zondag 14 augustus 2011

Ronde kaart FREEBIE!

Ik vond het wel weer eens tijd voor een freebie (gratis patroon) voor alle thuisblijvers!
Deze keer heb ik een ronde kaart gemaakt, waarvan een deel omgevouwen is zodat je er een label in kunt doen! Het GRATIS patroon met de korte werkbeschrijving kunnen jullie hier vinden in Sandra's Scrapshop, en als jullie daar toch zijn, dan kunnen jullie je eventueel aanmelden met jullie emailadres zodat jullie bericht krijgen als er weer wat nieuws in de shop geplaatst wordt!
Het patroon staat nu ook onderin dit bericht.


De bruine tekst 'Just fo you' en de grote groene blaadjes zijn met de Silhouette uitgesneden. De groene cirkel is een Nestabilitie. De tekststempel is van Vilda Stamps, evenals het vogeltje.





Nou, ik zou zeggen, veel plezier ermee! Heb je er iets mee gemaakt? Vergeet niet terug te linken naar mijn blog/shop! Dat zou ik erg waarderen.

37 opmerkingen:

Sanne zei

Heel erg mooi Sandra! Bedankt voor deze freebie!

Liefs Sanne

lamanuelle zei

Superbe idée et magnifique réalisation! Bises. Nadine

Irene zei

Wat super lief van je en dan ook nog zo'n leuke freebie, dankjewel Sandra!!!!

Liefs, Irene

Karin zei

Wat super leuk!
Bedankt voor je gratis patroon!

Groetjes karin

arjette zei

Wat is dit ontzettend leuk zeg, mooi hoor!!! Ga effe langs, dank je wel!!

gr. arjette.

Ellen zei

Deze is erg leuk! En jouw kaart ziet er fantastisch uit. Hartstikke bedankt voor het delen.

groetjes, Ellen

Nathaly zei

Hi Sandra, wat een leuk kaartje! Dit sprak me gelijk enorm aan. Ik denk ook dat ik het eerdaags ga maken. Ik hou je op de hoogte. Nathaly

Miranda de Groot zei

dat ziet er weer geweldig uit. ik ga even kijken.
groetjes miranda

Sylvia van der Kolk zei

Wat een mooie kaart.
Bedankt voor het gratis patroon.

Groetjes sylvia.

yvon zei

Wat een schattig kaartje zo. Dank je wel voor de freebie.
Groetjes, Yvon

Francy zei

Gorgeous card. I love all of theme.
Francy

Noriko zei

Hoi Sandra,

Enig model is het weer!!
Ik vindt het erg mooi van kleur.
Ziet er weer leuk uit.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Anneke. zei

Bedankt voor de freebie, Sandra. Hij is heel erg leuk.
Groetjes Anneke.

Leny Hempen zei

Hoi Sandra

Wat een pracht van een kaart.
Echt super lief en mooi gemaakt.
Verder een fijne zondag.


Gr Leny Hempen

Amanda zei

heel mooi gedaan, en creatief bedacht om in een ronde kaart een opening te maken.

liefs Amanda

Trudy zei

Wat een prachtige kaart Sandra!
mooie kleuren en details ook.
Groetjes van Trudy

Marijke en Chantal zei

Wauw, wat een leuke freebie, bedankt! Mooie uitvoering heb jij ervan gemaakt Sandra.
Groetjes, Marijke en Chantal

Els zei

Erg leuke ronde kaart Sandra, maar ik zal eerst de trouwauto af moeten maken.Ook het kaarsendoosje vind ik super leuk gemaakt.
Groetjes Els

Marianne zei

Wat een leuke vorm zo. Het ziet er een beetje uit als een zakje of tasje. Heel mooi versierd.
Groetjes Marianne

marja zei

Wat een super leuke kaart Sandra, ga em zeker maken!

Lieve groetjes Marja.

Anja zei

Hoi hoi,

Wat weer leuk zeg.Bedankt alvast ga na mijn vakantie er mee aan de gang.

Gr fijne week Anja

Scrapchickies zei

Wat een leuk patroon! Dank je wel hoor! Groetjes Joyce

Tinie zei

Oooh wat een leuk idee!! Heel leuk versierd! Bedankt voor deze freebie!
groetjes Tinie

Hetty zei

Wauuuw wat is dit super mooi en
bedankt voor de freebee

gr hetty

Cosetta zei

che bella idea!! bellissima card!!

Nellie zei

Wat een schatje Sandra en hartelijk dank voor het mooie patroon je bent ook een schat

Liefs Nellie

Scrapcorner zei

Hijis weer er errug leuk San ! En wat heb je het weer netjes geborduurd.
Liefs Ageeth

chantal en sygrid zei

schitterend kaartje sandra
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Willy's creations zei

Dank je wel...je heb er weer iets mooist van gemaakt!

Groetjes,Willy

Humartine zei

Sandra ik ga weer een poging wagen want ik kon begin van de week niet reageren bij je maar nu wel denk , ik vind het een schatje hoor die kaart , lijkt me erg leuk om te maken , gr Humartine

Angela zei

Hoi Sandra

Wat een leuk tasje en je andere creaties zijn ook schitterend. Heb trouwens ook een hoop leuke ideeën op gedaan via je blog.

Groetjes Angela

Ria zei

Wat een super leuk patroon heb je geplaatst bedankt hiervoor !!!

Jacqueline zei

Onvoorstelbaar mooi zeg ! Super !

Groetjes, Jacqueline

Thea zei

Hoi Sandra,

Wat een schitterende ronden kaart is dit. Ik ben nog steeds een beetje aan het bloghoppen na onze vakantie wat er weer voor moois is gemaakt.
Echt prachtig!

Groetjes Thea

Anoniem zei

Thank you so much for your free template- it looks good

Alice

Diana zei

Hallo Sandra,

Ik vind je ronde kaart prachtig, uhm... eigenlijk alles wat je maakt :). Hier is mijn uitwerking te vinden http://diana.mackenbach.nl/?p=1140

Groetjes, Diana

Marjoleine zei

Geweldige kaart...Ik heb hem inmiddels ook gemaakt! Heel erg bedankt voor de beschrijving!!

Liefs,
Marjoleine

Related Posts with Thumbnails