vrijdag 1 april 2011

Eggstra Special Easter

Er is weer een nieuwe Challenge met patroon van start gegaan bij het Duo Challenge Blog. Het thema is deze keer natuurlijk Pasen! Ik heb het patroon ook gebruikt, alleen heb ik er een randje achter gemaakt d.m.v. een strook van 4 cm breed dubbel te vouwen en dit er omheen te bevestigen aan het boven- en onderstuk. Dit is mijn uitwerking van de Paasei easel card:


Deze schattige digistempel krijgen jullie er ook bij! Is ie niet TE liefffff!



Onderin heb ik wat stro gelegd met daarin twee kleine eitjes. De digitekst 'Vrolijk Pasen' heb ik zelf gemaakt.






Het kleine vlindertje op de tak hoort ook bij de digistempel die jullie krijgen als je meedoet! De zwaluw stempel is van Kaisercraft. Het papier is van Prima Marketing 'Sparkling Spring'.
Op naar de volgende (bloem)kaart en daarna de beloofde Paashaas (gratis). Druk druk druk...en volgende week begint ook het zomerseizoen bij het VVV kantoor weer, dus mag ik ook daar weer meer aan de bak haha. Dit weekend maar even lekker van het zonnetje genieten!

40 opmerkingen:

celia zei

Ow ow ow moest ik niet beter weten ik zou denken dat het een aprilgrap is...wow wat heb je dit schitterend gemaakt!!!! Ik denk dat ik dit keer ook eens een kansje ga wagen!
Heel knap gedaan Sandra, nogmaals proficiat!!!!
Fijn weekend, Celia.

Irene zei

Mooi Sandra, heel veel schitterende details om te bekijken en beeldschone kleurtjes!!

Liefs, Irene

marijke zei

och sandra ik kan hier naar blijven kijken wat is dit gaaf zeg

Willy zei

Wauww...dat ziet er superleuk uit Sandra!
Groetjes, Willy

Christa zei

wow dat ziet er super uit zeg, gaaf hoor xx christa

Tinie zei

Geweldig!!! Wat een schitterend geheel, super mooie kleuren en details!!!

Groetjes Tinie

*Ellen* zei

whow wat een plaatje, schitterend is dit met al die mooie details

Agitte Huberts zei

Wat gaaf zeg en wat een werk

manon's kaartenhoekje zei

wauwww sanddra wat is die super gaafff geworden......

groetjes manon

Dawn B. zei

Stunning box!
Dawn♥

Noriko zei

Hoi Sandra,
Wat is hij leuk geworden.
Mooi van kleur en leuke details.
Erg orgineel.
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Miranda de Groot zei

het is echt een plaatje
groetjes miranda

Riet zei

Schitterend Sandra,super plaatjes en details.

Liefs Riet.

maranda zei

OOhhh sandra!! die vind ik helemaal te gek, wat is die mooi!! echt heel leuk vorm van ei en doosje echt prachtig
groetjes maranda

Lean zei

gaaf weer Sandra en mooie kleuren combi ook.
groetjes,lean

Cards by Jol zei

wauw, wat is dit prachtig, wat een mooie details, ik blijf kijken en genieten.

groetjes jolande

Frouwkje zei

Wat is dit mooi!!!! Wat heb jij een fantasie! Echt PRACHTIG!!!
Liefs, Frouwkje.

creacora zei

o SCHITTEREND !!!!!!!!! hyeel erg mooi Sandra zoals magnolia op de schommel zit helemaal top !!

Groetjes Cora

Patricia zei

WAUW.....Sandra....geweldig zeg!!
Hij is echt supergaaf. Groetjes Patricia

Marlies zei

Wooow wat heb je dit weer prachtig gemaakt!! Geweldig!
groetjes, Marlies

Lisette zei

Das geen kaart meer, das een kunstwerk! Prachtig!

Ellen zei

Ziet er echt geweldig uit: helemaal af! Het is dan ook een leuke uitdaging. Ik ga ook meer eens broeden wat voor leuks ik ervan kan maken.

groetjes, Ellen

Debbie Dolphin zei

OH WOW Sandra AMAZING!!!!!!!!!!!!!

You really should enter this in the Magnolia Ink Mag Contest!!!!
Fabulous xxxx
Love Debbie xxxx

Ans zei

Hoi Saartje,
Ik sta elke keer weer versteld van al dat moois!!!!!!!!!!!
Ik heb pappa er ook even bijgeroepen hij vond het ook erg knap van je.
Dikke kussen van
mamma.

Ghanya zei

Hij is echt super geworden!!!
Knap werk.

brigitte zei

Wat een super gave kaart/doosje heb je gemaakt.
Vind ook daT je een prima oplossing gevonden hebt voor de digi.
Heel erg knap gemaakt.
Groetjes Brigitte

Jannie zei

Wow wat een schitterende creatie heb je hier weer gemaakt.
Echt super mooi.
Zoveel details en prachtig papier,je blijft er naar kijken.

Groetjes Jannie.

alina zei

super mooi geworden, Sandra!
groetjes, Alina

Elly zei

Geweldig leuk Sandra, echt iets aparts!!

groetjes, Elly

Sandra zei

Wow! Wat gaaf heb je dat weer gemaakt San! Ik vind het zo veel leuker dan het originele patroon dus grote kans dat ik nu toch een gokje ga wagen om mee te doen met de challenge hihihi!
Liefs, Sandra

Corine van der Zee zei

Super gaaf gedaan, prachtige kleuren en wat een mooie en leuke details. Groetjes en fijn weekend,

Corine

Martha zei

In één woord: GEWELDIG!!!!!!
Groetjes,
Martha

Mirande zei

Wauw Sandra, het ziet er weer super uit. Al die leuke details. Je bent echt weer ontzettend creatief aan de slag geweest. Heel erg mooi gemaakt.
Groetjes Mirande

natacha zei

heel mooi gedaan zeg

.:♥MMDesigns♥:. zei

Wauwwwwww die is gaaaaaf!!! Wat heb je dat geweldig gemaakt hoor!!!
Helemaal top!!!
Liefs, Marit.
xxx

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, wat een super creatie, erg mooi!
Ook je doosje uit het vorige bericht vind ik prachtig!
Groetjes van Jacqueline

mariska zei

Wauw! Wat ontzettend mooi. Het is gewoon een prachtig kunstwerkje geworden. Echt prachtig.

Liefs mariska

Татьяна А. zei

Very beautiful work!!!!

Kim zei

Wat een prachtige easelcard!!! Heel erg mooi!!!

Groetjes Kim

Marianne Schut zei

Schitterend Sandra, wat een top creatie weer, prachtige details! Echt een meesterwerkje weer! Liefs Marianne

Related Posts with Thumbnails