dinsdag 26 juli 2011

Bril met brillenkoker

Op speciaal verzoek van een klant heb ik een bril met bijpassende brillenkoker gemaakt! Het leek haar een leuk idee om iemand een bril kado te doen aangezien deze persoon een jaartje ouder wordt en de 'leesbril leeftijd' gaat krijgen hahaha. Natuurlijk vond ik dat ook een super idee en ben er gelijk mee aan de slag gegaan!


De brillenkoker:



Het Magnoliaatje zit voor een boek!


In het doosje zit een echte leesbril die je voor een paar centen bij de drogist/Hema kunt kopen!


Aan de binnenkant van het brillendoosje heb ik wit fluweel papier gedaan. Dit omdat er in de meeste brillenkokers ook zoiets zit voor het schuiven van de bril. Het doosje is daardoor wel een beetje stug geworden haha. Er zit een hele mooie glans over het bruine papier zodat het net een echt metalen doosje/koker/bril lijkt!


En de voorkant van de brilkaart:



Er zitten echte nepglazen in hahaha (gewoon een stuk sheet!).


Er zit een opening tussen de glazen in waardoor je de labeltjes omhoog kunt trekken en je dus beter zicht hebt hihihi!



Aan de achterkant kun je eventueel zelf tekst schrijven/plakken voor een verjaardagswens.


Het hele setje bij elkaar!


Nou ja.....geen commentaar hahaha!



Willen jullie deze bril met koker ook maken? Kijk dan in mijn shop voor het patroon!
De bril is 19 cm breed en dus vrij groot (dit omdat je het anders haast niet kunt versieren). Je kan het patroon en alle onderdelen natuurlijk altijd met hetzelfde percentage verkleinen!
De digitekst 'Need glasses?' of gewoon in het Nederlands 'Bril nodig?' zitten ook bij het patroon in!

Ooh ja, kun je dit niet lezen, dan heb je echt een bril nodig haha!

Hahaha!


55 opmerkingen:

Rosa-kreattiva zei

la trovo un idea fantastica e divertente e poi l'hai realizzata alla perfezione bravissima!!!

Annie Goedheer zei

wat een leuk idee.
groetjes annie

Andrea zei

oooh Sandra,
dit is GEWELDIG zeg
super idee en super gemaakt
ik moest wel een beetje lachen hoor toen ik de foto met bril zag, hahahh
groejtes andrea

Noriko zei

Hij is weer geweldig gaaf Sandra.
Prachtig setje heb je ervan gemaakt.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

angelique (anlou) zei

hoi meis
geweldig gemaakt
ik lig helemaal in een deuk hier
gelukkig kan ik die lettertje onderin nog lezen, hahahahaha
liefs angelique

Liesbeth zei

Wat een leuk uitgewerkt idee Sandra.
Ziet er geweldig uit.
gr. Liesbeth

creacora zei

o geweldig Sandra wat een super leuke idee en hahaha hij staat je prachtig !!

Groetjes Cora

Jacqueline zei

Wat een Super Idee en wat Super gemaakt zeg ! Heb weer met verbazing en plezier gekeken.

Groetjes, Jacqueline

Rianne zei

MWAHAHAHAHA vooral die laatste foto!! (oh sorry daar mochten we geen commentaar op leveren...)


Nee ik vind het echt SUPERLEUK!!
Prachtig gemaakt weer zeg...

Lean zei

gaaaf en een cool idee ook staat jouw trouwens ook heel mooi hoor!
groetjes,Lean

Wilma24 zei

wouwww wat gaaf zeg
heel erg leuk bedacht vind hem helemaal super en ja die koker geweldig zeg ik heb wel 5 brillen hi hi ....

liefs wilma

Leny Hempen zei

Hoi Sandra

Wat ziet dit er super gaaf uit.
Als ik het eerder had geweten had ik bij jou een bril uit gezocht.
Maar ik vind dit een geweldig mooi setje bij elkaar.

Gr Leny Hempen

Linda zei

hahaha schitterend gedaan wat een een gaaf idee
gr linda

Renata van Miltenburg zei

Geweldig bedankt Sandra dat je dit voor mij hebt willen ontwerpen, ik vind de set helemaal leuk! En natuurlijk ga ik hem aanschaffen :) Ik heb Karen (Karen's Doodles) al gevraagd een leuke digi te ontwerpen voor er bij. Ik denk dat mijn vriendin straks in een deuk ligt en een waarschuwend vingertje opheft ;)

Liefs, Renata

Kim Piggott zei

Wowzers!
Sandra these are incredible!
Such original and stunning work!
hugs
kim x

lamanuelle zei

hihihihi!!! trop drôle tes lunettes!! Joli travail!! bises. Nadine

Marjoleine zei

helemaal geweldig, Sandra!
Liefs,
Marjoleine

Aloesaloes zei

Wat is dit vreselijk leuk zeg! Heel orgineel en erg mooi gemaakt!!

