maandag 1 augustus 2011

Rugzakje met bloem

Het is alweer Augustus, wat gaat de tijd toch snel hè!

Vanaf vandaag is er een nieuw blog bijgekomen in Blogland! Het is het Cards etc. Euro blog!  Hierop vinden jullie elke maand 2 patronen voor maar € 1,00 per stuk!! Het gaat dan om 1 patroon uit de 'oude doos' en 1 geheel nieuw patroon! Neem snel een kijkje! Koopje toch!
Deze keer mocht ik aan de slag met een superleuk patroon van een rugzakje en een bloem! Dit is mijn uitwerking geworden:




 

Het rugzakje kan natuurlijk ook open!


Binnenin heb ik een paar afdrukjes gedaan voor een lieve scrapvriendin! Zij heeft haar rugzakje met ellende al wel gehad en daarom nu eens een prettig gevuld rugzakje voor haar!



Het is overal al wel rustig in Blogland. Veel van jullie zijn lekker met vakantie! Ik heb mijn volgende projectjes voor mijn eigen shop al wel klaar, maar ik wacht met plaatsen tot jullie weer zo'n beetje terug zijn! Ja ja, ik hou de spanning er wel in he! Zal ik een tipje van de sluier oplichten??? Ik ben geen pyromaan, maar speel wel met vuur hahaha! Doeiiiiiiii!

40 opmerkingen:

Chantal zei

Hoi Sandra,

Leuke rugzak!
Je houdt het wel spannend hè?

Groetjes Chantal.

Linda zei

Wat is ie leuk geworden dat rugzakje, de bloem trouwens ook. Nou je maakt me wel nieuwsgierig hoor hihi
gr linda

Miranda de Groot zei

wat is ie leuk. mooi papier ook. ben benieuwd wat je allemaal verzonnen hebt.
groetjes miranda

Marjolein..... zei

Erg leuk zo'n rugzakje om te geven. Wat is het saai zo in blogland hè????? Al die voorgeprogrammeerde kaartjes die voorbij komen maar niet echte klappers ;-)

Groetjes marjolein

Hilda zei

Jaaaaaaaa yoehoe Sandra, wij zijn weer terug met vakantie hoor.
Je gaat mij toch niet heeeeeeeeeeeeel lang in spanning laten zitten toch????? Je weet dat ik toch nieuwsgierig aangelegd ben.
Ja dan speel je inderdaad wel met vuur!!!!!!!

Je rugtasje is wel heeeeeeeeel gaaf zeg, super!!!!!!!!
Oooooo ik ga gelijk op de blog kijken.

Groetjes Hilda

Marianne Louise zei

leuk rugzakje.
mooie kleuren.

groetjes
Marianne

Dr Sonia S V zei

Such a gorgeous creation. Your flower is beautiful
Cheers
Sonia
http://cardsandschoolprojects.blogspot.com

Leny Hempen zei

Hoi Sandra

Wat een prachtig mooi rugzakje.
Je weet het wel spannend te houden he?


Gr leny Hempen

Yvonne's cardcorner zei

Hoi Sandra wat een supers mooi rugzakje! Ik ga zo eens kijken naar het patroon. Mooi die bloem!
groetjes Yvonne

Samantha zei

Leuk rugzakje en mooie bloem heb je gemaakt. Je houdt ons lekker in spanning zo. Je speelt wel met vuur....een kampvuur?!

Groetjes Samantha

Wilma24 zei

wat een prachtig rugzakje zeg
heel erg mooi gedaan super

liefs wilma

Amanda zei

Wauw wat mooi gedaan San, ziet er echt geweldig uit, enne wordt wel aagje nu hoor naar je volgende projectje.......ben al terug hoor van vakantie;-)

liefs Amanda

Irene zei

Enig rugtasje Sandra en de bloem is mega-mooi!! Gelijk heb je om even te wachten tot er meer "verslaafden" terug zijn van vakantie, dus hou het vuurtje maar lekker warm, hihihi!!

