zaterdag 19 november 2011

Arreslee kaart

En weer een kerstkaart erbij!! Uhmm...kaart hoor ik jullie denken...het is toch meer iets van een doosje! Ja, maar het mooie van deze arreslee is dat je hem plat kunt maken en zo makkelijk in een envelop met de post kunt versturen!! Kijk maar (effe naar beneden scrollen)!



De randjes van de slee heb ik met Wow embossingpoeder en vernislijm aangebracht en vervolgens verhit met een heattool.





De zak houdt de slee mede in 3D model!


En de achterkant is voorzien van een Vilda tekststempel. Het papier is van de Action. De houten sneeuwvlokken zijn van de Xenos en de belletjes van de Blokker!



Hier kunnen jullie zien hoe plat de slee gemaakt kan worden om hem te kunnen versturen met de post! Met 1 simpele handeling kan hij zo in model gebracht worden! Hoe??? Dat is het geheim van de smid en wordt alleen kenbaar gemaakt in de werkbeschrijving van het patroon!



Het patroon van deze supergave Arreslee is weer te vinden in mijn scrapshopje! Het komt helemaal compleet met alle onderdelen en werkbeschrijving!

De Kever was weer een knaller zeg!! Wat een leuke reacties heb ik allemaal van jullie gekregen! Bedankt hoor! Ik heb zelfs alweer bestellingen voor een Saab model en een vrachtwagen, dus we gaan onderhand onze naam veranderen in Sandra's Scrapgarage haha.

Tevens heb ik nog een leuke mededeling voor alle bezitters van een Silhouette snijmachine! Vanaf nu verkoop ik mijn patronen ook in zijn geheel als snijbestand!! Er zijn al een aantal oudere patronen omgezet, dus in totaal zijn er nu al 11 patronen als .STUDIO bestand beschikbaar en er komen er nog meer! Lees even in mijn shop de voorwaarden etc.

35 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo sandra wat een origineel idee weer ik ben hele grote fan van jou,ik ga meteen naar je shopje toe
groetjes L.G.B.

Miranda de Groot zei

wat is ie gaaf zeg
groetjes miranda

m@deliefjuh zei

sjongen jongen zeg! dit is heel gaaf. wat ben je toch crea!

Karin zei

Hoi Sandra!

Je bent lekker op dreef zeg ;) Wat is ie weer leuk geworden. En inderdaad handig verstuurbaar!

Lieve groetjes, Karin

Marijke en Chantal zei

Ongelooflijk wat een prachtige creatie is dit weer, een inklapbare Arreslee:))
Groetjes, Marijke en Chantal

Ankie vd Polder zei

Wat een bijzonder idee. Erg mooi is ie geworden. Groetjes en fijn weekend, Ankie

Anneke. zei

Wat weer een pronkstuk, Sandra! Hoe kom je toch op het idee.
Groetjes Anneke.

cristel zei

o sandra hij is weer prachtig en heel mooi versierd ook
grtjs

Elly zei

Wat kan ik er nu weer van zeggen......
FAN-TAS-TISCH!!!!!! :-)

groetjes, Elly

Hetty zei

Wauuuw wat is dit super gaaf

gr hetty

corrie zei

sandra waar haal je het vanddan .. deze is ook weer super mooi geweldig zeg groetjes corrie

tine zei

wat een knaller Sandra!!!!!

prachtig!!!
groeten

Tine

Leny Hempen zei

Dat ziet er weer prachtig mooi uit SANDRA.
ECHT schitterend.
Heb verder een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

Alina zei

geweldig, Sandra, super mooi!
groetjes, Alina

arjette zei

Wat geweldig zeg, super leuk!!!!

gr. arjette.

Hanneke zei

Wat een leuke kaart zeg! Heel origineel en een leuk cadeautje voor de kerst. Groetjes, Hanneke

Sylvia van der Kolk zei

Wauw wat mooi gemaakt.

Groetjes sylvia.

Corine van der Zee zei

Deze is gaaf zeg! Prachtig papier, leuke sneeuwvlokken en kom eigenlijk ogen te kort, zoveel is er te zien. Handig dat je hem zo kunt inklappen en kan versturen.

Liefs Corine

Hilda zei

Ooooooooooooooooooooooooo Sandra dit is ook alweer zo'n gaaf ontwerp.
Top, mijn complimenten.
En neeeeeeeee, ik ben (helaas) nog niet begonnen. Ik zit helemaal in de Sint en Pieten "koorts". Dat moet eerst ff af!!!

groetjes hIlda

Astrid zei

Wat een schitterende arreslee Sandra, heeeeeeeeeeeel leuk.
Groetjes Astrid

Maaike zei

Mooi hoor Sandra!!

scrapfreak zei

wowwwwwwwww wat mooi sandra hoe krijg je het toch steeds verzonnen.
mijn complimenten hoor vind het echt een hele mooie creatie

groetjes marrianne

Scrapchickies zei

Wat een gave arreslee!! Dat staat toch geweldig onder de kerstboom! Groetjes Joyce

lenny zei

Hoi Sandra
wat heb je weer eeen prachtige
creatie gemaakt superrrrrr
groetjes lenny

Liesbeth zei

Wat mooi ontworpen en gemaakt weer Sandra.
gr. Liesbeth

Riet zei

Wowww Sandra,wat heb je dit weer schitterend gemaakt.
Het patroon moet ik toch ook weer hebben.
Ga eerst is even naar boven naar Bianca,of ze deze en de vorige even besteld bij je.
Liefs Riet.

Thamar, zei

jij zit ook niet stil he.
Super is hij weer
gr Thamar

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat origineel en super mooi!
Groetjes van Jacqueline

Wendy Koorevaar zei

Wauw wat een gave slee heb je gemaakt Sandra! Echt heel mooi gemaakt!

Liefs,
Wendy

Marlies zei

Geweldig Sandra!! Wat een super leuk idee en zo mooi gemaakt!
groetjes, Marlies

Annette zei

Wat een luminieus idee. Helemaal geweldig hoor. Een prachtig geheel.
xoxo Annette

Kim zei

Errug gaaf deze arreslee! Is ook gewoon leuk als kerstdecoratie in huis. Heel mooi.

Groetjes Kim

An Zeelmaekers zei

hey... het is alweer een tijdje geleden dat ik op je blog gekeken heb maar amai zeg...wat een super toffe dingen!!! Dus ik ga niet overal een reactie bijzetten maar meid: ben jij even goed zeg!

Nathaly zei

Sandra, je bent een scrap-genie. Hoe kom je toch op die prachtige ideeen? je uitwerking is PERFECT! Nathaly

manon's kaartenhoekje zei

wat is die gaaffff zeg heeeelll mooi, helaas kan ik het papier bij ons niet meer kopen...ligt het bij jullie nog in de winkel?

liefs manon

Related Posts with Thumbnails