zondag 7 augustus 2011

Kaarsdoosje

Nou, ik zal jullie toch niet langer in spanning laten zitten...dat vind ik zo sneu voor jullie hihihi.
Deze keer heb ik een doosje gemaakt in de vorm van een kaars met een vlam! Erg leuk voor een verjaardag, voor je eigen 'vlam' met Valentijn of misschien straks voor de Kerst! Het doosje kan aan de onderkant makkelijk open zodat je er een klein kadootje of een kadobon in kunt doen!
Het patroon van het kaarsdoosje is te koop bij Sandra's Scrapshop!


Tussen de vlam in zit een stuk lont!






Deze digitekst zit ook bij het patroon in!


De oranje en rode vlam zitten ook bij het patroon en heb ik een beetje opgehoogd met 3D foam voor wat meer diepte erin. De vlaggetjes zijn gesneden met de Silhouette. Dit bestand is eventueel apart verkrijgbaar.



35 opmerkingen:

yvon zei

Hallo Sandra,
Wow, dit is gaaf zeg, super.
Echt een leuk idee.
Groetjes, Yvon

Irene zei

OH Hemel, hij is nog gaver dan ik net op je shop zag, superrr leuk!!!
Ik heb geen Hyves en Facebook dus hoop van harte dat je reacties van modernere mensen gaat krijgen maar dat kan eigenlijk niet missen dus.succes ermee!!

Irene

Elly zei

Wat een super leuk idee Sandra. Ziet er hartstikke leuk uit.

groetjes, Elly

manon's kaartenhoekje zei

wauwwwwww sandra wat is die wee gaaff meis echt superrrr..
helaas kan ik niet mee doen met de wedstrijd want heb geen hyves jammer want ik wil wel graag een patroontje winnen uit je shoppie hihihihi

groetjes en een fijne zondag gewenst manon

arjette zei

Jeetje zeg, wat heb je dit weer ontzettend leuk gemaakt, ├ęcht geweldig!!!

gr. arjette.

Francy zei

Hi Sandra, I love this box, it's gorgeous. Every details are lovely.
Francy

Margreet zei

Hoi Sandra....wat een gaaf patroon....ook ik heb geen Hyves....is er ook een andere manier om aan je patroon te komen?
xxx Margreet

Lean zei

gaaaf heel leuk gedaan weer sandra..
groetjes,Lean

Linda zei

Wat een leuk en origineel idee
gr linda

Cosetta zei

Che magnifico!! Bravissima!

Leny Hempen zei

Hoi Sandra

Dit is super gaaf.
Wat een leuk idee.
Verder een fijne zondag.


Gr Leny Hempen

chantal en sygrid zei

wouw schitterend doosje sandra
echt super
liefs chantal & sygrid

Marianne zei

Wat een uniek en gaaf idee. En wat leuk die lucifers er zo op. Heel orgineel.
Groetjes Marianne

Wilma24 zei

wat een prachtig mooie kaars.
hoe krijg je het toch allemaal verzonnen super hoor.
ik vind hem heel mooi

lamanuelle zei

C'est magnifique! Bravo! Bises. Nadine

Margo zei

hahaha grappig doosje!!

Liefs Margo

cristel zei

wauw sandra dat ziet er echt heel erg leuk uit en ik denk wel dat ik hem ook eens ga bestellen bij je
grtjs

Christa zei

wat heb je dat weer gaaf gemaakt man , helemaal te gek xx christa

Frosien zei

Een leuk idee Sandr, je hebt hem erg leuk gemaakt hoor. groetjes frosien

Amanda zei

Wauw San wat is ie gaaf en zo mooi bewerkt!

liefs Amanda

Tinie zei

Wat weer een bijzonder mooi geheel en de kleuren.........helemaal geweldig!!!

Groetjes Tinie

Liberta zei

San,

Hij is weer geweldig die komt bij mijn collectie.
Wat ben je toch knap he om dit steeds weer voor ons te verzinnen.
Dank je wel hiervoor.

Liefs, Lieb

Corine van der Zee zei

Wat een gaaf doosje zeg! Hoe verzin je het toch elke keer weer? Echt top! Leuk detail die lucifers.

Liefs Corine

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Sandra.

Liefs Riet.

Janny zei

Wat een ontzettend leuk doosje heb je weer gemaakt, schattig gewoon.
xx Janny

nicolet zei

Wat heb je dat weer onwijs leuk gemaakt zeg!
Groetjes Nicolet

Scrapchickies zei

Wat een leuk doosje! Grappig gedaan met dat vlammetje! Ik heb ook geen Hyves dus sla even over ;-) Groetjes Joyce

Kim Piggott zei

Oh my Sandra this is amazing!
Fabulous work!
hugs
kim x

Kaartenkraam zei

Al weer zo'n knap stukje creativiteit! Hoe krijg je het voor elkaar. Het ziet er schitterend uit.

groetjes van Ank

Scrappingann zei

Hallo Sandra,
Wat een mooie blog heb jij, ik ben hier via via terecht gekomen, heb heerlijk "rond lopen neuzen" en de beslissing genomen om je te gaan volgen, dus bij deze.
Groetjes Anja / Scrappingann

Yvonne's cardcorner zei

Hoi Sandra, zoals al je creaties vind ik ook deze weer schitterend!
liefs Yvonne

marja zei

Ooooh Sandra wat gaaf!!!!!!!!!!!

Lieve groetjes Marja.

Charlotte zei

Wat een schitterend patroon Sandra! En een mooie uitwerking ervan!
Groetjes,
Charlotte

corrie zei

hallo sandra wat weer een super leuk idee van je geweldig groetjes corrie

Marlies zei

Wat heb je weer een super leuk creatie bedacht, geweldig! Heel erg leuk en met mooie details!
groetjes, Marlies

Related Posts with Thumbnails