maandag 7 november 2011

In de lappenmand?

Voor een hele lieve vriendin, die 'in de lappenmand' zit, heb ik deze kaart gemaakt om haar veel beterschap en sterkte te wensen! Het patroon voor deze kaart is hier te vinden.


De kaart heeft de vorm van een lappenmand (met een beetje fantasie hihi) en er zit een 'bakje' aan waarin rolletjes papier uhhh stof zitten.


De digitekst 'In de lappenmand' op het hartritme zit ook bij het patroon in!


Ik heb een stethoscoop uitgesneden met de Silhouette en deze vervolgens om de bloem heen gehangen.




Binnenin zit een groot label met nog een digitekst: 'Beterschap' (ook deze zit bij het patroon in!!). Om het helemaal af te maken heb ik er een pleister en een paracetamolletje in gedaan.
De bloem is gemaakt met een pons van EK Success.



Wil je deze kaart ook maken? Neem dan gerust een kijkje in mijn shopje: Sandra's Scrapshop.
Nu ga ik als een raket aan de slag voor kerstpatroontjes (ik heb er al 3 in mijn hoofd zitten hahaha). Dus kom gewoon binnenkort weer even gezellig langs geblogd, dan zien jullie ze wel voorbij komen eerdaags.

44 opmerkingen:

Marijke en Chantal zei

Ooohh wat is deze GAAF!! Echt een leuk idee om een lappenmand kaartje te maken. En zo leuk de rolletjes "lap" van papier:))
Groetjes, Marijke en Chantal

Christa zei

WowWWWWW wat gaaf SAN!!!! super mooi gemaakt,
en nog de ink kunnen scoren bij appie,, dat de appie bij julie die verkoopt hier in denhelder niet hoor,, alleen de bruna's ,en had net een sms gehad van een vriendin dat ze er nu liggen dus wie weet bij jullie ook?? xx christa

Janine zei

PRACHTIG!!!!!!!!!!!1

Vera zei

Superleuke kaart zeg!
Erg origineel :)

Groetejs

Vera

Carina zei

Hi,Sandra!

Wooo this is amacing.

mariska zei

Wat ziet dat er schitterend uit Sandra!
Echt prachtig en wat een geweldig cadeautje voor iemand die ziek is. Super!

Liefs mariska

scraphobby zei

wow super leuk hoor
groetjes Marian

Miranda de Groot zei

hij is supergaaf.

Mieke zei

Wat leuk! Hij is echt heel mooi!

Thea zei

Wow Sandra, wat een prachtige creatie is dit weer! Knap hoor dat je dat iedere keer bedenkt. Ik wacht met smart op de kerstcreaties.

Groetjes Thea

lamanuelle zei

Quelle merveille! C'est sublime! Bises. Nadine

Ageeth zei

Wow die is weer prachtig zoals altijd. Daar zal je vriendin vast wel van opknappen.
Liefs Ageeth

Marianne Louise zei

Echt heel mooi geworden. Mijn complimenten.

groeten
Marianne

Karin zei

Wauw wauw wauw super mooi!

Groetjes karin xx

Hetty zei

Wat een schitterend kaartje daar knap je
zeker gelijk van op

gr hetty

Annemarie en Merit zei

GEWELDIG!!!! ik kan niets anders zeggen . wat een fantasie heb jij toch om jalours op te zijn.

gr annemarie en merit

majo zei

OOOOO< wat super leuk en zo knap bedacht. Daar gaat ze heeeeeel blij mee zijn . Groetjes Majo

Linda zei

wat gaaf gedaan, heel erg mooi
gr linda

Liesbeth zei

Wat een mooi model Sandra.
En prachtig uitgevoerd met al die leuke details.
gr. Liesbeth

Anneke zei

Ooh deze is geweldig Sandra :)
Helemaal top !!
Groetjes Anneke

Tineke zei

Wauw, wat superleuk!!!
Groetjes Tineke

lenny zei

Dat heb je weer superrr gaaf gemaakt Sandra geweldigggg
gr lenny

Scrapchickies zei

Hij is weer ge-wel-dig Sandra! Erg mooi gedaan! Groetjes Joyce

Riet zei

Ohhh wowwww Sandra,wat heb je dit schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Irene zei

Je lieve vriendin is spontaan beter Sandra............dit is me toch weer een KNALLER!!!!!!!
Ben jij ook wel zo verwend met je zere pootje????

