woensdag 7 september 2011

Ooievaar / Stork template

Ik heb een kaart gemaakt in de vorm van een Ooievaar!! Perfect natuurlijk om te geven bij de geboorte van een kind!! Het patroon (incl. alle onderdelen en digiteksten) is < hier > te vinden in Sandra's Scrapshop!


De digitekst 'It's a girl' (of 'It's a boy') zitten ook bij het patroon in!


Het is een dubbele kaart zodat er ruimte is om binnenin een persoonlijke boodschap te schrijven!


Op de draagzak kan je bijvoorbeeld de naam van het kind zetten!


Je kan de ooievaar ophangen met bijvoorbeeld een stuk visdraad zodat het net lijkt alsof hij echt vliegt!

In de draagzak zit een stempelafdrukje van Magnolia; past dat er niet perfect bij!!



Nou, willen jullie deze superleuke ooievaar ook maken?? Kijk dan hier voor het patroon! Het patroon komt inclusief alle onderdelen, zoals snavel, hoed, draagzak, poten en buik!

53 opmerkingen:

Lia zei

super mooi gemaakt heel origineel
mooi papier en zachte kleuren heb je gebruikt
liefs Lia

Tinie zei

Ik kan er een heel verhaal van maken, maar deze is gewoon weer helemaal TOP!!!

Groetjes Tinie

m@deliefjuh zei

super leuk!!

chantal en sygrid zei

wouw schitterende kaart sandra
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Marianne zei

Oh wat een leuk idee. En hij is zo mooi gemaakt is die mooie zachte kleuren. Helemaal top.
Groetjes Marianne

arjette zei

Ooohhh zeg, wat is die mooi!!! Geweldig zeg!!

gr. arjette.

Miranda de Groot zei

wauw wat een leuk idee zeg
groetjes miranda

Aloesaloes zei

Superleuk en erg mooi gemaakt! Enig om te zien en heel orgineel om te geven!

Groetjes, Loes

Margo zei

Leuk, leuk, leuk!!!!

Liefs Margo

Judith zei

Ik kan me voorstellen, dat veel van deze ooievaars de komende tijd te vinden zijn op diverse blogs (-:

Els zei

Schitterend Sandra, wat een schat van een ooievaar. Groetjes Els

yvon zei

Super mooi weer, geweldig zo'n ooievaartje en dan in die mooie zachte kleurtjes. Geweldig.
Groetjes, Yvon

Sandra van Kleef zei

weer helemaal geweldig San, en erg orgineel.
gr san

carla zei

Wauw prachtig zeg.
Waar blijf je toch die leuke ideeen halen.
'k Ben al benieuwd naar het volgende.
Groetjes,
Carla

corry'kaart zei

hoi sandra
je blijft mij verbazen door al die prachtige ontwerpen van je en nu weer zo prachtige ooievaar,geweldig!
groetjes van corry

Ans zei

LIEVE SAAR,
JE HAD ME WEL VERTELD DAT HIJ LEUK WERD,MAAR ZO MOOI!!!!!!!!!!!!!!!
LIEVERD IK BEN ER TROTS DAT JIJ ZOIETSMOOIS KAN MAKEN.
(HEB JE NIET VAN MIJ HOOR!)
DIKKE KUS
MAMMA

*Ellen* zei

wat gaaf, schitterend en super origineel is dit

Noriko zei

Wat een super leuke ooievaar.
Als je wist dat je zo'n mooi kaar tozu krijgen zou je toch zo een elftal beginnen.hihi
Vind hem enig.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

San zei

Aaaagh wat lief!

Linda zei

Wat een superleuk kaartje weer
gr linda

Leny Hempen zei

Hoi Sandra

Wat een pracht kaartje.
Echt super lief en mooi gemaakt.


Gr Leny Hempen

Corine van der Zee zei

Wat een mooie, lieve maar vooral gave kaart! Super gedaan!

Liefs Corine

Marlies zei

Een super leuk idee Sandra! Helemaal geweldig!!!!
groetjes, Marlies

Bernadet zei

oooow wat is tie supergaaf sandra!!

Thamar, zei

hoi hoi

ja het klinkt wel weer afgezaagd maar het is werkelijk weer helemaal 'VET' zoals william zou zeggen.

fijne avond

gr Thamar

marja zei

Ooooh helemaal te gek, zo schitterend!!!!!! Wooow Sandra SUPER!!!!!

