dinsdag 17 mei 2011

Bierflesje doosje

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties (en het zoeken naar mijn inspiratie) hoor!! Volgens mij is het een klein beetje terug, maar wel met horten en stoten hahaha. Het heeft heel wat moeite gekost om dit doosje te maken, niet omdat het moeilijk is, maar omdat ik de ene na de andere fout maakte..geen idee waarom, maar mijn hoofd was er niet bij denk ik hahaha.

Maar hierbij een te gek kadootje voor Vaderdag of voor een mannen verjaardag!! Je kunt er een bierflesje of een klein wijnflesje in kado doen!
Het patroon is voor een kleine bijdrage van minimaal € 1,00 te koop bij Cards etc.





Het patroon komt compleet met de stropdas, maar ik heb er zelf links en rechts nog wat aan vastgemaakt, zoals de houder voor de opener en het 'borstzakje' voor de label.





Het doosje is makkelijk via de onderzijde te openen!


Ik heb er zelf een lekker flesje Jillz in gedaan.
Het papier is van Melissa Frences. De tekststempel op de stropdas is van Studio Light L03 en de tekst op het labeltje is van Atumn Leaves 'Ticketed'. Ik heb geen idee van welk merk de ribbon slide en de metalen labels zijn...

44 opmerkingen:

Aloesaloes zei

Prachtig! Heel mooi gemaakt en zo leuk dat zelfs de opener er in een apart vakje bijzit. Geweldig als vaderdagcadeau hoor!

Groetjes, Loes

Linda zei

heel erg mooi gedaan
gr linda

Noriko zei

Hoi Sandra,
Wat een geweldig leuk cadeau voor de mannen.
Heel mooi gemaakt.
Prachtig van kleur!!
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig Sandra, ondanks je inspiratie is dit super goed gelukt.

Liefs Ida

Thea zei

Kijk, zie je wel het komt vanzelf weer aanwaaien! Prachtig doosje heb je ervan gemaakt.

Groetjes Thea

Irene zei

LEUK Sandra vooral met de extraatjes die je erbij hebt bedacht waardoor het een compleet cadeau wordt!!
Ik weet inmiddels dat het papier hieronder van Tilda is...jummie!!!

Liefs, Irene

Michelle zei

Wow Sandra dat ziet er goed uit. En je kan het ook voor de jongelui maken met een flesje bier met smaak.
Lieve groetjes Michelle

marja zei

Woow Sandra, dat ziet er schitterend uit, ik merk er eigenlijk niets van dat je nog steeds op zoek bent naar je inspiratie, echt super gemaakt!!

Lieve groetjes Marja.

Elly zei

Echt harstikke leuk gemaakt zeg.

Tinie zei

Met open mond de foto's bekeken, wat een idee en wat een gaaf kado!!! Het is in 1 woord, geweldig!!!

Groetjes Tinie

creacora zei

nou die inspiratie heb je wel terug hoor !! fantastische doosje jammer dat mijn vader niet meer leeft die had ik ermee kunnen verassen maar ik vind hem Super mooi meis !!

Groetjes Cora

Annemarie en Merit zei

geweldig het is al een kadootje op zich!!!
Knap hoor

marijke zei

SCHITTEREND!!!! dit is leuk kado geven zo

Dr Sonia S V zei

What a wonderful creation
Cheers from Bangalore ,India
Dr Sonia S V
ENT Surgeon and Avid Crafter
http://cardsandschoolprojects.blogspot.com

*Ellen* zei

whow dit is gaaf, schitterend met al die originele details

Lean zei

Gaaf weer Sandra en een super leuk idee ook.
groetjes,Lean

Lean zei

Gaaf weer Sandra en een super leuk idee ook.
groetjes,Lean

regina zei

hoi

wow schitterend en heel erg mooi gemaakt!

erg leuk om cadeau te doen!

gr regina

Leny Hempen zei

Hoi Sandra
```````````
Wat prachtig mooi gemaakt.
En schitterend van kleur.



Gr Leny Hempen

Trudy zei

Hoi Sandra,
Wat een super mooi cadeau voor de mannen.
Heel mooi.
Groetjes Trudy

Martha zei

Super is dit geworden Sandra!! Heel mooi gedaan!
Groetjes,
Martha

Scrap en Kaartenfun zei

Hallo Sandra,
Zat ik te denken hoe ik mijn fles die ik kado wil geven aan mijn zwager die jarig is, kom ik op jouw blog.
Wat is die fles leuk en origineel ingepakt. Meid wat heb je dat mooi gedaan. Dan zelf nog een opener erbij. Het lijkt wel dun leer wat je hebt gebruikt. Daar bedoel ik mee, dat het echt super is.
Groetjes Lida

Ingrid zei

het heeft dan misschien wat moeite gekost maar met resultaat
het is een heel leuk vaderdag kado`tje geworden en de extra dingen die je hebt toegevoegd maken hem wel extra leuk
groetjes ingrid

m@deliefjuh zei

tja... weer helemaal af! helemaal zoals we van je gewend zijn! top!

brigitte zei

Wauw mooi gedaan. Een echt leuk mannen kado.
Groetjes Brigitte

Hetty zei

Wauuuw wat is dit weer schitterend
en wat leuk om zo kado te geven

gr hetty

Maia zei

Wow dat heb je heel gaaf gemaakt!
Ziet er prachtig uit aan alle kanten!
Fijne avond,
Groetjes Maia

chantal en sygrid zei

schitterend doosje sandra
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Kim Piggott zei

Oh wow Sandra this is amazing!
Stunning work!
hugs
kim x

Татьяна А. zei

Hello, Sandra!!!
Surprising work!!!! Fine idea and excellent execution!!!!

Hugs,
Tatiana

*~Angela~* zei

Wat een geweldig idee zo zeg en helemaal met dat houdertje erbij voor een opener. Supersss.

XOXO Angela

Willy zei

Wauw...die is helemaal geweldig Sandra!
Groetjes, Willy

anita01 zei

Kan helaas mijn bierflesje er nog niet opzetten, ben foto snoertje kwijt maar wat was het een feestje om te maken he San....Zit helemaal te genieten bij je, hij is zo gaaf met je ideetjes erbij ochhhh top meid!!!

Warme groetjes,
Anita.

cristel zei

nou je uitwerking van het patroon is gewoon weer prachtig
grtjs

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super gave creatie Sandra, erg mooi gemaakt, heel mannelijk!
Groetjes van Jacqueline

manon's kaartenhoekje zei

wauwwww wat is die weer gaafff sandra...

groetjes manon

Kim zei

Wow! Wat een gave cadeauverpakking!

Groetjes Kim

Baukje zei

Hallo Sandra
wat een leuk iedee voor vaderdag
al jou iedeen zijn fantasties!
Groetjes Baukje

Els zei

Ik vind hem heel erg mooi en leuk voor vaderdag. Groetjes Els

krearia zei

Wat een ontzettend leuk idee voor vaderdag. Het resultaat is erg mooi en lekker stoer.

Scrapchickies zei

Super gedaan! Natuurlijk leuk voor vaderdag, maar voor een verjaardag ook helemaal top en dan zou ik er nog een slijterij/cadeaubon bij doen in de pocket. Groetjes Joyce

Milnie zei

wat een leuk en origineel idee zeg!

esther zei

deze is echt wel leuk.al je werkjes trouwens wel hoor.
maar deze is wel apart,vind ik.

Agneta Lundbäck Sjölin zei

wonderful....
hugs
Agneta

Related Posts with Thumbnails