vrijdag 4 maart 2011

Schaarkaart met doosje

Voor mijn webwinkeltje Sandra's Scrapshop heb ik weer een nieuw patroon gemaakt! Deze keer heb ik een kaart in de vorm van een schaar gemaakt die je eventueel over een doosje heen kunt zetten. Dit doosje kan je dan vullen met een kleine attentie of een RAK (kleine scrapspulletjes). Ideaal geschikt om dus te versturen naar een hobbyvriendin!
  Met doosje:

Zonder doosje:


Deze superleuke stempel van deze 'scrapmiep' is te koop bij Vilda Stamps!



De kaart is bevestigd met klittenband zodat hij ook door de brievenbus kan!


Deze bijpassende digitekst die ik heb gemaakt, is ook te koop! Past hij er niet perfect bij!!



 Ik vind hem zelf zooo leuk geworden hihihi...wat kan je daar dan blij mee zijn he! Wil jij deze kaart ook maken? Het patroon is te koop voor slechts € 1,25 in mijn shop!

39 opmerkingen:

Anneke. zei

Wat een gaaf patroontje. Helaas heb ik nog zoveel op mijn to do lijstje, maar ik weet nu bij wie ik hewt patroontje kan kopen. Ziet er prachtig uit!

Groetjes Anneke.

Tinie zei

Wat een schitterend patroon, hoe kom je erop!!! Prachtig!!

Groetjes Tinie

Linda zei

wat een orgineel idee weer
gr linda

manuela zei

Wat een mooi patroontje en zeer mooi gemaakt
fijn weekend

liefs
Manuela

Baukje zei

Hallo Sandra
wat een schitterende creatie!!!
Groetjes Baukje

m@deliefjuh zei

heel erg leuk gemaakt weer!

Petra zei

Wat een super leuk patroontje heb je weer gemaakt. En helemaal super uitgewerkt.

Liefs Petra.

P.S ik geef een leuke candy weg bij 150 volgers

Miranda de Groot zei

wauw wat gaaf zeg. hoe kom je er toch steeds op.
groetjes miranda

Henriëtte zei

Die is zeker leuk zeg!!

Groetjes Henriëtte

tine zei

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
origineel!


Tine

Yvonne's cardcorner zei

Hartstikke leuk patroon is dat! Hoe kom je op het idee? Echt geweldig.
groetjes Yvonne

Anita crazyknutselgek zei

Hoi Sandra. Ik kom binnenkort even wat bij je bestellen.

liefs anita

Marlies zei

Wat een geweldig idee, super leuk en zo mooi gemaakt. Hele leuke afbeelding en toepasselijk tekst!
groetjes, Marlies

Lean zei

Heel gaaf kaartje weer mooi gemaakt.
groetjes,lean

Samantha zei

Wat een geweldig leuke kaart/doosje weer. Origineel idee om een scrapkadootje te geven.

Groetjes Samantha

natacha zei

wow super zeg zoiets heb ik nog niet gezien
mijn complementen hiervoor
grtz natacha

majo zei

WAt GAAF zeg. Erg leuk model. Fijn Weekend. Groet Majo

Cards by Jol zei

super gAAF PATROON, SUPER MOOI AFGEWERKT, IK GA VANMIDDAG KIJKEN HOOR IN JE WEBWINKEL VOOR HET PATROON.

GROETJES JOLANDE

brigitte zei

Mooi kaartje en erg orgineel.
Super.
Fijne dag Groetjes Brigitte

Elly zei

Die is leuk, wat ook een prachtig bij passende stempeltje heb je erbij!

Groetjes Elly

petrasart zei

You make wonderful artworks Sandra!!!

Riet zei

Wowwww Sandra,wat ben je toch een kanjer in het ontwerpen.
schitterend is dit geworden,leuke stempel,mooi ingekleurd.

LIefs Riet.

Trudy zei

Wat is dit mooi geworden Sandra!!!
Echt super gemaakt!
Groetjes Trudy

maranda zei

wat leuk!! echt een heel leuk patroon heb je gemaakt je maakt ook prachtige creatie's
groetjes maranda

Martha zei

Tjonge, dit is toch geweldig!!!!
Het is een compleet kunstwerk, prachtig Sandra, heel mooi gedaan :)
Groetjes,
Martha

Bernadet zei

wowwwww wat geweldig gaaf Sandra!!!

Jacqueline's Weblog zei

Wat een super leuke creatie weer Sandra, erg mooi!
Groetjes van Jacqueline

Corine van der Zee zei

GEWELDIG!!!!!!! Vind hem helemaal te gek! Ontzettend leuk zo in combinatie met de schaar en het doosje, gave tekst.

Liefs Corine

kiki zei

Na die ist ja Klasse ,Super mir fehlen die Worte einfach schön.
Gruß kiki

mariska zei

Wat een geweldige kaart zeg!
Hoe jij het ook altijd verzint. Super! Heel mooi gemaakt.

Liefs mariska

Margo zei

Hij is heel erg leuk Sandra!!!! IDD een erg leuke kaart om te sturen naar een hobby vriendin hahaha! winkwinkwink

Liefs, Margo

Ingrid zei

wat een ongeloofelijk leuk en orgineel kaartje heb je gemaakt
en het stempeltje erbij is ook al zo leuk
zodra ik iemand bedenk om dit voor te maken bestel ik het bij je
groetjes ingrid

Michaela en Rachel zei

Wat een geweldig kaartje heb je weer gemaakt,,een groot compliment.
Kijk eens op mijn blog?? ik ben er toch zooo trots op!!
Nog bedankt voor het patroontje het is zo leuk voor te maken.

Liefs Michaela en Rachel

Marianne Schut zei

Hai Sandra, wat een super origineel "kaartje" heb je weer gemaakt! Leuk patroon zeg! En inderdaad die stempels zijn wel echt gewoon helemaal top erbij!! Liefs Marianne

anita01 zei

Enig...enig....enig Sandra....wauw!!!!

Warme groetjes,
Anita

Sandra1968 zei

Heel erg leuk!

Hilda zei

Ja hoor ik ben verliefd................ en dan wel op deze creatie.
Hihihihi komt waarschijnlijk dat ik jaren kleding heb gemaakt en eigenlijk niet zonder schaar kan.
Super Sandra!!!!!!

Groetjes hIlda

OK zei

ПРОЕКТ - высший класс! БРАВО!

evlin95 zei

I love it! Ik kocht deze tutorial voor de verjaardag van een vriend, ik hoop te leven! dank u

Related Posts with Thumbnails