donderdag 17 maart 2011

Tulp kaart Challenge + beurs

Er is weer een nieuwe Challenge bij Cards etc. van start gegaan!! Deze keer is het een patroon in de vorm van een Tulp!



Het rose takje is een stans van Marianne Design. De stempel is van Vilda Stamps (meisje + tekst).


Tevens komt Vilda Stamps binnenkort naar Nederland!! Ze staan op de Art Specially beurs in Zeist op 16/17 April as! Hartstikke leuk toch!

Nu we het toch over beurzen hebben....ik ga morgen naar de Knotsgekke Kaarten beurs in Den Bosch! Gaan jullie ook? Als jullie mij zien...zwaai gerust haha, ik zwaai vast terug haha

34 opmerkingen:

Lean zei

heel mooi kaartje super kleurtjes en een top model.
groetjes<lean.

creacora zei

een super mooie kaart Sandra

Groetjes Cora

Irene zei

Super leuke kaart Sandra, dat ontwerp had net zo goed van jou kunnen zijn trouwens!!!!

Groetjes, Irene

Mirande zei

Hoi Sandra,
Wat een leuk kaartje is deze tulp. Ik vond je vorige paasei schuif kaart ook zo super schattig. En in mijn favoriete kleurtjes. Bruin-roze. Wat heb je dit weer super leuk bedacht en gemaakt.
Groetjes Mirande

Marijke en Chantal zei

Hoi Sandra, Wat is dit toch een mooi model kaart, heel apart een tulpkaart!! Prachtig het papier en de details. Wij gaan denk ik zaterdag naar Den Bosch, ben benieuwd we gaan voor het eerst naar deze beurs toe.
Groetjes, Marijke en Chantal

Tinie zei

Wowww wat een schitterende kaart, geweldig!!!

Groetjes Tinie

Corine van der Zee zei

Hoi Sandra, lief kaartje en mooie papiertjes. Ben niet in Den Bosch maar sta wel in Zeist volgende maand en daar hoop ik bij Vilda wel het een en ander te scoren!

Liefs, Corine

*Ellen* zei

prachtig en super origineel is dit kaartje, en mij kun je vinden morgen bij de stand van scrap & more van Angelique nr 188

manon's kaartenhoekje zei

wauwwiee wat een kei gaafff kaartje sandra superrrrrrrr

groetjes manon

Glenda zei

your works are very very wonderful ... compliments!

Nellie zei

Wat een schatje San een echt voorjaars kaartje schitterend

Liefs Nellie

majo zei

OOOO, Deze is leuk! Gr Majo

Sandra1968 zei

Wauw, heel erg mooi!

Anneke. zei

Wat ziet dat er weer prachtig uit! En wat heb je het netjes afgewerkt. Complimenten!
Groetjes Anneke.

Noriko zei

Hoi Sandra,
Wat een leuk idee!!!!!
Het ziet er heel vrolijk uit door de groene kleur!!!!
En zeker nu in de Tulpen tijd.
Voor morgen veel plezier.
Ik ga niet ik moet werken.
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Hilda zei

Een hele mooie creatie. Heerlijk frisse kleurtjes.
Groetjes Hilda

KarinsArtScrap zei

hallo sandra bedankt voor je leuke reactie.
maar je maakt ook hele mooie en bijzondere kaarten.
kom zeker nog eens een keer een kijkje nemen.


groetjes karin

chantal zei

wouw schitterende kaatr sandra
echt super
heel veel pelzier morgen op de beurs
liefs chantal

Marlies zei

Prachtige kaart Sandra, hele leuke vorm en super details!
groetjes, Marlies

marja zei

Wooow wat een super gaaf kaartje. En wat een vrolijk papier.
Heel veel plezier morgen op de beurs,

Lieve groetjes Marje.

Ellen zei

Ziet er gaaf uit! Lijkt me een leuke uitdaging om ook zelf mee aan de slag te gaan. Goed plannen (meestal begin ik veel te laat!) en dan moet het lukken!

groetjes, Ellen

Yvonne's cardcorner zei

ooohhhh, wat is dit mooi zeg!! Supers mooi modelletje!
groetjes Yvonne

Shirley zei

Geweldig lief kaartje Sandra! Veel plezier op de beurs morgen. Ik was er vandaag en heb weer leuke spullies gescoord...
Groetjes, Shirley

Anda zei

Geweldig, hoe kom je op zo'n idee! Ik vind hem helemaal super. Ik ben trouwens bezig met de mannenschuifkaart :)

Gr. Anda

Agnes zei

Wat een schatje zoals ze uit de bloemblaadjes piept!
Erg mooi kaartje hoor!

Groetjes, Agnes

Hetty zei

Wat heb je er weer een mooie creatie van gemaakt. Heel veel plezier op de beurs, vandaag was het niet druk

gr hetty

Margo zei

Leuk lente kaartje!!! Veel plezier op de beurs.

Liefs, Margo

Thessa zei

Es una tarjeta preciosa.
Saludos

Riet zei

Schitterend gemaakt Sandra,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Jitske zei

Bedankt voor je ractie op mijn blog, en ben je gisteren langs geweest?
Groetjes Jitske

natacha zei

schitterend kaartje zeg

Ingrid zei

echt een lente kaartje om vrolijk van te worden
groetjes ingrid

Josee zei

Wowwww, wat een leuke kaart echt Lente!!!!

Anoniem zei

Ik heb geprobeerd een bestelling te doen via jouw emailadres..maar de mail kwam retour error..kan het zijn dat je mailbox te vol was...probeer het noh maar een keer.

Groetjes,Willy

Related Posts with Thumbnails