zaterdag 9 juli 2011

Klassieke auto 'Just Married'

Toet toetttttt!! Daar is ie dan...de auto!!
Het patroon van deze Classic Car is te koop in mijn eigen shopje: Sandra's Scrapshop!


Achterop de auto zit een kofferbak die ook echt open kan.


De digitekst 'Just Married' zit ook bij het patroon in! De kettinkjes achterop moeten van die rammelende blikjes voorstellen haha.


In de kofferbak zit een zakje en 2 kleine kadootjes!
De ruitenwissers zijn net echt he!!



Zelfs het stuur zit er in en de buitenspiegels zitten er ook op!






Zelfs de ramen zitten er in!


Het patroon komt inclusief alle onderdelen (grill, stuur, deurknoppen, buitenspiegels, raam, wielen, stoelen, bumpers, digitekst 'Just Married' en de Nederlandse werkbeschrijving). Wil je hem ook maken, hop over naar mijn shop en klik op de roze kassa!

Het papier is van S.E.I. 'Windsor Dover'. Het heeft een schitterend glimmend laagje (moeilijk te zien op de foto's!!).
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!

84 opmerkingen:

Carina zei

WOW,this is amazing!!!!!!

Aloesaloes zei

Oooh wat is dit gaaf!! Deze supermooie auto is gemaakt van prachtig papier en met schitterende details. Heel knap!

Groetjes, Loes

Judith zei

Wauw, wat een werk en wat een prachtig resultaat!

*Ellen* zei

whow dit is gaaf, en heel veel werk maar wel schitterend

Jol@nd@ zei

Wauw, wat heb je dit super leuk gemaakt zeg!!

Groetjes Jolanda

manuela zei

WOW,wat een prachtige en schitterende auto en de auto is gemaakt van prachtig papier en met schitterende details. Heel knap!

groetjes Manuela

Karin zei

Wauw wat super gaaf!
Heel mooi

Groetjes karin

Margreet zei

Wat een adembenemende creatie, Sandra!
xxx Margreet

Irene zei

Had hem zojuist bij je "shoppie" al gezien en commentaar gegeven dus ik ga NIET in herhaling vallen behalve dat ik echt heeeeeeeeeeel blij ben dat ik zit terwijl ik dit op me in laat werken!!!!!
Je bent bijzonder Sandra!!!

Liefs,Irene

alina zei

Sandra, wat schitterend, mijn complimenten!!!!!
groetjes, Alina

Miranda de Groot zei

wauw wat is ie moooooooi
groetjes miranda

Margo zei

Hij is super mooi Sandra!!!

Liefs Margo

Татьяна А. zei

Very beautiful!!!!

Janiel/ janny zei

OH MY GOSH!!! THis is amazing!!!!!!
Hugs, Janiel

lamanuelle zei

Absolument sublime!!! Quel magnifique travail! Bises. Nadine

Noriko zei

Hoi Sandra,

Het is weer een pracht!!
Je blijft ernaar kijken.
Zou bijna opnieuw gaan trouwen in deze auto.
Of hem lenen als we volgend jaar 12.5 jaar getrouwd zijn!!
Hij is gewoon weg SCHITTEREND!!

Lieve groetjes noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Liesbeth zei

Wat een mooie auto Sandra.
echt een prachtig werkstuk.
Daar zullen heel wat uurtjes arbeid inzitten, maar dat kun je dan ook wel zien.
gr. Liesbeth

Jenine zei

WOWWWW hier valt je mond toch van open!!! Wat super gaaf zeg!!! Echt fantastisch!

Liefs Jenine

manon's kaartenhoekje zei

wauwwwwww sandra wat is die gaaff geworden en wat een werk heb je er mee gehad zeg helemaal superrr en dan de detailssss zo gaaffff, ik ga hem ook kopen maar nu nog niet, want heb hem nog niet nodig maar weet ook niet of ik hem nodig zal hebben maar toch alleen al voor de heb hihi

liefs manon

Cornelie zei

Ja en wat moet ik daar dan nog meer aan toe voegen,'t is echt onwijs wat jij maakt en bedenkt!!!Heel mooi, heel knap! Ik heb er zeer veel bewondering voor!!!
Groetjes Cornelie

Nellie zei

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dit is helemaal te gek voor woorden wat een beatyyyyyyyyyyyyyyyyy schitterend San

Liefs Nellie

Anneke. zei

Wauw, wat een pronkstuk, Sandra! Hoe krijg je het voor elkaar....
Prachtig!
Groetjes Anneke.

