maandag 17 oktober 2011

Herfstblad easel kaart

Daar ben ik weer! Ik moet even verplicht rust houden, want ik ben gevallen (dom he!). Mijn voet is helemaal dik en ik moet straks naar de dokter om te kijken of het niet gebroken is...bah!
Maar, nu heb ik wel meer tijd om te scrappen met mijn nieuwe spullies die ik heb gescoord bij de beurs!
Hierbij een easel kaart in de vorm van een Herfstblad! Het was even puzzelen, maar het is weer gelukt. Ik heb gebruik gemaakt van het nieuwe papier van FabScraps 'Heritage'. Het papier heeft echte donkere herfstkleurtjes, dus perfect voor een najaars creatie!
Het patroon van deze kaart is hier te koop bij Sandra's Scrapshop.




Ik heb wat kleine eikeltjes uit het bos gehaald en wat bloemetjes uit potpourri.
Het tekststempeltje is van Crealies.




Fijne Herfstvakantie allemaal!!

45 opmerkingen:

marion zei

Heel veel beterschap, ik hoop dat ie niet gebroken is en je snel weer hersteld bent. Prachtig kaartje, echt herfst. Liefs, Marion

Hanneke zei

Wat een mooie kaart zeg|! Heel leuke vorm en erg mooie kleuren. Heel veel beterschap!

Linda zei

Hij is weer helemaal leuk geworden. Veel succes met je voet
gr linda

Wilma zei

Hallo Sandra,
Het is te hopen dat er niets gebroken is, maar.....net wat je schrijft.....zul je het waarschijnlijk toch rustig aan moeten doen. Ik wens je Van ♥-e Beterschap toe.
Je herfstblad easelkaart is SUPER.
Liefs Wilma

Sandra's Kaarten zei

Wat een superleuke herfstkaart zeg! En wat een pech met je voet...Nou weet ik niet wat erger is, gebroken of gekneusd. Kneuzingen helen ook niet altijd goed. In ieder geval beterschap en rust lekker uit intussen.
Groetjes Sandra.

Miranda de Groot zei

Wat geweldig kaart zeg.
Sterkte met je voet.
Groetjes Miranda

Thea zei

Prachtige kaart Sandra, lijkt me wel moeilijk om te versturen. Beterschap met je voet!

Groetjes Thea

Karin zei

Wat is ie weer prachtig! Echt weer mooi bedacht en gemaakt. Sterkte met je voet.

Groetjes, Karin

Marijke en Chantal zei

Wat is tie leuk dit herfstbladkaartje!! Sterkte met je voet.
groetjes, Marijke en Chantal

Irene zei

Lieve Sandra,

wat lees ik nu?? Zo blijven we elkaar wel beterschap wensen en nu moet jouw mannetje dus ook aan de bak??? Je herfstblad is weer zooo mooi, je bent een ster!!

Liefs, Irene

Tineke zei

Hè bah zeg...ik hoop niet dat het gebroken is.. Heel veel sterkte en beterschap!
En wauw, wat is je herfstblad schitterend!
Groetjes Tineke

Leny Hempen zei

Wat een pracht creatie Sandra.
Echt schitterend.
Maar wat je voet betreft,dat heb je echt niet goed gedaan.
Hopelijk is het niet gebroken.
Ik wens je heel veel beterschap met je voet.


Gr Leny Hempen

manon's kaartenhoekje zei

wauww meis wat is die gaafff zeg, helemaal superrrrrrrrrrr

wens je heel veel beterachap en hoop dat het niet gebroken is en vallen doen we allemaal wel eens...

groetjes manon

Sandra1968 zei

En, valt het mee met je voet? In ieder geval van harte beterschap.
En je kaart is heel erg mooi. Een waar kunstwerk.
Groetjes, Sandra

Sylvia van der Kolk zei

Van harte beterschap.
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

Groetjes sylvia.

Alina zei

heel veel beterschap, Sandra!
je kaartje is weer prachtig!
groetjes, Alina

Martha zei

Erg mooi en super creatief!
Sterkte met je voet, hoop dat het niet gebroken is!
Groetjes,
Martha

chantal en sygrid zei

heel veel beterschap met je voet
ik hoop niet dat die gebroken is;)
en wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt zeg
erug leuk
liefs chantal & sygrid

Liesbeth zei

Kneuzingen geven ook veel pijn hoor, maar met breuken ben je nog langer onder de pannen.
Ik duim mee voor je.
Je herfstblad is prachtig.
gr. Liesbeth

creacora zei

Je kaart is prachtig ,met hele leuke details !!

