donderdag 16 juni 2011

Raamkaart met luiken

Ik heb weer een kaart gemaakt waarvan het patroon te koop is in mijn eigen shop: Sandra's Scrapshop! Je kunt hem hier vinden.


En de luiken gaan open...



Ik heb van stof gordijntjes gemaakt en langs de rand een stukje kant genaaid.
Achter het raam hangt een kroonluchter die gestempeld is met een clearstamp van Kaisercraft 'Le Chateau Collection'. De lampjes zijn met een geel potlood een beetje aangezet zodat het lijkt alsof ze echt branden!


De takjes zijn met de Silhouette gemaakt De grote parels voorop zijn splitpennen van de Xenos waar ik het achterstuk van afgehaald heb en ze met een glue dot heb bevestigd. De kleine parels zijn plakparels van Artemio.



53 opmerkingen:

Sueli Pinheiro zei

Muito lindo e original como tudo que você faz! Parabéns!

redscrap zei

wat een schitterende kaar Sandra, echt hiel origineel met die luikjes, wat een goed idee, kom er maar eens op, sommige scrappers hebben wel heel veel fantasie
Echt een supper kaart geworden
groetjes mina

Kylie zei

Oh wow Sandra! This is just stunning! Such a great idea.
Hugs
Kylie

Irene zei

Ook ik zeg "absolutely stunning" Sandra en ik zou het zooooooo graag willen maar ben nog getraumatiseerd van het uitsnijden van de vogelkooi dus daar begin ik niet nog eens aan (helaas) LOL!!!

Liefs, Irene

Tinie zei

Wauwww wat weer een mooi geheel, als ik meer tijd had...... De kleuren vind ik ook helemaal top!!!

Groetjes Tinie

lamanuelle zei

C'est magnifique, j'adore!! Bravo! Bises. Nadine

Dr Sonia S V zei

Such a lovely card

Michelle zei

Hoi Sandra,
dit is heel leuk geworden. En ja wat een fantasie heb jij.
Lieve groetjes Michelle

angelique zei

way prachtig sandra, en heel origineel.. Toppie!!

nicolet zei

Ooh wat een leuk modelletje!!
Groetjes Nicolet

Els zei

Schitterend mooi en dit is toch een kadootje als je zo'n kaart krijgt. Super mooi. Groetjes Els

Noriko zei

Hoi Sandra, bedankt voor je medicijn advies.
Ga eens even informeren.
Wat een leuk model kaart erg lief met de gordijntjes.
Leuk dat je volger bent geworden.
Dank je wel!!
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

.:♥MMDesigns♥:. zei

Wauw schitterend!!!
Liefs, Marit.
..:: xXx ::..

Linda zei

heel erg mooi
gr linda

marja zei

Wat een leuke aparte kaart Sandra, echt helemaal af met de gordijntjes enzo. Schitterend!!!!!

Lieve groetjes Marja.

Hetty zei

Wauuuuw wat is dit super gaaf

gr hetty

kingfrog zei

Восхитительная работа!

jans zei

wat een schatig kaartje sandra helemaal top grt jans

Scrapmumur zei

OH...Sandra, your creation is STUNNING!!!!
Great idea.
Big hugs, Mumur.

Hilda zei

Wauw wat een supe creatie en ontwerp. Superrrrr gedaan, die gordijntjs zo leuk!!!!!!!!

Groetjes Hilda

Tineke zei

Wauw, wat superleuk met de luikjes zo. Zeer origineel!
Groetjes Tineke

Agnes zei

Wauw Sandra, wát een leuke en súper originele creatie!!
Groetjes, Agnes

chantal en sygrid zei

schitterende kaart sandra
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

creacora zei

heel erg mooi modelletje maar niks voor mij al dat gepriegel ! maar hij is geweldig mooi grote complimenten !!

