donderdag 13 oktober 2011

Kadobon koker + beurs

Solly, ik weet het...ik verwaarloos jullie (en mijn shopje) een beetje! Ik heb het op dit moment gewoon heel erg druk met van alles en nog wat. Mijn lieve mannetje vetrekt over goed 2 weken voor 4 (!) maanden naar het buitenland, dus ik wil graag nog even wat van hem genieten hihihi.

Dit kokertasje heb ik gemaakt voor mijn ouders. Hierin zaten een paar kadobonnen zodat ze zelf nog een mooi kado uit kunnen zoeken. Ik heb het bewust weinig aangekleed, soms hoeft dat niet haha.




Morgen ga ik lekker een dagje met een vriendin naar de beurs (Creatief Weekend) in Haarlemmermeer! We waren al van plan om te gaan, maar vorige week heb ik gratis entreekaartjes gewonnen, dus nu gaan we er met nog meer plezier heen! Deze kaartjes werden bij Creatief handje verloot en ik was 1 van de gelukkige! Dank je wel Creatief handje!
Dus mochten jullie ook gaan morgen, dan zien jullie mij vast wel langs de standjes struinen! Zwaai gerust of zeg gedag, vind ik hartstikke leuk! Oow ja, ik heb nu erg donkerbruin haar (was hoogblond), dus voor de bekenden...even wennen denk ik hahaha.

31 opmerkingen:

Thea zei

Hoi Sandra,
Wat een mooie koker en uiteraard gefeliciteerd met het 40jarig huwelijk van je ouders.
Veel plezier op de beurs en voor de komende maanden veel sterkte, zal niet meevallen denk ik.

Liefs
Thea

Linda zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Linda zei

veel plezier op de beurs, ik ga zaterdag heen, laat je wel wat spullen over voor mij LOL.
Je kokertje is super, heel leuk gedaan
gr linda

San zei

Leuk tasje weer San,en veel plezier op de beurs!

Riet zei

Wat schitterend heb je dit gemaakt Sandra.

Liefs Riet.

Corine van der Zee zei

Schitterend tasje,leuk idee! En... natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met het 40 jarig huwelijk van je ouders.
Ik zal morgen naar je uitkijken... en wie weet herken ik je wel!

Lieve groetjes Corine

Noriko zei

Schattig tasje en mooi bewerkt.
Prachtig van kleur.
Mooi geheel.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

scraplouise zei

Stijlvolle koker, het is prachtig wat gebruikt hebt daar hoeft ook niet zoveel op.
Waaw 4 maanden weg wens je sterkte want dat is toch wel een hele tijd.

Veel plezier op de beurs.

gr.Louise

Liberta zei

Hai San,

Wat een geweldige creatie is deze koker.
Geniet nog maar heerlijk 2 weken van je mannetje vier maanden zonder pffff is een hele tijd.
Veel plezier op de beurs helemaal leuk dat je de kaartjes gewonnen hebt.
Het zal ff wennen zijn een donkerbuine San.

Liefs, Lieb

Sandra1968 zei

Wat een superleuke kadobon koker!
En heel veel plezier morgen :-)

chantal en sygrid zei

wouw schitterend kokertasje sandra
erg mooi gemaakt
enne gelijk heb je hoor dat je nu nog even met je mannetje gaat genieten;)
heel veel plezier morgen op de beurs
liefs chantal & sygrid

corry'kaart zei

erg leuke tas-koker en erg mooi,van harte met je ouders en geniet nog maar even lekker samen met je man en voor morgen heel veel kijk/koopplezier!
groetjes van corry

Bernadet zei

wat een geweldige koker Sandra.
Mooi papier voor een 40 jarig huwelijk en dan ook nog eens voor je eigen paps en mams. Proficiat hè.
Oooh zekers nog ff genieten van je mannetje zolang het kan

Leny Hempen zei

Hoi Sandra

Wat een prachtige cadeaukoker,heb je voor je OUDERS gemaakt.
Van harte gefeliciteerd met het 40 jarig Huwelijk van je OUDERS.
Heel veel plezier op de beurs morgen.
En Meid ik wens je heel veel sterkte vier maanden zonder Mannetje lief.
Denk je dat je hem nog wel herkend als hij terug komt.
Vier maanden wat een lange tijd.


Gr Leny Hempen

marja zei

Wat een schitterende koker Sandra, een beauty! Wooow 4 maanden, dat is een hele lenge tijd, ik wens je veel sterkte die maanden!
Heel veel plezier op de beurs morgen!

Lieve groetjes Marja.

cristel zei

heel erg mooi en nog gefeliciteerd met je ouders ik zou er ook niet meer op gedaan hebben hij is zo perfect
grtjs

Sylvia van der Kolk zei

Wat een prachtige creatie.
Ziet er erg mooi uit.
Veel plezier morgen op de beurs.

Groetjes sylvia.

arjette zei

Wat heb je dat prachtig gemaakt zeg!!!! Schitterend!!!
aaajjjjj dat zullen niet de makkelijkste maanden worden... jemig zeg.... maar veel aan de knutsel denk????
Veel plezier morgen op de hobbybeurs!

gr. arjette.

Hetty zei

Wat een super mooi tasje en veel plezier
morgen op de beurs

gr hetty

Maia zei

Wat lang 4 maanden gelijk heb je nu nog even genieten samen!
Wat een leuk cadeautje voor het bruidspaar!
Fijn weekend,
Groetjes Maia

Miertje zei

Wat een super gaaf kokertasje !!!
En zeker, less is more !!!
Veel plezier vandaag
Gr, Miranda

Willy's creations zei

Ziet er supermooi uit!

Groetjes,Willy

corrie zei

hoi sandra wat leuk weer veel plezier met je hobby dag groetjes corrie

maranda zei

hoi sandra, geweldige mooie kokertsas heb je gemaakt echt super, OOhhh shopse morgen he, ik wau dat ik morgen ook naar de beurs kon gaan! slijm slijm kwijl kwijl!! maak er een super dagje van ik ben wel benieuwd wat voor scrapspullen je hebt gekocht hihi ff showen.

Groetjess maranda

manon's kaartenhoekje zei

wauwww wat een prachtig tasje sandra helemaal superrrrrrrrr

geniet jij nog maar even lekker van je mannetje...hihih


groetjes manon

Marianne zei

Wat een ontzettend gaaf idee. Je moet er maar op komen. Heel mooi gestyled. Echt een plaatje.
Groetjes Marianne

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi tasje heb je voor je ouders gemaakt. En ik vond het leuk dat ik je weer even heb gezien, ik hoop dat je hebt genoten. Het zal niet meevallen om je man 4 maanden te moeten missen, geniet nog even van hem!
Groetjes van Sjakkie

Rianne zei

Ik vind de koker prachtig! Hij heeft inderdaad niet meer nodig.

Lijkt me ontzettend pittig om zo'n tijd zonder je man te moeten..

cards2love zei

Wat een super leuk idee dit koker tasje, en je hebt het geweldig aangekleed!
Succes met straks 4 maanden zonder je mannetje!
Groetjes Mary

Angela zei

Hallo Sandra

Wat een prachtige koker tasje en ook prachtige versiert. Gefeliciteerd met je ouders en geniet maar van samen met je mannetje.

Groetjes Angela

Marianne Schut zei

Hai Sandra, een pracht kado heb je voor je ouders gemaakt! Ziet er helemaal top uit en ook erg origineel! Geniet nog even lekker van je mannetje!! liefs Marianne

Related Posts with Thumbnails