maandag 30 mei 2011

Diagonale drievouw kaart

Jullie hebben mij even moeten missen, maar er zijn wat familie omstandigheden waardoor ik niet veel tijd heb om te scrappen. Ik was al begonnen aan deze kaart en die heb ik nu eindelijk af gekregen! Het idee is niet van mijzelf (ergens een keer op Internet gezien), maar ik heb er zelf een eigen draai aan gegeven en er een patroon van gemaakt welke te vinden is in Sandra's Scrapshop! Ik vind het zelf een erg mooie kaart in een super speelse vorm geworden!


Het bandje houdt de kaart bij elkaar.




Zo ziet de kaart eruit als hij helemaal open staat:


Het venstertje komt binnenkort als groot patroon uit!


Op de achterzijde heb ik een envelop gemaakt waarin je een lief briefje of een kadobon kunt stoppen!



Deze kaart heb ik gemaakt met het schitterende papier van Kaisercraft 'English Rose'! De stempels die ik gebruikt heb zijn van Kaisercraft 'Flora & Fauna' en van Stampendous 'Butterfly Beauties'. Verder heb ik wat glitters gebruikt en wat strass steentjes van Kars.

Nou, hopelijk tot snel weer (ik heb nog 4 projecten liggen die af moeten de komende 3 weken, dus ik ga mijn best doen als de omstandigheden het toelaten).
Fijne dag allemaal!

49 opmerkingen:

Willy's creations zei

Ziet er weer prachtig uit Sandra!

Groetjes,Willy

Tinie zei

Het geheel is weer schitterend, prachtig gemaakt, ga er snel eentje bestellen:)!!

Groetjes Tinie

JOKE zei

Hoi Sandra,
Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt...dikke complimenten hoor!!!
Liefs Joke

Linda zei

hij is weer prachtig geworden, helemaal toppie
gr linda

Anja zei

Het is weer een toppertje Sandra.echt heel erg mooi.

groetjes Anja

Lean zei

Gaaaf weer Sandra bijna zonde om te versturen..hihii.
groetjes,Lean

Anneke. zei

Wat is dit een schitterend project, Sandra. Complimenten!
Groetjes Anneke.

Aartje zei

Wow, dit ziet er weer heel gaaf uit zeg. Echt prachtig.
Groetjes Aartje

manon's kaartenhoekje zei

wauwww sandra wat is die prachtig geworden...

en heel veel sterkte gewenst, doe rustig aan hoor

liefs manon

Irene zei

Je hebt het weer voor elkaar gekregen ons met iets heel moois te verrasssen, prachtig Sandra!! Ik hoop dat er niets vervelends aan de hand is, sterkte en rustig aan, de projectjes komen wel!

Liefs, Irene

k@rin zei

hele mooie kaart

groetjes karin

Trudy zei

Het is een schitterende kaart Sandra!!!
Groetjes Trudy

m@deliefjuh zei

dat ziet er zekers leuk uit!
en hoop dat het allemaal weer snel beter word bij jou! dat je weer ene beetje kan genieten en ontspannen :)

groetjes martine

Margo zei

Hij is weer super Sandra!!!

Liefs, Margo

Noriko zei

Hoi Sandra,
Wat een mooie kaart is dit.
Een super leuk model.
En hele leuke details.
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Leny Hempen zei