Liefs, Irene

Janny zei

Wat een lief rugzakje zeg, mooie kleurtjes ook.
gr.Janny

Trudy zei

wat een prachtig rugzakje Sandra
super !!!

Groetjes Trudy

Liberta zei

Meis wat een pracht van een rugzak. vind hem super.
En wat lief voor je vriendin,een rugzak met geluk.

En euh ik maak geregeld cryptogrammen maar hier kom ik niet op.

Heel veel liefs, Lieb

Marianne zei

Wat een schitterend rugzakje heb je gemaakt. Heel mooi papier en wat een ontzettend gave bloem is het geworden.
Groetjes marianne

An Zeelmaekers zei

ik ben wel benieuwd wat je volgende creatie zal zijn... deze is alvast weer super geslaagd

manon's kaartenhoekje zei

wauww wat een super gaafff rugzakje sandra.
pft jeetje zeg je houd de spanning er wel in zeg, en als iedereen terug is ga ik nog eens weg wacht je dan ook tot ik terug ben?

groetjes manon

corry'kaart zei

hoy sandra
wat een gave rugtas met een prachtige bloem en wel tof van dat nieuwe blog,maar eerst vol nieuwsgierigheid wachten waar je mee aan komt:-))
groetjes van corry

Monique zei

Ik vind hem hardstikke mooi Sandra !

groetjes Monique

Margo zei

Leuk tasje in mooie kleurtjes!!

Liefs Margo

anneke's creaties zei

wat mooi gemaakt, en die bloem schitterend,
echt suuuuuper mooi.

groetjes anneke

Sylvia van der Kolk zei

Wat een leuke rugtas.
De bloem ziet er ook erg gezellig uit.

Groetjes sylvia.

Bernadet zei

wat is dit een gaaf rugzakje Sandra!!
De bloem is wel heel errug gaaf

Christa zei

ja super rugtasje heel lief!! xx christa

Elly zei

Een super leuk rugzakje Sandra! En die bril met koker hieronder.......geweldig!!!!

groetjes, Elly

San zei

Schattig tasje San!

corrie zei

hoi sandrs wat een mooie rugtas en de bril is super gemaakt ik vind het weer geweldig wat je gemaakt hebt ik was niet op vakantie maar pc was stuk daarom nu pas reactie
spannend wat er komt ik verheug mij er al op groetjes corrie

Annette zei

Superrrrrrrrrr nou dan is het voor haar zeker leuk om dit te krijgen =!!!!
ik wil graag weten hoe je de bloem gemaakt hebt meis hij is helemaal geweldigggg

liefs Annette

Thamar, zei

hoi hoi

Ja alles is weer mooi! het papier, de bloem is ook prachtig.
fijne dag
gr Thamar

Kim zei

Wat een schatje! Erg leuk dat rugzakje en die bloem is werkelijk prachtig!

Groetjes Kim

chantal en sygrid zei

schitterend rugzakje sandra
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

marriage counseling zei

I visited your blog so many times as well as I am daily user of your blog. It is best to get new ideas for gift box, It is one of my favorite among all gift box.

Willy's creations zei

Ziet er weer schitterend uit Sandra!

Groetjes,Willy

Татьяна А. zei

Very beautiful!!!

Sassy Scrapper zei

Hello, I just love this back pack and it's filled with goodies too. Your friend is going to love it.
Hugs Bonnie

Sylvia van der Kolk zei

Wat een leuk tasje!
De bloem erop is ook erg mooi.

Fijn weekend.

Groetjes Sylvia.

sex and addiction zei

I was already a follower but I saw that your follower box was empty. So I followed you again and I will be subscribing to your feed.

survey safety vest zei

Is this bag or purse or card?? You are such a genius to do a unique work. Such a gorgeous creation. Your flower is beautiful but looks very old.

Related Posts with Thumbnails