zondag 3 juli 2011

Kofferkaart met Freebie!!

Zoooo, mijn koffer is gepakt...uhhh..geplakt! Er is namelijk weer een nieuwe Challenge van start gegaan bij het Duo Challenge Blog!! Deze keer kunnen jullie een Kofferkaart maken.

Ondanks het blauwe gevoel hier in huis (mijn mannetje werkt bij de KLM) heb ik gekozen voor een lekkere rode kaart met een grijze basis.



De kofferkaart kun je open doen en binnenin een vakantieberichtje zetten!



En speciaal om jullie allemaal een fijne Zomervakantie toe te wensen heb ik hier een Freebie voor jullie!! Deze keer een digitekst! Klik op de tekst en sla het op met de rechtermuisknop. Je kunt het in elke gewenste grootte afdrukken. Ik heb in mijn voorbeeld het hartje rood gemaakt m.b.v. Photoshop. Jullie krijgen een effen tekst zodat het altijd bij jullie creatie past!


Nou, veel plezier met deze digitekst en natuurlijk ook voor alle vakantiegangers! Op een mooie zomer!

41 opmerkingen:

Christa's blog zei

Knap gedaan, ja dat komt van pas in deze periode.
Bedankt voor je freebie.
grtjes
Christa

Trudy zei

Wat een schitterende kaart Sandra!!
groetjes Trudy

San zei

Mooi gemaakt San!

Sueli Pinheiro zei

Gracias por compartirlo! Feliz Verano!

Bribrie zei

C'est super original ! Bravooo

Hetty zei

Wauuuw wat een super gave kaart en bedankt voor de freebee

gr hetty

Cornelie zei

Onwijs leuk!!
groetjes Cornelie

Lean zei

Heerlijk koffertje heb je gepaktplakt mooie details ook weer.
groetjes,Lean

*Ellen* zei

prachtig is dit super originele koffertje

Leny Hempen zei

Hoi Sandra

Wat heb je dat leuk gemaakt.
Echt super leuk.


Gr leny Hempen

Maia zei

Wat een leuk idee die vakantiekoffer, hoe komen ze er weer op..door jou natuurlijk!
Wat een mooie uitvoering in rood...leuk verhaal alles in huis blauw...
Dank je voor de digi tekst leuk ik heb hem al opgeslagen.
fijne week,
groetjes Maia

Linda zei

Wat een supermooi koffertje, helemaal leuk
gr linda

Noriko zei

Hoi Sandra,

Wat is dit een super leuke koffer.
Zo krijg je toch meteen een vakantiegevoel!!
Enig en een te gekke kleur.
Lieve groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Anneke. zei

Schitterende creatie, Sandra. De kleur is ook leuk.....
Groetjes Anneke.

Anja zei

Dit is ook weer een toppertje.
kan niet anders zeggen dan schitterend!.

Groetjes Anja

Els zei

schitterend wat een pracht kaart heb je ervan gemaakt.
Groetjes Els

m@deliefjuh zei

super leuk man!

Karin zei

Wat een mooie kaart! Erg origineel zo.

Groetjes karin

Miranda de Groot zei

wauw war is ie gaaf
groetjes miranda

Irene zei

Gelukkig kan ik nu mijn berichtje kwijt.gisteren avond tig keer geprobeerd.grrr!!!
"Come fly with me" zou ik zeggen bij het zien van deze enige kaart...geeft niets dat het niet royal blauw is, hihihi!!!

Liefs, Irene

martina's kaartjes zei

waaaauw, wat een superleuke kaart ! heel erg mooi gemaakt !
groetejs, martina
x

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Sandra.

Liefs Riet.

Hilda zei

Wauw wauw wauw, wat een gave koffer heb jij gemaakt, superrrrrrr!!!
Ben helemaal verliefd en het patroon gelijk aangevraagd.
Als ik terug ben van vakantie, volgende week gaan we, ga ik aan de gang. Voor een vriendin. Heb er nu al zin aan hihihi.

Groetjes hilda

Astrid zei

Wowwww, dit is echt gaaf Sandra, wat een ontzettend leuk idee zo !!

groetjes Astrid

marja zei

Ooooooh Sandra wat een super gave koffer, heb zo nog meer zin in de vakantie.
Je koffer is fantastisch!!!!!

Lieve groetjes Marja.

Ageeth zei

Haha ik dacht al koffers gepakt ! Wat ziet het er weer super uit. Prachtig
Liefs Ageeth

Tinie zei

Wat is die weer leuk!!! Een schitterende kaart!!

Groetjes Tinie

corry'kaart zei

hoy sandra
wat een geweldig leuke kaart en dank je voor de digi
groetjes van corry

Aleida zei

Een hele mooie koffer! Leuk idee om zo iemand een prettige vakantie te wensen. Je freebie heb ik meegenomen, komt vast nog wel van pas.
groetjes en bedankt.

Marijke en Chantal zei

Gaaf!! Een heel toepasselijk patroon, hoe verzin je ze toch elke keer weer. Heel erg leuk en bedankt voor de freebie.
groetjes, Marijke en Chantal

chantal en sygrid zei

schitterende kaart sandra
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Thamar, zei

hoi hoi

geweldige mooie kofferkaart zeg! Super maar ja ik zeg dat altijd je bent echt een super creasandra.

gr Thamar

en jij ook een hele fijne zomer

kiki zei

Wat een schitterende kaart.
Gruß kiki

Margo zei

Hij is weer leuk!

Liefs Margo

Marja's Stamp Addiction zei

Wat is dit een onwijs leuke, en schitterende kaart Sandra. Ook de combinatie en kleur is prachtig. Niet eerder gezien. Complimenten.
groetjes Marja

Joke zei

Wat een gaaf koffertje mooie kleuren gebruikt en leuk gescrapt.
de money handbag vond ik ook superleuk.
fijne dag groetjes Joke

Christa zei

nou geweldig koffertje, inpakken en wegwezen hihi, je digi is ook gaaf zeg ;) xx christa

Kim zei

Wat een gave kofferkaart! Mooie kleuren ook! Bedankt voor je freebee.

Groetjes Kim

Liberta zei

Hai Sandra,

Super je koffer kaartje.
En thnx voor je freebie.
Helemaal te gek.
Jij ook nog een fijne vakantie als je weg mocht gaan.

heel veel liefs, Lieb

manon's kaartenhoekje zei

wauww sandra wat is die weer gaaff meis

liefs manon

rosalien zei

Wat gaaf zo'n koffer kaart.
En bedankt voor de freeby, ;), ga ik zeker een keer gebruiken.

Groetjes Rosalien

Related Posts with Thumbnails