vrijdag 15 april 2011

Mandje

De nieuwe Challenge is weer van start gegaan bij Cards etc! Een mandje waarin ik van die superlekkere paaskoekjes heb gedaan, maar je kan het mandje natuurlijk voor allerlei gelegenheden maken (denk bijv. aan moederdag of verjaardag).



De 'kattenpluimen' heb ik met de Silhouette gemaakt.



De beurs zal ik helaas dit jaar aan mij voorbij moeten laten gaan...ik lig namelijk in bed met een longontsteking..bah! Dus jullie hoeven niet te zwaaien jammer genoeg snif snif!

36 opmerkingen:

Helen zei

Wonderful basket.

Yvonne's cardcorner zei

Van harte beterschap! Hoor het zoveel om mij heen de laatste tijd, longontsteking! Zorg maar goed voor je zelf. Je mandje is prachtig.
groetjes Yvonne

Kim zei

Prachtig mandje! Veel beterschap! Hoop dat je snel herstelt van je longontsteking.

Groetjes Kim

Mirande zei

Hoi Sandra,
Wat vervelend dat je ziek op bed ligt, zeker nu het zo lekker weer is. Heel veel beterschap gewenst. Je paasmandje is erg leuk.
Groetjes Mirande

Margo zei

Hij is super leuk geworden!!!

Liefs, Margo

Irene zei

Wat een prachtig mandje en leuk zo met die pluimen!!! Wat vervelend dat je ziek bent en dan nog wel longontsteking, dat is best heftig....snel beter worden want het wordt heel mooi weer !

Liefs, Irene

Noriko zei

Achhhhhhhh,
heel veel beterschap!!!!!!
Je mandje is wel heeeeeel erg leuk.
Inderdaad een heel leuk cadeautje!!
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Linda zei

Ohhhh jeetje joh, nou wordt maar snel weer beter hè.
Je mandje is erg mooi geworden, heb je die silhouette snijfile van de kattenpluimen zelf gemaakt of is ie ergens te koop? Want hij is wel erg leuk.
gr linda

Miranda de Groot zei

het is een heel erg mooi tasje.
beterschap. hoop dat je snel opgeknapt bent.
groetjes miranda

Tinie zei

Heel veel beterschap!!! En je mandje vind ik gewoon super lief!!!

Groetjes Tinie

Rianne zei

Wat een fantastisch mandje is dat geworden!

Beterschap met je longontsteking!

martina's kaartjes zei

wat een prachtige creatie !
ng veel beterschap hoor !
groetjes, martina
x

Thea zei

Hoi Sandra,

Prachtig mandje! En die koekjes ken ik, veel te lekker!!! Van harte beterschap toegewenst, doe rustig aan en goed herstellen.

Liefs
Thea

Scrap en Kaartenfun zei

Hallo Sandra,
Ik heb al wat mandjes voorbij zien komen op de blogs. Deze vind ik echt super. Wat is die leuk.
Snel opknappen hoor! Ik kreeg longontsteking in het ziekenhuis.
Met de juiste medicatie ben je weer snel op de been hoop ik voor je.
Gezellig weekend.
Groetjes Lida

Ingrid zei

ik wens je veel beterschap toe
je mandje is ontzetten leuk geworden en de koekjes zien er lekker uit
groetjes ingrid

Cards by Jol zei

schitterend mandje, mooi modelletje.
Beterschap.

groetjes jolande

Els zei

Je mandje is fantastiach mooi. Beterschap en vooral rustig aan doen.
Groetjes Els

Alexandra zei

Wat balen zeg voor je. Hoop dat je snel opknapt. Beterschap.
Het mandje is weer super.

Nellie zei

oh meis van harte beterschap hoop dat je gauw opknapt en wat een leuk tasjeeeeeeeeeeeeeeeee ik vind hem prachtig

Liefs Nellie

cristel zei

heel leuk mandje en veel beterschap
grtjs

Hetty zei

Wat een mooi mandje heb je gemakt
en van harte beterschap

gr hetty

Riet zei

Wowww Sandra,wat een prachtig mandje,leuk model zeg.
Beterschap meis,hoop dat je gauw mag op knappen.

Liefs Riet.

Татьяна А. zei

Wow!!!! This is amazing!!!!

Sandra zei

Wow! Prachtig gemaakt weer San! Leuk ook dit kattenpluimen! Wat vervelend dat je in bed ligt met longontsteking..jakkes! Ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent hoor, sterkte!
Liefs, San

Chantal zei

Super mandje!

Heel veel beterschap toegewenst!

Groetjes Chantal.

Christa zei

super lief mandje sandra, he wat vervelend meis ,nou wens heel veel beterschap xx christa

natacha zei

schitterend mandje
grtz natacha

majo zei

HEEEEE, BETERSCHAP. Wat een mooi mandje zeg, geweldig mooi gemaakt weer. Ik heb ook weer iets op mn bloggie gezet met link naar je winkeltje. Groetjes Majo

Aloesaloes zei

Van harte beterschap Sandra! Ik hoop dat je snel opknapt!
Je hebt een schitterend mandje gemaakt. Prachtig van kleur en ik ben helemaal weg van de kattenpluimen. Die geven een mooi effect zeg!

Groetjes, Loes

Marianne Schut zei

Hai Sandra, je mandje ziet er echt geweldig uit!! Maar wat vervelend zeg dat je nu in bed ligt! En dat nog wel met dat mooie weer! Hoop dat je snel weer opknapt! Beterschap gewenst! Liefs Marianne

corrie zei

sandra van harte beterschap en je mandje is weer helemaal af
groetjes corrie

Thamar, zei

hoi hoi

Meid toch!! Longontsteking !! Bah.
Doe rustig aan hoor!!. Ik heb het zelf gelukkig nooit gehad maar ik begrijp dat je er lang last van heb met name moeheid.

Maar je mandje is geweldig mooi geworden.

Van harte beterschap

gr THamar

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooi mandje Sandra, erg leuk! Ik wens je veel sterkte en hoop dat je snel zult opknappen.
Groetjes van Jacqueline

An Zeelmaekers zei

hey, je zit echt niet stil he! leuke ideetjes en het blijven allemaal toffe dingen om te maken... Je verbaasd me telkens opnieuw met je creativiteit!

Nina zei

Just beautiful! :)
Have a happy easter! (It`s soon.)

manon's kaartenhoekje zei

wens je heel veel beterschap en hoop dat je al een beetje bent opgeknapt...

wauww wat een super leuk mandje.

groetjes manon

Related Posts with Thumbnails