaisercraft! Ik vind het echt superrrrr mooi papier. Heerlijk in de voorjaarskleurtjes!

48 opmerkingen:

De Roelies zei

daar gaat je vriendin blij van worden Sandra

Anneke. zei

Wat een prachtig creatie. Het parapluutje vind ik zo leuk. Je vriendin zal er vast blij mee zijn.

Groetjes Anneke.

Irene zei

Wat beeldig Sandra en wat een details vooral aan het pluutje en de HELE kaart aan alle kanten bewerkt, top!!!
Ik kom beslist nog bij je op het net voor een bestelling, maar daar ga ik even echt voor zitten en doe dan een aantal dingen (waarvan ik hoop dat ik het ook kan!!!) tegelijk.

Liefs,

Irene

Ellen zei

Supermooie kaart geworden! Wat een werk zit daar in. Het resultaat geeft je vast veel voldoening. Zal je vriendin zeker goed doen.

groetjes, Ellen

Ingrid zei

wat maak je toch altijd weer orginele dingen. hoe verzin je het toch steeds weer? Deze is ook alweer zo mooi.
groetjes Ingrid

Miertje zei

Wat een prachtige creaties !!
Daar zal je vriendin zeker van opknappen !
Gr, Miranda

Corine van der Zee zei

Geweldig leuke en lieve kaartjes, heel leuk gedaan zo met dat parapluutje en de zon. Super!

Liefs Corine

Miranda de Groot zei

wauw wat ontzettend mooi
groetjes miranda

Judith zei

Wowi, Sandra, ik bewonder telkens weer jouw creativiteit!!! Super mooi geworden, elk detail op elk stukje kaart - geweldig!
Groetjes Judith

Marianne Schut zei

Hai Sandra, wat een super origineel kaartje heb je voor je vriendin gemaakt, erg lief en hij ziet er ook nog eens geweldig mooi uit! Prachtige details! Liefs Marianne

Michelle zei

Leuke kaart Sandra.
Lieve groetjes Michelle

Miranda Versteeg zei

Hoi Sandra,
het is een compleet cadeautje geworden, geweldig!
Groeten Miranda, www.laulijn.nl

Anda zei

Wat een ontzettend mooie kaart!!!

Gr. Anda

Annemarie en Merit zei

Het is gewoon een kadokaart geworden ,echt prachtig!!!

Annemarie en Merit zei

Het is gewoon een kadokaart geworden ,echt prachtig!!!

Tinie zei

Met open mond weer zitten te kijken......hoe krijg je het voor elkaar, schitterend, ik ga deze direct aanschaffen:)

Groetjes Tinie

Tinie zei

Met open mond weer zitten te kijken......hoe krijg je het voor elkaar, schitterend, ik ga deze direct aanschaffen:)

Groetjes Tinie

Tinie zei

Met open mond weer zitten te kijken......hoe krijg je het voor elkaar, schitterend, ik ga deze direct aanschaffen:)

Groetjes Tinie

JOKE zei

Wauw!!!!! Wat een geweldige kaart!!! SUPER....
liefs Joke

marja zei

Wooow wat een schitterende kaart.Ga het patroon zeker bij je bestellen.

Lieve groetjes marja.

chantal zei

wouw sandra
wat heb je dat weer schitterend gemaakt zeg
echt super
liefs chantal

Riet zei

Wowwww Sandra,wat een SCHITTERENDE kaart,lief die stempels,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier,En dat parapluutje super.
Je bent toch zo kanjer hier in.

Liefs Riet.

Anita crazyknutselgek zei

wat gaaf zeg.

Super gemaakt.

liefs anita

martina's kaartjes zei

Als dit geen superkaart is dan weet ik het ook niet meer !!! heeeeeeel mooi gemaakt !
groetjes, martina
x

Christa zei

wow zeg erg mooi hoor sandra, dat vind ze vast super groetjes christa

Frouwkje zei

Tjeetje, Sandra, waar haal je de fantasie vandaan. Hij is weer prachtig!!!
Knap gedaan!
Lieve groetjes, Frouwkje.

Esmeralda zei

Hoi Sandra, ik heb een verrassing voor je op mijn blog. Groeten Esmeralda

chrilvian zei

prachtig.wat leuk die paraplu/parasol

Jolanda Cuper zei

Wauw wat heb je een schitterende kaart gemaakt! Ik vind de paraplu helemaal te gek!
Groetjes Jolanda.

Anja zei

In een woord gezegt schitterend!!!
Gr Anja;o)

Yvonne's cardcorner zei

Geweldig mooie kaartjes! die met de paraplu vind ik echt het einde!!
groetjes Yvonne

Scrap Girl Olnine zei

Wouw wat een gaaf kaartje!
Gr. Helga

Noriko zei

Hoi Sandra,
Ben net volger van je blog geworden.
Wat maak jij een leuke dingen.
Dat paraplutje is toch enig!!!!
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Ans zei

Hallo Saartje,
Kind,ik sta er weer versteld van,
Wat is deze kaart weer prachtig gemaakt!!!!!!!!!!!!
Je moeder is trots op je hoor!
Dikke kussen van
mamma.

Leonie zei

Wat een geweldig kaartje zo met die paraplu en de zon!! :D Schitterend patroontje en ik vind het heel knap hoe je het zo kunt verzinnen en maken.

Groetjes,
Leonie.

Agnes zei

Schitterende creatie!!!
Knap bedacht hoor je bent echt een creatief mens :)
gr. Agnes

Trudy zei

Wat is dit weer mooi Sandra!! Geweldig!!
Groetjes Trudy

Joke zei

Wat een schattig kaartje wat een leuk idee die paraplu .
Je vriendin zal hier zeker blij mee zijn .
groetjes Joke

mariska zei

Wauw! Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt voor je vriendin.
Daar zal ze erg blij mee zijn!
Schitterend gewoon. En die paraplu is ook echt super gemaakt.

Liefs mariska

Carina zei

Hi,Sandra!
What a nice card and the umbrella is so fantastic.
Thank,s for the comment on my blogg!
Hugs from me to you!

manon's kaartenhoekje zei

wauwwww sandra wat zijn ze gaafff geworden....

ik heb nog een verrassing op mijn blog staan voor je...

liefs manon

Mirande zei

Wat een ontzettend leuk en origineel kaartje heb je weer gemaakt. Heel erg leuk dat parapluutje.
Groetjes Mirande

Martha zei

Super, super mooi!! Een waar kunstwerk :)

Hellen Leijsten zei

Hallo Sandra.
wat een leuke dingetjes heb je op je site staan echt geweldig.
Ik heb me als je volger gemeld.
Ik hoop dat je mijn blog eens bezoekt en laat me weten wat je er van vind. Ik ben pas besig.
Maar vind jou kreaties erg supper.
Groetjes Hellen.

Marlies zei

Wat een super mooie kaart Sandra, Echt prachtig gemaakt en hoe krijg je het toch verzonnen? Ik ben onder de indruk. Complimenten!!!
Groetjes, Marlies

Thessa zei

Hola: He venido a tu blog a través del blog de Manoli Navarro. Sólo puedo decirte que me he quedado asombrada al ver tus trabajos. Son impresionantes y tu creatividad no tiene límites.
Me ha encantado todo lo que hay aquí.
Un saludo.

Sandra1968 zei

Wauw, dit is werkelijk schitterend!

Hilda zei

Hoe kom je weer op het idee.
Wat gaf!

Gretjes hilda

Related Posts with Thumbnails