Hoi Sandra
~~~~~~~~~~~
Dit is echt een schitterende kaart.
Echt super mooi.

Gr Leny Hempen

Ingrid zei

het is een super mooie kaart geworden en het model is ook erg leuk, weer eens wat anders dan anders
groetjes ingrid

Scrap Girl Online zei

Wat een gave kaart, heel leuk en apart model! Hij komt op mijn todo lijstje.
Ik weet nu al voor wie ik hem gaat maken:)

Vr. Gr. Helga

cristel zei

wauw ik vind hem weer super mooi alles past zo super te samen
grtjs

Michelle zei

Hoi Sandra,
je kaart is erg mooi geworden. Leuk idee om een kaart te maken.
Lieve groetjes Michelle

Yvonne's cardcorner zei

Sandra je kaart is schitterend! Wat een super mooi model.
groetjes Yvonne

Ellen zei

Wederom een geweldige creatie, erg mooi. Net als Irene hoop ik dat er niet iets vervelends aan de hand is en dat je snel weer heerlijk aan de freubel kunt (dat zou dan een goed teken zijn, toch?).

groetjes, Ellen

Jannie zei

Wow wat super mooi.
Ik ga er gauw 2 bestellen hoor super gaaf.
Hoop dat het gauw weer beter bij je gaat,ik heb je mooie creaties wel gemist hoor.

Groetjes Jannie.

Martha zei

Prachtig en een super leuk model!!
Groetjes,
Martha

Marlies zei

Wat een super mooie kaart Sandra, leuke vorm en schitterende details!
groetjes, Marlies

Tineke zei

Wauw, wat een schitterende kaart!!
Groetjes Tineke

Andrea zei

hoi Sandra,
wat een prachtige creatie
super gedaan hoor
groetjes andrea

Agnes zei

Schitterende kaart Sandra!
Super gemaakt!
groetjes, Agnes

Maia zei

Echt een geweldig kaartje, kaartje kun je het haast niet noemen, kunstwerkje is beter.
Die luikjes geweldig!
Succes met je andere projecten!
Groetjes Maia

marja zei

wat knap gemaakt sandra en o zo beeldig!
ben er helemaal weg van!

lieve gr. marja

avanwely zei

wat een leuke kaart

creacora zei

een super mooie creatie Sandra daar zitten weer vele uurtjes in maar zooooo mooooi !!!!!!

Groetjes cora

Scrapcorner zei

Wat een prachtige kaart Sandra !!
Liefs Ageeth

marja zei

Wooow Sandra dat ziet er weer schitterend ui, super!!!!

Lieve groetjes Marja.

jaimie zei

Hallo Sandra,

Dank u om uw complimentje op mijn blogje.

Héél leuke en mooie kaart heb jij hier gemaakt ség!

groetjes, Jaimie

Riet zei

Ohhh wowwww Sandra,Wat een SCHITTERENDE kaart,super stempels,zo mooi ingekleurd.
Prachtig papier en details.

Liefs Riet.

scrapcreations-judith zei

Hallo Sandra,
Dank je wel voor je complimenten op m'n blog, maar wat ben ik blij dat jij mij gevonden hebt. Ik heb eens even heerlijk bij je rondgesnuffeld en wat maak jij een geweldige dingen.
Heb ook gelijk bij je shop gekeken. Ik vind het erg knap zoals je dat allemaal ontwerpt.
Groetjes Judith

Anneke zei

wat een schitterende kaart is dit.
heel mooi en elegant en een origineel model

Mirande zei

Wauw Sandra, dit is echt een super kaart. Nou ja kaart, ik vind hem te mooi om hem zomaar een kaart te noemen. Heel erg mooi gemaakt. Het envelopje op de achterkant vind ik ook zo leuk.
Groetjes Mirande

arjette zei

Ooohh zeg, wat is die mooi!!!!! Wat een geweldig leuk model is dit zeg, prachtig!!!!!!
Bedankt voor je leuke reactie op m'n blog!!!

gr. arjette.

.:♥MMDesigns♥:. zei

Wat een plaatje!!! Helemaal geweldig gemaakt hoor! Super!
Liefs, Marit.
..:: xXx ::..

Corine van der Zee zei

Mooie kaart en heel leuke vorm en ook zulke mooie en lieve details.

Groetjes Corine

chantal en sygrid zei

wouw schitterende kaart sandra
echt super
liefs chantal & sygrid

Marianne zei

Hoi Sandra, wat maak je een mooie dingen. Ik zag dat je volger bij mij was geworden en toen ben ik een kijkje gaan nemen bij jou. Nou ik word volger, want hier kan ik nog veel inspiratie opdoen.
Groetjes Marianne

Nellie zei

wowwwwwwwwwwww San wat een plaatje en wat een leuk model je moet er maar op komen complimentjes hoor

dikke knuf |Nellie

Anneke zei

Prachtig kaartje!
Groetjes Anneke

Jolanda zei

Die ziet er super uit!!

Janny zei

Wat een mooie kaart is dit, wat een leuk modelletje.
gr Janny

Cosetta zei

i like it very very much!!

Related Posts with Thumbnails