Liefs, Irene

Marianne zei

Wat een gaaf model. En zo mooi gemaakt. Een hoog wauwie gehalte.
Ik zou als vriendin meerdere keren per jaar ziek worden. Dit wil iedereen toch op zijn deurmat vinden.
Groetjes Marianne

Yvonne's cardcorner zei

Oh, wat vind ik dit verschrikkelijk mooi!! Ben blij dat ik niet in de lappenmand zit maar als je dan zo'n kaartje krijgt kikker je toch weer even op.
liefs Yvonne

arjette zei

Jee zeg, wat super super super leuk!!!! Geweldig!!!!!!!!! WAt een leuk idee zeg, geweldig mooi modelletje!

gr. arjette.

Ирина zei

очень интересно и красиво, спасибо за ваши работы

Frouwkje zei

Jeetje, Sandra. Wat is dit supergaaf.
Meid, wat heb jij een fantasie! Fantastisch!!
Liefs, Frouwkje

yvon zei

Dit is echt een toppertje, geweldig gewoon.
Groetjes, Yvon

Leny Hempen zei

Wat weer een pracht SANDRA.
Echt schitterend mooi en super lief gemaakt.


Gr Leny Hempen

m@deliefjuh zei

oggeehh.. wat een onwijs orginele kaart is dit sandra!supers!

Johanna zei

Helemaal geweldig deze kaart! Wow!

Groetjes, Johanna

Marlies zei

Wauw Sandra wat een super leuke creatie!!! Helemaal geweldig en zo leuk met alle lapjes!! Schitterend gemaakt, wat heb je toch een fantasie om zoiets te verzinnen, knap hoor!!
groetjes, Marlies

Christa zei

hoi San was ik weer, nou gisteren de helestad uitgekamt voor die hulst blaadtjes nergens,, net mn zoontje naar school gebracht en dan fiets ik terug langs een kringloopwinkel ,en ja hoor volop ,heb dus een paar kransen gekocht 50 cent ,dus die sloop ik straks haha,, ook nog een leuk sinterklaas notenliedjes boek gevonden, leuk om mee tescrappen met foto's,, dus binnen kort zul je de candy sticks wel zien , hoop niet dat je het erg vind dat ik je idee kopieer ;) xx christa

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, wat heb je weer een super gaaf kaartje gemaakt, zo leuk en zo mooi!
Daar zal je vriendin wel van opkikkeren.
Groetjes van Jacqueline

Humartine zei

Hoe krijg je het voor elkaar , het is schitterend daar zal een zieke best van opknappen heel mooi , gr Humartine

Thamar, zei

hoi hoi

hij is weer helemal top

gr Thamar

Sylvia van der Kolk zei

Wat een mooie creatie.
Prachtig gemaakt.

Groetjes Sylvia.

Nathaly zei

Jeetje Sandra, in 1 woord: SUPER! De kleuren, het model. Helemaal jou. Het is geweldig. Nathaly

San zei

Wat een super mooie creatie weer San!

Corine van der Zee zei

Dit is zooooo gaaaaaf!!!!!!
Echt wat een super creatie, TOP!!!!

Liefs Corine

manon's kaartenhoekje zei

wauww wat een super mooie kaart, knap hoor dat je dat kan maken...

helaas ben ik er zelf ook nog niet uit uit de lappenmand vandaar dat het iets langer duurd voor ik weer wat schrijf...

groetjes manon

Related Posts with Thumbnails