woensdag 17 augustus 2011

Schelpkaart

Nou, ik heb de zomer in mijn bol hoor! Speciaal voor alle vakantiegangers die nog even het 'zee-gevoel' willen behouden, of voor diegene die zo naar de zee verlangt, heb ik nu een leuke zomerse aanbieding in mijn shopje en wel een kaart in de vorm van een zeeschelp!! Wil je hem ook maken? Kijk dan hier en bestel het complete patroon met digitekst, zeewier, kokkelschelp en vissen!


De digitekst zit ook bij het patroon in!


Zo ziet het hele 'zaakje' er dicht gevouwen uit!




Bij het patroon zitten ook de zeewier slierten en de vissen!!
De sheet heb ik bewerkt met inkt voor een waterig effect!




Op de bodem en op de onderkant van de sheet zit echt zand!! Tevens zit de kokkelschelp ook bij het patroon!




En gezien vanaf de zijkant!



Nou, ik vond hem zelf weer erg leuk geworden hihihi! Kon ik zelf nu maar even zo lekker snorkelen....maar ik moet weer aan de scrap hahaha!

54 opmerkingen:

lamanuelle zei

Quelle splendeur cette carte coquillage!! Bravo! Bises. Nadine

Noriko zei

Hoi Sandra,

Schattig kaart heb je gemaakt.
Leuk model.

Ik heb wel een afdrukje voor je van het Magnoliaatje.
Ik kan hem scannen en op mijn computer zetten en via de mail naar je toe sturen.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Marjolein..... zei

Stuur me je email en ik stuur hem je toe. Ben helemaal weg van je patroontje. Misschien kunnen we daar dan iets van af doen???

Groetjes marjolein

Yvonne's cardcorner zei

Oh wat een geweldig mooi patroon zeg! Je kaart is werkelijk weer schitterend.
liefs Yvonne

Miranda de Groot zei

wat een leuk patroon.
het afdrukje heb ik ook digitaal voor je als je wil.
groetjes miranda

Ingrid zei

je kaart is erg leuk. hoe kom je toch steeds weer op die leuke ideeen.
ik ga me nu eerst even aan het patroon van je auto wagen en wie weet heb ik daarna nog een keer tijd voor deze leuke kaart
groetjes ingrid

San zei

Wat gaaf!

Rebecca zei

Hoi,
Heel erg leuk idee en supermooi gemaakt! Bedankt voor het showen.

Groetjes, Lydia

Tineke zei

Wauw, wat een supergave kaart Sandra!!
Groetjes Tineke

yvon zei

Dit is gewoonweg prachtig zeg. Hoe kom je erop, gelukkig kom je erop, des te leuker voor ons.
Groetjes, Yvon

Sanne zei

Wat een gave kaart is dit zeg! Hoe kom je er op? Ik vind het knap!

Liefs Sanne

Marja Sch zei

Echt geweldig gedaan zeg. Gr Marja

Marianne zei

Wat is dit geweldig mooi! Ik geloof dat ik wel 4 keer heen en weer gescrold heb om alles te zien.
Heel leuk bedacht. En geweldig mooie layout en prachtig aangekleed.
Leuk dat je dit met ons wil delen.
Groetjes Marianne

Leny Hempen zei

Hoi Sandra

Wat een pracht kaart.
Echt super lief en mooi gedaan.


Gr Leny Hempen

Liesbeth zei

Prachtig Sandra.
Wat een mooi werkstuk.
gr. Liesbeth

marja zei

Wooow Sandra, wat is dat weer schitterend, wat een gave kaart!!!!
Hoe kom je toch op die super leuke ideetjes.

Lieve groetjes Marja.

Aloesaloes zei

Schitterend!! Heel mooi gemaakt en gewoon enig om te zien!

Groetjes, Loes

arjette zei

Oooohhhhh wat schitterend zeg!!!!!!

gr. arjette.

Scrap Hills zei

Wauw Sandra,

echt heel gaaf gedaan, ga eens even in je shoppie kijken

Ik vind je kaart prachtig, maar ik houd dan ook heel erg van de zee :o)

groetjes hil

Janine zei

oooooooooooooo aaaaaaaaahh
kwijlkwijl
prachtig

Willy's creations zei

Wat een leukerd weer!

Groetjes,Willy

Jacqueline zei

Onvoorstelbaar mooi !

Groetjes, Jacqueline

Els zei

Wow wat is dit weer mooi zeg. Hoe je het elke keer weer voor elkaar krijgt is me een raadsel. Groetjes Els

Anoniem zei

zo sandra dat ziet er weer prachtig uit echt wauwwwwwwwwwwww



fijne dag ,

Jolanda

Chantal zei

Ontzettend origineel. Geweldig!!!
Kijk uit naar je volgende creatie.

