vrijdag 22 april 2011

Theekopje met doosje

Speciaal voor een klant van mijn shopje, heb ik deze 3D theekop gemaakt met bijpassend doosje! Het is heel leuk om bijvoorbeeld kado te geven als uitnodiging voor een High Tea of gewoon om iemand gezellig op de koffie/thee te vragen, maar natuurlijk kun je het doosje ook los gebruiken! Het patroon hiervan is dus te koop bij Sandra's Scrapshop!



Het theekopje is helemaal gevuld met lekere thee en suikerklontjes!





Op het zakje met suiker zit een bedeltje van kleine lepeltjes!


Ook heb ik een doosje gemaakt waarin je kleine koekjes of iets anders leuks kunt doen zoals een kadobon voor een High Tea of een lief briefje. Aan het doosje hangt een bedeltje van een koekjespot!


De bloem is ook onderdeel van het doosje en zit bij het patroon in.



Binnenin het doosje zit een koekje!


Het papier is van Prima Marketing 'Sparkling Spring'
Ik wens jullie allemaal een heeele fijne Pasen toe! Geniet lekker van het mooie weer!

29 opmerkingen:

Ingrid zei

wat een leuk kado om weg te geven
de bedeltjes vind ik ook heel erg leuk
groetjes ingrid

Noriko zei

Hoi Sandra,
Wat heb je er een mooi geheel van gemaakt.
Dat rood doet het erg leuk.
Leuke kadootjes.
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Irene zei

Sandra wat is dit weer super leuk!!! Enig om cadeau te geven aan een echte theeleut en die grote bloem op het doosje is ook schitterend!
Die bedeltjes heb ik nog nooit eerder gezien, ze maken het helemaal af.

Liefs en gezellige Pasen, Irene

marja zei

Wooow Sandra wat is dat schitterend!!!!

Lieve groetjes Marja.

Marlies zei

Wat heb je weer een geweldige creatie bedacht! Super mooi!!
groetjes, Marlies

Ellen zei

Echt weer hartstikke leuk! Steeds als ik weer een nieuwe creatie van je zie, denk ik: ga ik ook doen! Maar puntje bij paaltje komt het er maar niet van: errug hè?! Maar wat niet is....

groetjes, Ellen

Bribrie zei

Superbe ensemble et trés bonne idée ! Bravooo c'est magnifique

Marianne Schut zei

Hai Sandra, super leuk gemaakt! Knap hoor en super origineel! Liefs Marianne

Tineke zei

Wauw, wat een ontzettend leuke theekopje met bijpassend doosje Sandra!!
Groetjes, Tineke

De Roelies zei

super orgineel en mooi geworden Sandra

tanja zei

Hoi Sandra,
Wat heb je dit weer mooi gemaakt.
Dat rood papier doet het erg leuk.
is heel leuk setje zo
xxx tanja

Anneke. zei

Een schitterend cadeau! Heel mooi gemaakt.
Groetjes Anneke.

Anja zei

Dit is weer een heel mooi kadootje zeg!
Jij ook fijne dagen en geniet ervan.

Groetjes Anja

chantal en sygrid zei

wouw dit is weer geweldig sandra
echt super
liefs chantal & sygrid

Yvonne's cardcorner zei

Wauw Sandra wat geweldig!!! Hoe krijg je het iedere keer weer bedacht! Bewonder je creativiteit hoor, om jaloers op te worden!!!
heel fijne Paasdagen.
liefs Yvonne

Margo zei

wat grappig, ik ben ook een thee/koffie kopje aan het maken haha. Deze is erg mooi!!

Liefs, Margo

Trudy zei

Wat een prachtige creatie Sandra!!
en fijne paasdagen.
Groetjes Trudy

Kim zei

Prachtige creatie! Fijne paasdagen!

Groetjes Kim

Corine van der Zee zei

Hoe krijg je het toch alle keren voor elkaar! Deze is ook weer te gek, heel mooi en leuk gedaan. Super mooie afwerking! Groetjes en fijne paasdagen,

Corine

Willy's creations zei

Dat ziet er weer schitterend uit Sandra!

Fijne zonnige Paasdagen!

Groetjes,Willy

Татьяна А. zei

Remarkable work, very beautifully!!!

creacora zei

dit heb je weer Super gemaakt Sandra !! erg leuk zo met dat koekje en de thee en suikerklontjes !

Fijne pasen ! Groetjes Cora

Ingrid zei

Wat mooi gemaakt, dit zou ook wel heel leuk voor moederdag zijn.

Groetjes Ingrid

Aloesaloes zei

Schitterend! Heel mooi papier en prachtig versierd!
Bedankt voor je geweldige paashaas en je leuke reactie op mijn paaskaart!
Het papier (met de tekst en het haasje) dat je bedoelt op mijn blog heb ik zelf gestempeld.

Groetjes, Loes

Sandra's Kaarten zei

Wat een superleuk projectje! Voor jou ook fijne paasdagen.
Groetjes Sandra.

Ageeth zei

Ow wat een leukerd weer.
Fijne paasdagen en geniet lekker van het mooie weer.
Liefs Ageeth

Maia zei

Hallo Sandra,
Ik was een tijdje je blog "kwijt"en heb hem vandaag dus weer via via gevonden gelukkig!
Die tutorials van jou...daar kan niemand aan tippen!
Inmiddels ben ik sinds maart ook een eigen blog begonnen en ik moet zeggen het is erg verslavend!
Ik ga maar snel je volger worden zodat ik je nu niet meer kwijtraak.
Fijne tweede paasdag!
Groetjes Maia

Sandra1968 zei

Wauw, dit ziet er geweldig leuk uit! Ik vind het super!
Groetjes, Sandra

Nina zei

OMG! Just wonderful!! :)

Thank you for your visit at my blog, and the cute easterbunny! ;)
I hope you had a nice easter!

Related Posts with Thumbnails