vrijdag 15 juli 2011

Kaderkaart + Paypal mededeling

Wowww, wat is mijn auto een grote hit zeg!! Bedankt voor al jullie leuke en lieve reacties!! Ik ga er nog van blozen! De auto is al flink wat keertjes besteld door jullie en ik ben zo benieuwd naar al jullie uitwerkingen ervan!

Met het prachtige papier van Kaisercraft Chanteuse, heb ik deze kaart gemaakt! Ik heb de vellen 'Eco' en 'Staccato' gebruikt! Het patroon is te koop bij Sandra's Scrapshop.
Ik vond het gebloemde vel wel mooi, maar een beetje te druk naar mijn smaak, dus ik heb gewoon een paar bloemen eruit geknipt!


Natuurlijk zit er weer een Magnoliaatje op en deze keer is de kaart een beetje in een 'tuin' thema!



Het voorste kader is een beetje opgehoogd met 3D foam. Hierdoor krijg je mooi diepte in je kaartje!




Het patroon van deze kaart (incl. het hekje) is weer te koop in mijn shopje!


Na vele verzoeken uit het buitenland heb ik nu ook Paypal voor mijn shop! Dus alle Internationale orders kunnen nu via Paypal betaald worden! Lees eventjes goed de Voorwaarden in mijn shop door!


29 opmerkingen:

marja zei

een prachtig kaartje sandra!!!!

fijn weekend hoor!


lieve gr. marja

chantal en sygrid zei

schitterende kaart sandra
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Noriko zei

Hoi Sandra,

Mooie kaart is het weer geworden.
Prachtige zachte kleurtjes.
Daar hou ik wel van.

Pas maar op de auto's gaan straks nog zelf rijdend je shoppie uit.

Lieve groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Leny Hempen zei

Hoi Sandra

Het is dan wel geen auto.
Maar je kaartje is ook prachtig mooi geworden.
Heel leuk bewerkt.
Heel lief van kleur.
Super mooi gemaakt.
Een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Irene zei

Beeldig en zo mooi hoe je dat met de bloemen hebt gedaan Sandra!
Gefeliciteerd met je prijs (welkom in bofb...land, hihihi!!)
Helaas, deze oude dame doet niet aan Facebook of Hyves en vindt bloggen al enerverend genoeg!!

Knus weekend, Irene

San zei

Lief kaartje San!

Miranda de Groot zei

het is weer een prachtige kaart
groetjes miranda

Cornelie zei

Ben geen Magnolia fan, maar vind 't kaartje erg mooi!
Groetjes Cornelie

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig en leuk kaartje Sandra, super!
Groetjes van Jacqueline

Judith zei

Erg mooi. De binnenkant met dat hekje maakt het echt af. Het afdrukje is een van mijn favorieten. Enne die auto vond ik ook super, maar ga me er nog niet aan wagen haha.

Groetjes Judith

Maia zei

Echt een heel schattig kaartje Sandra!
Dat hekje vind ik helemaal top, kan echt open hoe krijg je het bedacht!
Fijn weekend,
Groetjes Maia

Els zei

Dit is ook alweer zo mooi gemaakt.
Groetjes Els

martina's kaartjes zei

wat een prachtige kaart ! heel erg mooi
groetjes, martina
x

mariska zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Sandra.
Enne....dat autotje van je is gewoon echt adembenemend mooi.
Gewoon weg een kunstwerk!

Liefs mariska

Татьяна А. zei

Lovely!!!!

Riet zei

Wat een prachtige kaart Sandra.

Liefs Riet.

Bernadet zei

prachtige kaart Sandra!!

Enne... kheb de vogelkooikaart ook klaar en op m'n blog gezet;)
Nouja, had 'm al langer klaar, maar kon 'm nog niet eerder plaatsen haha

Corine van der Zee zei

Mooi kaartje Sandra en heel leuk gedaan zo met die losse bloemen. Ik leg dit zo vellen vaak aan de kant omdat ik voor mijn gevoel er dan niks mee kan maar dit vind ik een heel leuk idee.

Liefs en fijn weekend,

Corine

Nathaly zei

Sandra, ik heb een tijdje niet gereageerd maar ik kom wel vaak kijken, hoor. Mijn mond valt vaak open van bewondering. Hoe komt ze erbij, denk ik dan? Hoe doe je zoiets? Het is werkelijk
schi-tte-rend allemaal. En die auto?...WAOW!! Nathaly

Humartine zei

Sandra het is alweer een tijdje terug dat ik hier was , maar wat een mooie kaarten en doosjes het is schitterend , alleen de auto kan ik niet vinden daar ben ik toch wel even nieuwsgierig naar , gr humartine

Liesbeth zei

Erg mooi Sandra,
gr. Liesbeth

Renata van Miltenburg zei

Prachtige kaart, wat een mooi effect die uitgeknipte bloemen.

Warme groet, Renata

Christa's blog zei

Weer zo'n mooie creatie. Ik had bij jouw het kinderwagentje gezien en proberen na te maken, was toch niet zo simpel vond ik. Het staat nl. op mijn blog, zie je mankementje weet het me dan maar te vertellen, daar leer ik weer uit.
Grtjes
Christa

Janny zei

Wat een mooi kaartje Sandra.
gr Janny

jaimie zei

Hallo Sandra,

dank u voor u lieve reactie op mijn gedicht !

maar amai WAAAUUUWWW wat een knappe creaties zie ik wéér staan , die auto is gewoon super !!!
Net écht en zoveel details erop ség, dat moet toch moeilijk geweest zijn ?!

jij mag gerust een paar pluimen bijsteken op uw hoed hoor :-))

Groetjes, Jaimie

Nathalie zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt en wat een leuke ideeën heb je op je blog staan. Ben ook nog even in je winkeltje geweest. Die auto, GEWELDIG! Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog.

Groetjes Nathalie

Wilma24 zei

Hoi Sandra,

Bedankt voor je berichtje op mijn doosje, zitten ook heel veel uren in. hi hi maar wel leuk om te maken.
Ik ben nu met jou auto bezig en dat is echt een hele klus zeg.
ik laat het je weten als ik hem af heb.
Liefs Wilma

manon's kaartenhoekje zei

wauwww sandra wat is die gaaf geworden.....leuk ghoor dat je auto zo'n topper is geworden...

groetjes manon

Cosetta zei

i like this card very much, very nice colors!
brava Sandra!

Related Posts with Thumbnails