Groetjes Cora

majo zei

OOh, Sandra wat mooi en die gordijntjes echt te schattig. Groetjes Majo

Yvonne's cardcorner zei

Wat een geweldig mooie kaart Sandra echt weer een super idee.
groetjes Yvonne

martina's kaartjes zei

wat een plaatje ! dat is zeker een priegelwerkje geweest,
groetjes, martina
x

Marijke en Chantal zei

Hoe verzin je het toch elke keer weer!! Prachtig!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Mandy's Magnolia cards zei

wauw sandra zo als altijd heb je er weer iets prachtigs van gemaakt zeg!
groetjes, Mandy

Leny Hempen zei

Hoi Sandra

Wat een prachtig mooie kaart.
Schitterend mooi gemaakt.

Gr Leny Hempen

m@deliefjuh zei

wauw! prachtig weer meid!

Bernadet zei

wat ziet het er schitterend uit Sandra.
Gaaf gedaan zo met die luikjes

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super origineel kaartje en weer zo mooi!
Groetjes van Jacqueline

Maia zei

Wauw dat heb je prachtig gemaakt!
Zulke mooie details een lust voor het oog!
Wij hebben zoiets in het echt voor in onze tuin gemaakt, kijk maar eens op mijn blog bij de laatste post.
Groetjes Maia

Willy's creations zei

Dat ziet er weer prachtig uit Sandra!

Groetjes,Willy

Anja zei

Wat een leuke kaart.En vind je gordijntjes echt een topper.

Gr fijn weekend Anja

Amanda zei

Geweldig mooi kaartje Sandra!

lieve groetjes Amanda

manon's kaartenhoekje zei

wauwwww sandra wat heb je dat weer prachtig gemaakt en oh wat knap ze iedere keer weer de details er zo mooi bij te doen...

liefs manon

Annette zei

hoi hoi

Hij is weer supermooiiiiiiiiiiii en wat een werk!!

liefs Annette

Christa zei

Echt GAAFFF!!!!! super gemaakt meis liefs christa

Scrap en Kaartenfun zei

Leuk en rustig je nieuwe blog Sandra. Wat een leuk modelkaart heb je gemaakt. De vensters open en dan nog een geinige afbeelding met gordijntjes er ook nog bij.
Dus een heel erg leuk geheel.
Groetjes Lida

Mandelhjärta zei

WOW! Supersweet card! :)
Me like!
Have a nice weekend!

jaimie zei

Hallo Sandra,

Amai wat knap ség !! En zo een fijn werkje !!
Het is gewoon supermooi in zijn geheel !!

Groetjes, Jaimie

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Sandra,

Wat is hij weer leuk geworden echt een eyecather:)
Ik kom gewoon niet toe aan de anderen die ik al gekocht heb,dus ik wacht nog even hiermee.

Liefs
Sonja

mariska zei

Oooh wat een schitterend kaartje zeg! En zo origineel! Ziet er echt prachtig uit! Ik wou dat ik dat kon, zulke prachtige kaarten maken.

Liefs Mariska

Riet zei

Ohhh wowwww Sandra,wat heb je dit toch weer schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Cosetta zei

i was blogging around and find yours.
I like your works very very much!

Janny zei

Mooie kaart Sandra, heel orgineel, met deie luikjes.
groetjes Janny

Kim zei

Wat mooi!!! En dan die schattige gordijntjes...prachtig!

Groetjes Kim

Corine van der Zee zei

Hoi Sandra, wat is hij weer gaaf!!! Waar haal je het toch elke keer weer vandaan, echt te gek!

Liefs Corine

An Zeelmaekers zei

Hey, ik heb bewust even alles wat met scrap te maken had gemeden (had examens,... en moest dus blokken, stage geven,fulltime werken,...). Nu ben ik even de schade aan het inhalen.
MAN ZEG.... waar blijf je al die ideetjes toch halen... Geweldig gewoon! Ik heb gescrold en mijn mond viel meer en meer open. Je doet dat geweldig meid!!! Ik verlang alweer tot de volgende...

anita01 zei

Ja hoor, gooi maar open de luiken, want ze zijn weer enig....Hoe kom je er op, super leuk geheel en mooi afgewerkt,...top San.

Warme groetjes,
Anita.

cristel zei

het is een prachtige kaart net een schilderijtje
grts

Related Posts with Thumbnails