Groetjes, Loes

Karin zei

Heel erg gaaf!!

Groetjes karin

Hetty zei

Wauuuuw wat is dit super gaaf

gr hetty

Sanne zei

Super leuk gemaakt! Knap hoor!

Liefs Sanne

Carien zei

Geweldig mooi gemaakt!Wat weer een creatief ontwerp,super!

m@deliefjuh zei

hahaha! die sandra! hoe verzin je het! geniaal!

martina's kaartjes zei

waaauw, wat een superleuke creaties !
groetjes, martina
x

mariska zei

Wat heb je dit weer super mooi gemaakt meid!
T ziet er geweldig uit.
En ik houd je site in de gaten voor als ik een keer iets speciaals ga maken ;)

Liefs mariska

Леди Осень zei

идея просто великолепна! Спасибо!

Miranda de Groot zei

wauw wat moooooooooi
groetjes miranda

Marlies zei

Wat heb je een erg leuk en origineel cadeau bedacht, super leuk!!
groetjes, Marlies

Alina zei

het is ''stunning'', Sandra!
groetjes, Alina

Thamar, zei

hoi hoi

weer helemaal geweldig super

gr Thamar

Samantha zei

Een geweldige en schitterende creatie weer!! Die bril staat je wel ;-)

Groetjes Samantha

Irene zei

Hoe krijg je het voor elkaar..superdepuper gaaf.......vooral de laatste foto LOL!!!!

Liefs, Irene

Sandra van Kleef zei

Die is echt geweldig Sandra, leuk gedaan hoor

Groetjes Sandra

Erica zei

Geweldig, wat een super idee. Die komt nog wel een keer in mijn winkelwagentje.
Heeeeeel erg leuk gedaan!!!!!!

Maia zei

Weer zo'n top idee en een schitterende uitwerking hoe kom je er toch steeds weer op!
Prachtig!
Groetjes Maia

yvon zei

Je moet er maar opkomen, ik vind het in ieder geval prachtig zeg. Super creatie.
Groetjes, Yvon

Riet zei

Ohhh wowwww Sandra,wat heb je dit weer schitterend gemaakt.
Wat een leuk idee zeg.

Liefs Riet.

Els zei

Wat een super leuke creatie heb je (alweer) gemaakt en het is een echte Armani geworden. Het doosje is ook zo geweldig leuk erbij. Leuk kadootje zo.
Groetjes Els

manon's kaartenhoekje zei

wauwww sandra wat is die weer gaaf en weer tot in de details zo gaafffffff....enneeee ben jij dat met de bril op?

leuk dat je even langs bent geeest bij mij en een berichtje hebt achter gelaten..

liefs manon

Charlotte zei

Wauw Sandra! Schitterend!
Superleuk om iets met lees-bril-leeftijd te doen!
Groetjes,
Charlotte

Bernadet zei

wauwwwwwww Sandra. dit is echt gaaf zeg!!!!

Nicole zei

Dank je Sandra,
Die staat in Kadoosjes hier kunnen bv baby sokjes in

Wat een gave crea!!!

Liefs Nicole

Corine van der Zee zei

Wat een gaaf idee en wat super mooi uitgevoerd!! Petje af hoor. Mooie details!


Liefs Corine

An Zeelmaekers zei

hoe super origineel zeg!!! Leuk om te geven aan iemand die moet beginnen brillen ;) geweldig gedaan

Yvonne's cardcorner zei

Je moet maar op het idee komen Sandra! Echt geweldig leuk!
groetjes Yvonne

Judith zei

Super leuk gedaan en wat een origineel idee! Echt heel mooi gemaakt.
Groetjes Judith

San zei

Hilarisch staat je enig die bril !lol.
Maar mooie creatie heb je weer verzonnen !hoe kom je toch altijd op die ideeen?

Groetjess

chantal en sygrid zei

wouw sandra
wat een leuk setje
echt super
liefs chantal & sygrid

Anoniem zei

Oh. Wat knap van je, Sandra!

Cosetta zei

Che meraviglia!!
So wonderful!!

Wendy Schoonhoven zei

Wat een ontzettend leuk en origineel idee zeg met een prachtige uitwerking, geweldig!!

Anoniem zei

Hoi Sandra
Super mooi gedaan
Liefs Henriette xx

Kaartenkraam zei

Wat ontzettend origineel en ook heel mooi uitgevoerd! Wat zal degene die dit krijgt dat ontzettend leuk vinden!

groetjes van Ank

Willy's creations zei

Ziet er weer geweldig uit Sandra!

Groetjes,Willy

Agnes zei

Wauw Sandra, wat een superrrrr creatie! Hoe kom je er op.
Je bent echt 'n creatieve duizendpoot!
Groetjes, Agnes

Related Posts with Thumbnails