dinsdag 12 april 2011

Bloemkaart

Ten eerste wil ik eventjes kwijt dat ik het zooo leuk vindt om alle uitwerkingen van mijn patroontjes overal tegen te komen (al dan niet na een berichtje). Over de hele wereld vind ik ze inmiddels terug..zo gaaf!

Ik heb deze keer een kaart in de vorm van een bloem gemaakt! Het patroon hiervan is in mijn shop te koop voor slechts € 0,50 cent!






Het taartkleedje is van de Action. De groene cirkel is gemaakt met een Nestabilitie.
Ik heb het geweldig mooie nieuwe papier van Basic Grey uit de serie 'Hello Luscious' gebruikt (Raspberry Syrup)!

Zaterdag ben ik te vinden op de Art Specially stempelsbeurs in Zeist! Ik zeg maar weer...als je mij ziet..zwaai gerust...ik zwaai vast weer terug hoor hahaha! Vilda Stamps uit Zweden is ook aanwezig, dus hartstikke leuk om hun ook eens in het echt te gaan zien!
P.s. ik draag een roze sjaal en ik ben klein hahaha (1,59 mtr).

30 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Sandra,
Wat een MOOIE VROLIJKE bloemkaart heb je gemaakt. Ja, bloemen houden van mensen en ik van deze bloemkaart....SUPER.
Nog een fijne freubelweek toegewenst.
Liefs Wilma

Sandra1968 zei

Een superleuke en vrolijke kaart!
En ik kan me voorstellen dat het een heel goed gevoel geeft om overal uitwerkingen van jouw patronen tegen te komen :-)
En zaterdag ben ik ook naar de beurs en ik zal dezelfde kleren dragen als op mijn profielfoto ;-)
Misschien tot dan!
Groetjes, Sandra

Margo zei

Gezellig kaartje weer en tot zaterdag!!!

Liefs, margo

nicolet zei

Wat een schatje is dit!! Echt een vrolijk kaartje!!
Groetjes Nicolet

Anneke. zei

Wat een leuke kaart, Sandra. Kan me voorstellen dat het je een goed gevoel geeft om je kaarten overal terug te zien.
Groetjes Anneke.

Noriko zei

Hoi Sandra, wat leuk om overal je kaartpatroontjes tegen te komen.
Ik heb twee dagen geleden je viskaart om mijn blog gezet incl. hengel.
De krijger is karper visser en vond hem helemaal geweldig.
Deze bloemenkaart is ook zeker weer zo mooi.
Lekker vrolijk van kleur.
Roze blijft super om te gebruiken.
Groetjes En suc6 zaterdag!!
Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

manon's kaartenhoekje zei

wauwww wat is die weer gaaff sandra en kan me voorstellen dat het reuze gaaff is dat je overal je kaart patroontjes tegen komt, ik kan helaas niet anders had ik je zeker opgezocht en succes met je volgende project....we zijn weer reuze benieuwd.. hihihi

wat is die paas haas gaaf aan de zijkant hpe heb je die zo leuk gekregen?

groetjes manon

Linda zei

wauw schitterend is ie weer. En wat stoer joh om je patronen over de hele wereld te zien, dan heb je wel eer van je werk.
gr linda

marja zei

Woow Sandra, wat een super kaartje weer!!!!!

Lieve groetjes Marja.

Martha zei

Wat een super mooi kaartje! En ik kan me voorstellen dat het geweldig is om je patronen over de hele wereld voorbij te zien komen :)
groetjes,
Martha

Thamar, zei

hoi hoi

wat ben je weer druk geweest hij is erg mooi geworden

gr Thamar

Dawn B. zei

What a lovely shaped card. Dawn♥

Tinie zei

Wat heb je er weer een prachtig geheel van gemaakt!!! Ziet er heel mooi uit!!!

Groetjes Tinie

Татьяна А. zei

Card gentle and lovely!!!Amazing!!!

Trudy zei

Wat een prachtige kaart Sandra!
Groetjes Trudy

Yvonne's cardcorner zei

Hoi, wat een schitterende bloemenkaart. Kan me voorstellen dat je daarvan geniet als je kaartjes met je patronen terug ziet! Geweldig toch!
groetjes Yvonne

Marijke en Chantal zei

Wat een vrolijke bloemenkaart is dit, erg leuk model!!
groetjes,Marijke en Chantal

Corine van der Zee zei

Hoi Sandra, wat een lief kaartje weer! Leuk patroontje en geweldige papiertjes en schatttig stempeltje.
Zag je schaarkaartje/doosje bij Sonja op het blog voorbij komen, helemaal super toch? Ik ben zaterdag ook te vinden op de beurs, sta bij het Scrapbookdepot.
Dus wie weet zie ik je wel en kunnen we even zwaaien hihjihihi.

Groetjes Corine

Kim zei

Wat een prachtige vrolijk gekleurde bloemkaart!

Groetjes Kim

Tineke zei

Een schitterende bloemkaart Sandra!! Leuk dat je je patronen overal terug ziet. Is toch een groot compliment!!
Groetjes, Tineke

Andrea zei

Hoi Sandra,
wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt
en mooi papier , mooie kleuren ook
groetjes andrea

cristel zei

prachtige kaart heb je weer gemaakt heerlijke kleurtjes en super toch om te zien dat je patroontjes overal te vinden
grtjs

Aloesaloes zei

Oooh hihi, je bent net zo GROOT als ik... Alleen ga ik zondag, dus helaas.
Je bloemkaart is fantastisch! Je hebt deze ook lekker fleurig gemaakt en heel leuk versierd.

Groetjes, Loes

Jannie zei

Wow wat een super leuk model en kaart heb je weer gemaakt.
Binnenkort wil ik deze ook wel hebben hoor.
Leuk dat je je creaties overal terug ziet.

Groetjes Jannie

Hanneke zei

Leuke kaart zeg! Ik heb zelf ook de taartkleedjes van de Action, is zo'n leuke winkel voor hobbyspullen. Vind de kleuren van je kaart erg vrolijk :)

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Sandra,super die stempel,mooi ingekleurd.
Prachtig papier en details.

Liefs Riet.

Annette zei

Wat eens schatje is het weer en ik wens je heel veel plezier in Zeist!!!

liefs Annette

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig kaartje weer Sandra, mooi model!
Groetjes van Jacqueline

Irene zei

Hallo Sandra,

een dikke pluim voor weer iets heel fraais!!!!! Veel plezier in Zeist, je wordt beslist besprongen door een grote schare fans dus zet je maar schrap, hihihi!!!
Ik ga het weekend iets plaatsen met jouw "uitschuifkonijn" alleen -het zal je NIET verbazen - werd het allemaal iets te dik vanwege mijn basis-aquarelpapier dus ik heb er een eigen draai aan gegeven en ben heel benieuwd of het toch jouw goedkeuring kan wegdragen!

Liefs, Irene

Marianne Schut zei

Hai Sandra, wat een pracht kaart heb je weer gemaakt! Leuk model hoor! Heel veel plezier in Zeist maar dat zal vast goedkomen! Liefs Marianne

Related Posts with Thumbnails