vrijdag 6 mei 2011

Paspop kaarten

Voor een speciale klant uit Amerika (waar Dress forms, oftewel paspoppen, helemaal hip zijn) heb ik deze Paspop kaarten ontworpen. Zij wilde er graag het patroon van hebben, dussss ik ben weer achter mijn tekentafel gekropen en heb er weer 2 patronen van gemaakt welke jullie natuurlijk weer hier in Sandra´s Scrapshop kunnen vinden!



De kaart sluit d.m.v. de parelketting! Gewoon simpelweg om de nek hangen en de kaart is gesloten en blijft staan!



Deze langwerpige kaart is 11,5 x 20 cm groot. Hier zit de paspop op een standaard natuurlijk ook bij het patroon inbegrepen!



Ik heb er dik wire garen omheen gedraaid zodat het net lijkt alsof er draad over de kaart genaaid wordt. De naald zit ook bij het patroon in!





De kleine paspop kun je open klappen waardoor er plek is om een persoonlijke boodschap te plaatsen.


De beide tekststempels die ik heb gebruikt en de swirl stempel aan de binnenzijde van de grote paspop kaart zijn van Vilda Stamps en kun je daar kopen.
De kaarten zijn een tikkie vintage (beetje anders dan jullie van mij gewend zijn volgens mij...maar ik vond ze zelf wel mooi geworden hihihi).
Fijn weekend allemaal!

34 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat super leuk gemaakt, ook heel leuk dat de paspop nog open kan en al die kleine details erop, helemaal super!!

liefs, merit en annemarie

Irene zei

Hoi Sandra,

ik ben het helemaal met moeder en dochter eens, hij is enig en biedt veel mogelijkheden, well done girl!!!

Irene

Leny Hempen zei

Hoi Sandra
```````````
Ook heb ik jou site bekeken.
Heel prachtig wat je laat zien.
Ben ook meteen volger geworden.
Ik zal geregeld je site bezoeken.

Gr Leny Hempen

Татьяна А. zei

What graceful card!! The super!!!

Katrin zei

Чудесные работы! Очень оригинально и необычно!!! Полный восторг!

Nellie zei

ohhhhhhhhhhhhh San wat is die mooi en zo apart helemaal top meis complimentjes

Liefs Nellie

Marijke en Chantal zei

Woow dit vinden wij een gaaf model. Wat mooi gemaakt en idd zie je met regelmaat zo'n paspop voorbij komen.
groetjes Marijke en Chantal

Noriko zei

Hoi Sandra,
Wat een leuke kaarten weer!!
Leuke details zoals het sluiten met de ketting, en de paspop die op de kaart zit open kan.
Heel leuk.
En echt mijn kleuren!!!!
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Marlies zei

Wat heb je weer twee mooie kaarten bedacht! Super leuk en wat een geweldige details!! Echt prachtig!!!!
groetjes, Marlies

chantal en sygrid zei

schitterende kaarten sandra
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Lia zei

Schitterend, wat super dat je dit helemaal zelf bedacht hebt,

groetjes Lia

Linda zei

Wauw dat heb je weer mooi gemaakt, knap werk hoor
gr linda

Linda zei

Wauw dat heb je weer mooi gemaakt, knap werk hoor
gr linda

martina's kaartjes zei

wat mooi gedaan ! helemaal top en stijlvol !
groetjes, martina
x

cristel zei

wauw super je kaartje maar ik vind wel het kaartje met paspop op standaard de mooiste van de 2
grtjs

Tinie zei

Het is weer geweldig om al die mooie foto's te bekijken, super leuke details weer!!

Groetjes Tinie

Corine van der Zee zei

Hoi Sandra, wat heb je dit leuk gedaan! Vind de details helemaal geweldig!!!

Groetjes en fijn weekend,

Corine

Giorgia zei

Wow che meraviglia, mi piace tantissimo, veramente molto originale!
Giorgia

Scrap en Kaartenfun zei

Hallo Sandra,
Wat goed dat jij dat zelf hebt ontworpen. De kaart is ontzettend leuk. Die naald, het kant, de roosjes erbij en dan natuurlijk het model. Mijn schoonzus is coupeuze en dan is zoiets heel leuk. Ga het proberen.
Gezellig weekend.
Groetjes Lida

Anneke. zei

Ziet er schitterend uit!
Groetjes Anneke.

Ellen zei

Helemaal super! En zo prachtig 'aangekleed'! Ben nog steeds niet wezen shoppen bij je, nu wordt het helemaal hoog tijd....

groetjes, Ellen

Bribrie zei

J'adore et toujours aussi ici ! Bravooo

Maia zei

Echt heel knap gevonden en gemaakt die paspoppen!
Je bloemetjes uit de vorige post zijn ook super!
Fijn weekend,
Groetjes Maia

Marja's Stamp Addiction zei

Wat een schitterende creaties heb je gemaakt. Bovendien heel duidelijke en uitgebreide foto's. Fantstisch mooi. Kom zeker vaker bij je kijken.
groetjes Marja

Judith zei

Dit is toch weer uitzonderlijk! Prachtig bedacht en gemaakt, Sandra. Wat een talent, wow!
Heel veel plezier dit weekend,
groetjes Judith

Christa zei

wat heb je dat weer leuk gedaan san, wat een fantasie heb je ook geod hoor, ik vind het super liefs christa

Trudy zei

Wat een schitterende kaarten sandra !!
erg leuk gedaan.
Groetjes Trudy

Riet zei

Wowwww Sandra,wat schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Ageeth zei

Wow dat heb je weer prachtig gedaan. Mooi hoor !

Martha zei

Zo zeg!! Dit is super mooi!!
Groetjes,
Martha

Tineke zei

Wat superleuk zijn deze kaarten!!! Super voor een naaister ook ;)
Groetjes Tineke

Willy's creations zei

Ziet er weer schitterend uit!

Groetjes,Willy

manon's kaartenhoekje zei

wauwwwie wat is die gaafff sandra superrr daar zijn ze vast erg blij mee met het moois wat je hebt gemaakt en schitterend zeg dei details

groetjes manon

Ans zei

Lieve Saartje,
Kind wat ben je weer creatief geweest!!!!!
Ik glim van trots dat mijn dochter zulke mooie kaarten maakt.
Mamma.

Related Posts with Thumbnails