Chantal

Margo zei

Hele leuke creatie weer!! Mooie zachte kleurtjes heb je gebruikt.

Liefs Margo

Neline zei

Dat heb je heel gaaf gedaan! helemaal superssszz!!
groetjes
Neline

Karin zei

Wauw wat super gaaf zeg!! Prachtig

Groetjes karin

Christa zei

WAUWW wat gaaf san, echt super mooi zeg!! xx christa

Marijke en Chantal zei

Met open mond dit bewonderd, zoooooooooo mooi!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Bernadet zei

ooooow wat gaaf Sandra!!

redscrap zei

hij is echt heel erg leuk,
het idee is weer super, groetjes mina

chantal en sygrid zei

wouw sandra
dit ziet er echt super gaaf uit
echt super
liefs chantal & sygrid

krearia zei

Hoi Sandra,

Wat een mooie kaart zeg en wat een leuk idee.
Ga ik zeker een keertje bij je kopen.

Groetjes Ria

Ans zei

via via kwam ik bij jou terecht en wauww wat maak jij leuke ontwerpen
ben dan ook meteen voger geworden
superrrrrrrrr
liefs,ans xxxx

Scrapmumur zei

OH...Sandra, your card is absolutely gorgeous!!!
Great idea and beautiful scene.
I love it!!!!
Thank you for your so nice comments in my card.
Big hugs, Murielle

Willy zei

Wauwww....wat is die superleuk Sandra! Krijg gelijk weer een zomergevoel ;)
Groetjes, Willy

Annie Goedheer zei

wat een super leuk kaartje.
groetjes annie.

Trudy zei

Ik heb er maar een woord voor Sandra!
!!!schitterend!!!
Groetjes Trudy

Elly zei

Wat een vreselijk leuk en creatief project! Petje af hoor!

groetjes, Elly

Mandy's Magnolia cards zei

Woow! wat een geweldige creatie heb je er toch weer van gemaakt!!
groetjes, Mandy

scrapfreak zei

wat een prachtige kaart zeg,welke stempels zijn het als ik vragen mag,die zeemeermin is denk ik van magnolia maar die duiker daarvan ken ik nergens een stempel van vinden,echt een prachtige kaart super super mooi

groetjes marrianne

Angela zei

WOW Sandra wat een schattige kaart.

Groetjes Angela

Sandra1968 zei

Wauw, wat een schitterend kunstwerk! Heel erg mooi.
Groetjes, Sandra

Samantha zei

Hoi Sandra,

Wat een schitterende kaart!! Krijg al helemaal zin in de vakantie maar moet nog ff geduld hebben...

Groetjes en een fijn weekend!!

ps: ik heb je fleskaartpatroon gebruikt voor een kaartje.

Irene zei

Volgende week moet ik naar de tandarts, nou hij zal blij zijn want mijn mond staat al maximaal open en wil bijna niet meer dicht!!!!!!!!
Wat is dit weer onwijs mooi Sandra en wat ontzettend jammer dat ik je in Zwolle heb gemist, daar baal ik enorm van.....volgende keer afspreken???

Liefs, Irene

Kim zei

Wat een prachtige creatie! Daar moet echt een hele hoop tijd in zitten. Echt schitterend!

Groetjes Kim

lenny zei

Super gaaf gemaakt Sandra
groetjes lenny

Thamar, zei

hoi hoi

in één woord weer geweldig.
En wat een volgers heb je al! gaaf hoor.

gr Thamar

Mieke'S zei

Een mooi kunststukje!
Prachtig

Janny zei

Wat geweldig mooi is dit, heel leuk modelletje, mooi ingekleurd, en heel erg gedetaileerd, prachtig.
gr.Jannyxx

Annette zei

Zoals ik je al mailde lieverd wat is hij mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


XXX Liefs Annette

Françoise zei

Hallo,
Wat een PRACHTIGE KAART !
Groetjes uit België
Françoise (Oostende)

wendy zei

wauw wat super mooi zeg.
ben echt jaloers op de mooie dingen die je maakt.
ik vind die magnolia stempels ook zooo geweldig. maar ze zijn ver boven mn budget.
met 4 kids is er geen geld om die mooie stempels te kopen.
dus als iemand een afdruk heeft en evt naar me toe zou willen mailen.........
hier is mn mailadres.
wendy_hooisma@hotmail.com

alvast heeeel erg bedankt.

liefs wendy

Related Posts with Thumbnails