maandag 3 oktober 2011

Wijnfles album t.g.v. 40-jarig huwelijk

Nou, daar is ze weer hoor!! Na 3 heerlijke weken vakantie en een tripje naar Portugal, ben ik weer even online! Ik heb het ontzettend druk gehad met het organiseren van een aantal dingen voor het 40-jarig huwelijk van mijn ouders! Ik heb o.a. een film, feestmap, kadotasje, fotoshoot en een kado gemaakt.
Hier kan ik jullie eindelijk mijn sneakje compleet laten zien! Het is een wijnfles album! Dit patroon is afkomstig van het het Cards etc. Euro Blog. Naast dit patroon is er ook nog een ander superleuk patroon te verkrijgen, dus neem snel een kijkje!


Op het zelfgemaakte etiket kun je zien dat deze 'fles' uit een goed wijnhuis en jaar komt haha!



De bovenkant heb ik voorzien van echte stukken kurk!!




Op de binnenkant heb ik een foto van het bruidspaar geplakt en er 100% bij gezet. De 'Love' tekst en de swirl zijn stempels van Vilda.



Het papier is van Magnolia. Het taartkleedje van de Action.
Mijn ouders waren er erg blij mee en het was een zeer geslaagd feest!
Nou, ik ga snel maar weer eens aan de scrap!

34 opmerkingen:

Miranda de Groot zei

Wauw wat een prachtig album.
Groetjes Miranda

Noriko zei

Wat een leuke kaart is dit.
Heel mooi uitgewerkt.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

corry'kaart zei

hoi sandra
wat een super leuke en mooie kaart in deze vorm!
groetjes van corry

Jacqueline zei

Wat een superkado zeg ! Ik kan me voorstellen dat je ouders erg blij waren met deze fles :)

Groetjes, Jacqueline

enne, 1971 is zeker een goed jaar (mijn geboortejaar ;))

Corine van der Zee zei

Prachtig!!!!! Hele leuke en mooie details.

Groetjes Corine

Edilza Teixeira zei

Oi Sandra!!!

Lindo trabalho, fico encantada com cada detalhe.

Beijos do Brasil

Linda zei

SUPER gedaan, heel mooi
gr linda

OK zei

Очень интересная идея - красиво сделано! СУПЕР!

OK zei

Очень интересная идея - красиво сделано! СУПЕР!

Ria zei

Wat een super leuk idee, een prachtig geheel heb je ervan gemaakt !!!

groetjes Ria S.

manon's kaartenhoekje zei

wauww wat een super kaartje heb je er weer van gemaakt...schitterend

groetjes manon

Leny Hempen zei

Echt een prachtige kaart Sandra.
Echt schitterend mooi.
kan me voorstellen dat je OUDERS er blij mee waren.


Gr Leny Hempen

*Ellen* zei

whow schitterend is dit originele fles album

Hetty zei

Wauuuw wat is dit super mooi en nog gefeliciteerd
met je ouders

gr hetty

Anneke. zei

Zo dat is een beauty! Wat een leuk idee om het in een vorm van een fles te maken.
Groetjes Anneke.

Karin zei

Hoi Sandra, Leuk dat je er weer bent! Natuurlijk van harte gefeliciteerd met het 40-jarig huwelijksfeest van je ouders. Altijd een heel bijzonder moment! En wat een schatje van een kado! Ik houd wel van de verwerking met foto's erin!

Groetjes,
Karin

Trudy zei

Sandra, je kaart is weer geweldig mooi !!!
Groetjes Trudy

chantal en sygrid zei

wouw schitterende album sandra
echt super
liefs chantal & sygrid

Aloesaloes zei

Supermooi gemaakt en schitterend om te zien! Gefeliciteerd met het feest van je ouders!

Groetjes, Loes

Liberta zei

Hai San,

Ik vind hem toch weer helemaal super je wijnflesalbum.
Wat heb je er weer een mooie creatie van gemaakt.
Geloof helemaal dat je paps en mams daar ontzettend blij mee zijn. En al het andere dat je gecreëerd heb ter ere van hen 40 jarig huwelijksfeest zal ook een topper geweest zijn.
Lekker hoor zo'n vakantie en nu hop naar de volgende vakantie geniet ervan.


Liefs, Lieb

Marijke en Chantal zei

Wauw, wat is dit leuk zo'n fles/album. Erg mooi gemaakt, leuke en lieve details!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Marianne zei

Dit is weer een creatie met een heel hoog wauw gehalte. Wat heb je dit weer leuk en mooi gemaakt. En zulke mooie versieringen. Alles past.
Groetjes Marianne

Maia zei

Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.
Wat een prachtige wijnfles voor je ouders daar gaan ze heel erg blij mee zijn weet ik zeker.
Toevallig heb ik ook een boekje met o.a. de trouwfoto van mijn ouders op mijn blog gezet vandaag.
Geniet nog van de voorbereidingen!
Fijne avond,
Groetjes Maia

arjette zei

Wat prachtig zeg, schitterend!!!!!!!
Nog van harte gefeliciteerd!!

gr. arjette.

corrie zei

hallo sandra wat is het wer mooi en wat een leuk idee ... nog gefeliciteerd met je ouders
groetjes corrie

Merry zei

Oh wow...this is just stunning and a perfect gift for your parents anniversary.

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Sandra.

Liefs Riet.

Agnes zei

Wat een leuk idee!!
En supers gemaakt!
groetjes, Agnes

Janny zei

Wat een leuke creatie heb je gemaakt zeg, gefeliciteerd met je ouders.
lieve groetjes Janny

Dymphie zei

dank je wel voor je berichtje op 'DIOL'. Binnenkort ga ik een van je kaarten linken :)
groetjes, Dymphie

Marlies zei

Een super mooie flessenkaart! Prachtig, met hele mooie details, een heel chique geheel heb je ervan gemaakt!!
groetjes, Marlies

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super leuke kaart heb je weer gemaakt, leuk met die foto en prachtig afgewerkt. Nog gefeliciteerd met je ouders.
Groetjes van Jacqueline

Angela zei

Hoi Sandra

Leuke flessenkaart en schattige foto van je ouders.

Groetjes Angela

Scraplijn zei

Wat een leuk idee, heel mooi gemaakt

Related Posts with Thumbnails