Astrid zei

Wat supergaaf zeg! Wat een werk zal dat geweest zijn! Echt helemaal geweldig!
Groetjes Astrid

Trudy zei

Wow dit is fantastisch Sandra!!!
en wat een werk zeg!!!
maar het is zoo gaaf.
Groetjes Trudy

Annette zei

Hoi Sandra,

Erg mooi hoor. Echt een pronk stuk.

Groetjes van Annette

Anneke zei

Ooh wauw wat is die geweldig :) Super!!!
Groetjes Anneke

Leny Hempen zei

Hoi Sandra

Wat een prachtig werk stuk.
Ik heb hem even heel goed bekeken.
En zelfs echt nog een keer.
Dit moet je goed bekijken,en in je opnemen.
Je heb zelfs aan alles gedacht.
Alles wat aan en op een auto zit,heb je er opgemaakt.
En alles is ook heel mooi te zien.
Het is een prachtig mooi werkstuk.
Een heel fijn weekend verder.


Gr Leny Hempen

Mandy's Magnolia cards zei

oh wauw!!!
wat is dit moooi!
een fijn weekend
groetjes, Mandy

Els zei

Jeeee, dat is een heel kunstwerk zo. En mooi en leuk.
Daagggg,
Els

San zei

Wauwieeeeeeeeeee San hij is gaaaaaaaaaf!!!!!!!!Echt helemaal geweldig!

Riet zei

Ohhh wowwww Sandra,Wat schitterend gemaakt.
Prachtig die kleur,en dan al die details.
Echt super,hoe krijg je dit toch voor elkaar meis.
Complimenten hoor.

Liefs Riet.

Scraplijn zei

Wat een prachtige auto. Erg leuk om te maken als mijn dochter straks haar rijbewijs haalt!!! supergaafff. Ik ga even naar je shopje!

Лілюська-Lilia zei

Wow!!! You blew my mind! It's incredible!!! Totally amazing!

k@rin zei

wauw, wat een mooie auto.

Dat verdient een dikke pluim en een bank vooruit hoor.

Knap staaltje werk. Kan ik goed geloven dat er daar heel wat uurtjes in zitten.

groetjes karin

Linda zei

wauw wat een geweldige creatie, supermooi
gr linda

janet zei

hoi Sandra,
wat is dit waanzinnig leuk zeg en wat een werk zul je hier aan gehad hebben.
groetjes,
Janet

marja zei

Ooooooooooooooooooooooooooh Sandra, wat issie GAAFFFFFFF, echt super!!!!!!!!!!

Lieve groetejs Marja.

Hetty zei

Wauuuuw wat is dit super gaaf

gr hetty

Neline zei

Wat heb je dat weer prachtig gemaakt! Complimenten hoor, ik blijf er naar kijken;)
groetjes
Neline

Lean zei

Wauwwww gaaf gedaan monteurtje,,,,,heel mooi!!!
groetjes,Lean

Jannie zei

wowwwww wat gaaf Sandra!!!!!!!!!!!!!
Echt geweldig, superrrrrrrrr!!!!
Het ziet er zo ontzettend mooi uit wat een creativiteit zeg.

Groetjes Jannie.

regina zei

wow wat schitterend!

erg gaaf gemaakt en wat een werk!

gr regina

Willy's creations zei

Dat ziet er weer super uit!

Groetjes,Willy

arjette zei

Oooooohhhh schitterend zeg!!! Wat een werk zit daar in!! Maar je hebt wel eer van je werk want hij is prachtig!!!
Fijn weekend!!

gr. arjette.

bianca zei

en......besteld!

wat is dit een gaaf project om te maken!!!!
complimenten!!!

groetjes,bianca

bianca zei

en......besteld!

wat is dit een gaaf project om te maken!!!!
complimenten!!!

groetjes,bianca

bianca zei

en......besteld!

wat is dit een gaaf project om te maken!!!!
complimenten!!!

groetjes,bianca

bianca zei

en......besteld!

wat is dit een gaaf project om te maken!!!!
complimenten!!!

groetjes,bianca

bianca zei

en......besteld!

wat is dit een gaaf project om te maken!!!!
complimenten!!!

groetjes,bianca

bianca zei

en......besteld!

wat is dit een gaaf project om te maken!!!!
complimenten!!!

groetjes,bianca

Tinie zei

Hij is gewoon super gaaffff!!!

Groetjes Tinie

Roelie zei

1 woord: Fantastisch! Dat je zoiets moois kunt bedenken, in een patroon omzetten en het ook nog zo mooi maken!
Groetjes Roelie

Elly zei

Wat prachtig mooi,ook een erg mooie kleuren combinatie!

