dinsdag 22 maart 2011

Shadow Tulp box kaart

Gelukkig zijn alle problemen met de bestellingen voor mijn eigen shop opgelost! Het loopt super goed en ik heb ook al een flink aantal buitenlandse orders binnen gekregen! Zo leuk! Hartstikke bedankt lieve klanten! Ik ben weer druk aan de slag gegaan met nieuwe ontwerpen voor in mijn shopje, maar die zien jullie vanzelf wel voorbij komen!

Deze Shadow box heb ik gemaakt aan de hand van het patroon van Jolanda van Cards etc.



De tekststempel is van Vilda Stamps (jaaa, ze verkopen ook Nederlandse teksten hoor!). Kijk hier maar eens! De zijtakjes zijn van Crealies.
Nou, ik ga snel weer aan de slag! Fijne dag allemaal!

33 opmerkingen:

Christa zei

oww heel mooi geworden sandra, ik moet nog aan die van mij beginnen , moest eerst ff nieuw papier scoren op de kgkdagen ;)
xx christa

Margo zei

Hoi,

Prachtig !!!!

groetjes, Margo.

Henriƫtte zei

wat een leuk idee is dit!!

Groetjes Henriƫtte

Margo zei

Lief kaartje in mooie kleurtjes!

Groetjes Margo

*Ellen* zei

prachtig is dit lekkere vrolijke lente kaartje

Tinie zei

Wat leuk te horen dat het al zo goed loopt in je shop!!! Je maakt ook prachtige kaarten, net als deze weer, schitterend!!!

Groetjes Tinie

Martha zei

Wat is dit prachtig zeg!!! Leuk dat je winkeltje zo goed loopt :)
Groetjes,
Martha

Anneke. zei

Wauw, wat een pronkstuk, Sandra!

Groetjes Anneke.

martina's kaartjes zei

een super geslaagde kaart !!! wow !
mag er best wezen,
groetjes, martina
x

Linda zei

schitterend kaartje
gr linda

Ellen zei

Superleuk: een heerlijk vrolijke lentekaart! Ziet er goed uit.

groetjes, Ellen

Trudy zei

Wat een prachtige kaart Sandra!!
Groetjes Trudy

anita01 zei

Zoals altijd....bewonderd!!!!

Warme groetjes,
Anita

Ingrid zei

Ook dit is weer een schitterende kaart
de stempel vind ik erg leuk zo zittend op die tak
groetjes ingrid

Marianne Schut zei

Wauw Sandra, dit ziet er weer prachtig ui! Erg leuk model ook! Liefs Marianne

Marja's Stamp Addiction zei

Wat een gave Shadow box Sandra. Bewonder dit zeer. Erg leuk en mooi gedaan.
groetjes Marja

Irene zei

Super mooi weer Sandra en wat fijn dat je winkeltje zo goed loopt met zelfs orders uit het buitenland, dat zegt genoeg toch??!!!

Liefs, Irene

Patricia zei

Wat een ontzettend leuk kaartje Sandra. En heel toepasselijk voor nu met dit mooie weer. Ook fijn dat het goed gaat met je winkeltje.
Groetjes Patricia

Yvonne's cardcorner zei

Wauw, zeg wat een geweldig mooi kaartje!!!
groetjes Yvonne

majo zei

Wat is ie mooi. En super voor je dat je winkeltje zo lekker draaid. Mijn vogelkooitje is klaar ga ik denk morgen op mn blog zetten. Groetjes Majo

Aloesaloes zei

Prachtig zeg!! Echt heerlijk om naar te kijken in die mooi kleuren en met die mooie details.

Groetjes, Loes

Josee zei

Wowwwww, ik vind het een super kaartje Sandra!!!!!!

Marlies zei

Weer een prachtige creatie Sandra! Super mooi!!
Fijn dat je winkel goed gaat lopen.
groetjes, Marlies

Tineke zei

Een supermooie kaart!!
Groetjes, Tineke

Els zei

Een heel mooi kaartje is dit.
Groetjes Els

Corine van der Zee zei

Gaaf!!! En hele leuke en mooie afwerking, echt super!

Liefs Corine

Milnie zei

wat een liefie!!

natacha zei

dit is weer een super kaartje
grtz natcha

Joke zei

HEEL MOOI KAARTJE sANDRA EN ZO LEUK DIE STEELTJES IN DE TULP VERWERKT.
GROETJES jOKE

chantal zei

wouw schitterende kaart sandra
echt super
liefs chantal

Hellen Leijsten zei

Leuk kaartje.
groetjes Hellen

essemia zei

A great card.
Hope you have a nice weekend.
Love Elzie

manon's kaartenhoekje zei

wauww wat is deze ook gaaf zeg. zag dat ik hier helemaal niet opgereageerd had...sorryyyyyyy

liefs manon

Related Posts with Thumbnails