zaterdag 5 november 2011

Kerstboom doosje voor in de boom

De nieuwe Challenge van het Duo Challenge blog is weer van start gegaan! Nummer 11 al!
Het patroon van dit tasje is via het Duo Challenge blog aan te vragen. Het staat deze keer helemaal in het teken van de Kerst! Het is een doosje die je in de kerstboom kunt hangen!



De bloem is gemaakt met een stans van Spellbinders en de takjes zijn van Crealies. Het prachtige glitterige dessinpapier is van de Action. Ik vond de paperpads allemaal zo mooi dat ik ze alle 6 gekocht heb hihihi. Binnenin zitten een paar kerstman chocolade reepjes.



Ik heb een wit gespoten takje van een boom er op bevestigd waarop een uitgeknipt vogeltje zit.
De tekststempel is van Vilda Stamps en heb ik voorzien van wat glitters.


Gisteren ben ik gezellig een dagje naar de Kreadoe geweest! Wat was het weer gezellig en druk! Ik heb een paar oude bekenden en ook een paar nieuwe gezichten voorbij zien komen! Superleuk om jullie (weer) te zien!
Fijn weekend allemaal!

25 opmerkingen:

Elly zei

Een super leuk tasje Sandra!!

groetjes, Elly

m@deliefjuh zei

wat een prachtige uitwerking heb je gemaakt! super cute! en goed geslaagd op de kreadoe? ik was er woensdag. en ook heerlijk geshopt!

groetjes martine

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super gaaf tasje Sandra, erg mooi en heel leuk. Jammer dat ik je gisteren niet heb gezien. Ik hoop dat je het zonder je mannetje redt komende tijd. Sterkte!
Groetjes van Jacqueline

tanja zei

prachtig is dit sandra waar genietertje is dit
xxtanja

marja zei

Woow Sandra, wat een super gaaf tasje, ontzettend leuk gemaakt.

Lieve groetjes Marja.

Tinie zei

Wat heb je weer een geweldig idee!!! Super mooi uitgewerkt!!!

Groetjes Tinie

Leny Hempen zei

Het is weer prachtig SANDRA.
Echt super lief.
Heb verder een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

*~Patries~* zei

wow super leuk zeg

Liefs,
Patricia

corry'kaart zei

hoi sandra
een echt leuke kersthanger,erg mooi gemaakt en echt gaaf idee met de kerstmannetjes erin!
groetjes van corry

yvon zei

Heel mooi tasje Sandra. Ziet er super uit.
Groetjes, Yvon

Roelie zei

Hoi Sandra, wat een leuk boomhangtasje zeg. Ik baal als een stekker, heb al op meerdere blogs gelezen over de kerstblokjes van Action, maar bij de 3 vestigingen in de buurt hier heb ik ze niet kunnen vinden... (of ik was al te laat misschien?
Groetjes Roelie

arjette zei

Wat een superleuk tasje zeg, hartstikke mooi gemaakt!!!

gr. arjette.

Yvonne's cardcorner zei

Geweldig, wat een leuke verpakking voor in de boom!!
liefs Yvonne

Irene zei

Echt gaaf he Sandra dat papier van de Action, ik heb ze gelukkig ook weten te bemachtigen dus we kunnen te keer gaan!!!
Je creatie is gaaaaaaaaaf, wat een leuk idee met die tak en dat vogeltje en ik dacht "oh wat zitten die kerstmannetjes daar leuk te koekeloeren" maar het is choco...yummie, dubbel leuk!!!

Liefs, Irene

Pootje weer okay?????

Marlies zei

Een super mooie tasje met heel mooi papier, deze heb ik nog niet bij de action gezien. Ook schitterende details heb je gemaakt en een prachtige tekst stempel. Ook de choco kestmannetjes zien er heel gezellig, en lekker, uit!
groetjes, Marlies

Marijke en Chantal zei

Wat een superleuke creatie, en ook nog lekker met de choco kerstmannetjes. Waar de Action toch al niet goed voor is, erg mooi papier.
Groetjes, Marijke en Chantal

Angela zei

Hallo Sandra

Wat een schattige tasje en grappige ook met die sneeuwpoppetjes.


Groetjes Angela

Wendy Koorevaar zei

Jeetje wat een gaaf tasje heb je gemaakt Sandra! Mooie kleuren bij elkaar en wat leuk dat venster er in waar de 2 chocolade-kerstmannen doorheen gluren....

Groetjes,
Wendy

Liesbeth zei

Wat een leuk tasje voor in de boom Sandra.
En ik kon ook niet kiezen heb ze ook allemaal gekocht hoor.
gr. Liesbeth

Miranda de Groot zei

Helemaal geweldig.
Groetjes Miranda

corrie zei

hallo sandra wat een mooi tasje heb je gemaakt weer een pracht van een werkstukje
groetjes corrie

Sandra's Kaarten zei

Wow, wat supergaaf zeg!
Groetjes Sandra.

Riet zei

Wat een prachtig tasje Sandra.

Liefs Riet.

Christa zei

nou wat gaaf deze super mooi geworden en lekker geslaagd op de beurs, of had ik teveel weggehaald ;) xx christa

Christa zei

hihi de ink heb ik zelf ook niet, die was donderdag al uitverkocht ,dus daar baalde ik van later dacht ik had ik die nou maar besteld maarja pech, ik ga zo toch naar action kijken of ze daar wat hebben, goed idee zal voortaan dat ook bewaren tot ergenis van mijn man haha'je heb al zoveel "troep" , xx christa

Related Posts with Thumbnails