Groetjes Elly

Yvonne's cardcorner zei

Wow, zeg hier heb ik geen woorden voor, zo verschrikkelijk mooi. Wat knap dat je zoiets kunt bedenken en dan ook nog schitterend mooi kunt maken.
groetjes Yvonne

Silvia zei

Dit ziet er echt geweldig uit zeg! Wat een werk moet dat zijn geweest met al die kleine details.

gr. Silvia

sweetgil zei

Ik heb hier maar 1 woord voor FANTASTISCH!!!!!
Groetjes
Mireille

Els zei

Met verbazing heb ik deze creatie bekeken en kan alleen maar zeggen; Wat is dit bijzonder mooi. Super. Groetjes Els

Els zei

Met verbazing heb ik deze creatie bekeken en kan alleen maar zeggen; Wat is dit bijzonder mooi. Super. Groetjes Els

Bernadet zei

wauwwwww Sandra, dit is echt waanzinnig gaaf zeg!!!!!!!!!

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

hier schieten woorden te kort! wat gaaaaaafffFF!

Marlies zei

Wow Sandra wat is dit mooi!!! Hoe krijg het toch voor elkaar om zoiets te maken, echt schitterend!!!! Geweldig hoe je alle details hebt gemaakt!
groetjes, Marlies

Rianne zei

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!

Frouwkje zei

Wauw........Sandra. Wat is dit supergaaf!!!!!!! Je hebt echt aan alles gedacht. Ik vind het heel knap van je!
Liefs, Frouwkje

Anja zei

Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen.Blijf er gewoon naar kijken.SCHITTEREND!!!
En wat een werk.

Groetjes Anja

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, Sandra wat een prachtige auto heb je gemaakt, super gaaf!
Groetjes van Jacqueline

Martha zei

Tjee, wat is dit schitterend!! Hoe verzin je het, wat knap gedaan! Ziet er prachtig uit :-)
Groetjes,
Martha

Maia zei

Inderdaad hoe verzin je het!
Je bent een top designer!
Gave auto echt super!
Fijne week,
Groetjes Maia

Agnes zei

Wat een TE GEKKE creatie!!!!
Als mijn jongste dochter nog
eens gaat trouwen :)
Ga ik zeker aan dit super project
van jou denken...!
Groetjes, Agnes

chantal en sygrid zei

wouw schitterende auto sandra
echt geweldig
liefs chantal & sygrid

Joke zei

Wat een supergave auto Sandra.
Heel mooi gemaakt.
groetjes Joke

Monique zei

Wow. die is prachtig. Wat een mooie projecten maak je.

Groetjes Monique

Giorgia zei

Bella Bella Bellissima... semplicemente meravigliosa!!!
Giorgia

Monique Lokhorst zei

Hallo Sandra,

Wat is dit een PLAATJE! Super schattig, hoe krijg je het voor elkaar. Ik werk zelf altijd met stempels van Magnolia, maar dit zou wel een super combinatie zijn!!

Veel liefs,
Monique.

Ageeth zei

Wow ik ben sprakeloos

Annette zei

hoi

Alles is gezegd alleen heb je wel een glazen kastje om hem in te bewaren want hij is superrrrrrrrrrrrrrrrrrr een genot om naar te kijken lieverd

liefs Annette

Elly zei

Ik kan niets anders zeggen dan WOW!!!!! FAN-TAS-TISCH!!!!!!!

groetjes, Elly

Scrapchickies zei

Wauw! Hij is echt geweldig! Ik heb zojuist het patroon besteld, om hem te maken voor mijn peetoom die 50 wordt. Hij is gek op auto's dus dit is echt een geweldig idee! Groetjes Joyce

Katootje55 zei

Hoi Sandra,
Geen woorden voor!! Wat een mooie creatie... Ik kwam toevallig via een link op een ander blog bij jou terecht. Ben meteen volger geworden. Kan nog veel van je leren..

Groetjes, Toos

Sylvia van der Kolk zei

Wat een mooie auto is dit geworden!

Groetjes Sylvia.

rosalien zei

Ik kan maar één ding zeggen...Wauw!!! Wat een geweldige creatie, schitterend gedaan en ook het idee is zo gaaf.

Groetjes Rosalien

Nicole zei

Wowwwwwwww Sandra echt WAANZINIGGGGG!!!!

Liefs Nicole

Renata van Miltenburg zei

WAANZINNIG!! Hoe kom je er op? Echt prachtig.

Warme groet, Renata

Diana zei

Waanzinnig knap dat je dat zo kunt maken Sandra echt heel erg gaaf!!!

groetjes Diana

OK zei

ВОСТОРГ! ВОСТОРГ! ВОСТОРГ!

Related Posts with Thumbnails