Beterschap met je voet hopen dat het meevalt ( meevalt hihi)

Groetjes Cora

cristel zei

wauw sandra hij is weer prachtig een heel mooi model en leuk idee met de eikeltjes en potpouri bloemetjes
grtjs

Wies zei

Prachtige herfstkaart Sandra.
Wens je beterschap met je voet.

Thea zei

Prachtige kaart....succes met je voet.

Groetjes Thea

Corine van der Zee zei

Schitterende kaart Sandra en wat een mooie afwerking! Super!

Groetjes Corine

Ellen zei

Gezellige creatie heb je gemaakt!
Sterkte met je voet, hopelijk valt het mee en hobbel je weer snel rond.

groetjes, Ellen

Maia zei

Mooie herfstbladkaart! Super met die echte spulletjes erin.
Beterschap, ik hoop voor je dat je voet niet gebroken is!
Fijne vakantie,
Groetjes Maia

Liberta zei

Wauw San wat een gaaf patroon heb je weer gemaakt.
Ik ga deze ook even scoren.
Maar wat vervelend van je voet.
Doe lkkr rustig aan.

Liefs, Lieb

Marianne zei

Wauw, wat kan ik hier van zeggen. Niets anders dan wauw. Wat een schitterend tafereeltje heb je gemaakt.
Leuk die echte beukenootjes erbij.
Groetjes Marianne

arjette zei

WAt een prachtig geheel zeg, schitterend!!!
STerkte met je voet, ik hoop dat het meevalt!

gr. arjette.

Diana zei

Schitterende kaart Sandra,
orgineel met echte eikeltjes uit het bos, ontzettend leuk idee.

Groetjes Diana.

Merry zei

Oh wow...how special is this. So love the shape and all the detail.

corrie zei

hoi sandra ik hoop dat het meevalt met je voet ben wel benieuwd wat het is ....
sterkte hoor
je kaart is heel mooi heel erg speciaal groetjes corrie

Angela zei

Hoi Sandra

Hoop dat je voet niet gebroken is!
Wens je heel veel sterkte en een voorspoedig herstel toe.

Je herfstblad is schitterend, leuke magnolia stempel en leuk versiert.

Groetjes Angela

Sandra van Kleef zei

Wow San wat een pracht creatie weer, dat heb je weer erg mooi gemaakt.
Beterschap met je voet ik hoop dat tie niet gebroken is, sterkte.
groetjes San

Amanda zei

Jee San wat een mooie herfstcreatie, super! Enne succes met je voet, hoop dat ie niet gebroken is.

liefs Amanda x

k@rin zei

wauw deze is mooi.

Heel mooi gedaan hoor.

veel beterschap ook gewenst hé

Trudy zei

Het is een Schitterende creatie geworden Sandra!!
Groetjes Trudy

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Sandra.

Liefs Riet.

Durvina zei

Wat ONTZETTEND GAAF!

groetjes, Durvina

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig herfstkaartje, heel mooi model, super gaaf! Sterkte met je voet, ik hoop dat het meevalt.
Groetjes van Jacqueline

Debby zei

wat maak je toch altijd mooie dingen. deze creatie is ook weer super

groetjes,
Debby

Debby zei

wat maak je toch altijd mooie dingen. deze creatie is ook weer super

groetjes,
Debby

Els zei

Geweldig mooie creatie weer, maar ik hoop niet dat je iets gebroken hebt. Lieve groetjes van Els

carla zei

Dit is weer iets origineel voor deze tijd van 't jaar.
Hoe kom je d'er toch altijd bij?
't Is een schitterende creatie geworden. Knap gedaan hoor.
Groetjes,
Carla

Wendy Koorevaar zei

Hoi Sandra,

Ik kwam op jouw blog terecht via de verjaardagslijst. Wat een prachtige creaties maak jij zeg, ik blijf je zeker volgen.

Groetjes,
Wendy

Related Posts with Thumbnails