Lieve groetjes Marja.

Yvonne's cardcorner zei

Oh wat is die ontzettend leuk zeg!!
liefs Yvonne

Maia zei

Hoe kom je toch steeds op die top ideetjes!
Echt heel mooi deze ooievaar!
Groetjes Maia

tanja zei

wauw wat is ie leuk zeg mocht willen maken mail ik j hhihixxtanja

Hetty zei

Wauuuw wat is dit super gaaf

gr hetty

Merry zei

That is so cute.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, wat een schattig kaartje, zo leuk en super origineel!
Groetjes van Jacqueline

Amanda zei

Jee San wat is deze weer leuk, ben een beetje uit de babietjes, en als ik dit dan zie vind ik dat wel een beetje jammer.

liefs Amanda

vercyn zei

Hoi Sandra,
Wat een super kaart heb je weer gemaakt. Als ik klaar ben met de kerstkaarten zal ik hem zeker bestellen want hij is echt zooo mooi!
Groetjes,
Laura.

Ageeth zei

wow die is weer helemaal top !

Kim zei

Wat is die gaaf!! Echt helemaal super en dat afdrukje van magnolia past er inderdaad perfect bij. Helemaal super.

Groetjes Kim

Trudy zei

Wat een mooie creatie, met prachtige kleuren en details!
Groetjes Trudy

Anoniem zei

wat een mooie kaart weer sandra !! je bent echt een toppertje je maakt altijd zulke mooie dingen mijn complimenten

Groetjes,

Jolanda

Christa zei

superrrr echt heel gaaf san, ene die kerstkaart van mij hahazoek dan maar een plekje in je huis ;)) xx christa

Pop's Cards zei

Wow this is just stunning hugs pops x

Anneke zei

wat super leuk om te sturen met een geboorte.
wat een prachtig werk heb je leverd

Kaartenkraam zei

Wat een geweldig leuke ooievaar, lieve kleurtjes heb je gebruikt!

groetjes van Ank

Hanneke zei

Hoi Sandra,

Elke keer weer verbaas je me!! Je patronen, je uitwerkingen: ze zijn schitterend. 'k Kan niets anders zeggen. Waar haal jij je ideeën vandaan? Zoiets zou ik nóóit kunnen verzinnen. :$ Terwijl ik het wel erg graag wil!

Liefs Hanneke
hannekesscrapsels.blogspot.com

Elly zei

Harstikke leuk verzonnen weer Sandra!!

Nicole zei

Wow, wat een schitterende ooievaar!
Ik vind hem super.

Groetjes,
Nicole

Janny zei

Ik was al weer even niet bij je langs geweest, maar wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt zeg.
groetjes Janny

Anja zei

Prachtig Sandra!
En nog bedankt voor je kaart.

Groetjes Anja

Angela zei

Hoi Sandra

Wat een leuke kaart, mijn complimenten hoor.

Groetjes Angela

Mandelhjärta zei

Fantastic! Sooo sweet! :)

creativchen zei

Liefste Sandra,
Je hebt heel mooie en kreative werkjes op je Blogspot.
Fantastisch! Danke voor die vele wondermooie inspiraties en ideen!
Ik heb eerst in Julli 2011 met designen en Papierdekorationen begonnen.
En ik kan daarmee niet meer ophouden! Het is zo een tolles Hobby.
Je kan graag een kijkje nemen op mijn kreative website.
Bettyscardsandpaperdesign.com
Vielen lieben Grüßen aus Deutschland

scrapfreak zei

wowwwwwwwww sandra wat een prachtige kaart zeg,ik heb hem samen met corrie afgelopen woensdag gemaakt,zij besteld altijd de patroontjes bij je.
ik vind het zulke mooie patronen die jij steeds maar weer verzint echt helemaal geweldig
groetjes marrianne

r4i zei

That bird looks so beautiful in winter cap. Your card makes perfect as a birthday gift to small kids. I will gift it to my sister 's son on his birthday.

manon's kaartenhoekje zei

Hoi Sandra,

Wat een super kaart heb je weer gemaakt. Als ik klaar ben met de kerstkaarten zal ik hem zeker bestellen want hij is echt zooo gaaffffffffff

groetjes manon

Related Posts with Thumbnails