dinsdag 15 november 2011

Keverdoosje

Een hele trouwe klant van mijn shopje was laatst zo weg van de trouwauto, dat ze graag ook zoiets wilde, maar dan in de vorm van een VW kever (Beetle)! Nou, natuurlijk kan dat geregeld worden! Deze Kever is perfect om kado te geven aan een man (verjaardag of vaderdag). Ik heb er een doosje onder gemaakt waarin je bijvoorbeeld geld, een kadobon of wat lekkers in kunt doen (zo blijft hij ook makkelijk staan)!


Ik heb bewust de auto niet zoveel versierd. Mannen houden daar meestal niet zo van hihi.



Natuurlijk moet er ook een kentekenplaat op!



Het autootje kan je kantelen en dan gaat het doosje open.



Hierin kun je dan aan klein kadootje doen! Of centjes haha.
De tekststempel is van Vilda Stamps. Ook de 'bestuurder' komt uit deze shop.


En de achterkant.


Het patroon van deze kever is natuurlijk weer hier te vinden in mijn Scrapshopje!

Nou, snel weer verder aan de Kerstprojectjes! Nog iemand suggesties? haha

50 opmerkingen:

Ingrid zei

jeetje sandra hij is weer geweldig mooi. dat je dat zomaar kan ontwerpen, knap hoor. het maken lukt me nogwel maar zoiets moois vrzinnen dat krijg ik niet voor elkaar.
deze gaat zeker op mijn lijstje
heb nog een paar mensen die voor hun rijbewijs bezig zijn, daar is hij natuurlijk pwerfect voor.
groetjes ingrid

Miranda de Groot zei

Wauw wat gaaaaf.
Groetjes Miranda

Rita zei

Wauw wat toch weer een mooie auto heb je gemaakt.Schitterend.Groetjes Rita.

JOKE zei

Nou sorry hoor Sandra....hier heb ik geen woorden voor....
Wat moet je hier nou van zeggen...
Okee, ik heb iets gevonden...
Fabelachtig mooi!!!!!!!!!!!!!!
Liefs Joke

Frouwkje zei

Tjeetje!!!!!!!! Sandra. Wat is dit weer supergaaf. En het kenteken om dat zo te doen, goed bedacht hoor!!
Ik geniet echt van al dat moois wat jij ontwerpt! Ik vind het zo knap!
Liefs, Frouwkje

Sylvia van der Kolk zei

Wat eenprachtige auto.

Groetjes sylvia.

Tinie zei

Helemaal supersss!!! En die kenteken plaat, lachen hoor!!!

Groetjes Tinie

Anoniem zei

Hoi Sandra

je kever ziet er weer geweldig uit !!! en ga hem zeker bestellen is idd een leuk mannen cadeautje ,maar ook leuk voor iemand die net zijn rijbewijs heeft gehaald ben ook erg nieuwsgierig naar je kerstprojecten dus kom maar op hahahah

Groetjes,

Jolanda

Els zei

Wat een schitterende mooie kever heb je weer gemaakt.
Toppy!! Groetjes Els

Colien zei

Erg mooi en origineel!
grtz. Colien

marion zei

wauwwww wat gaaf !! Liefs, Marion

Kimmie zei

Hoi Sandra

Helemaal te gek!!
Echt super om te maken lijkt me die!!

XXX Kim

majo zei

Helemaal GEWELDIG. Meid waar haal je toch die leuke/mooie /creatieve ideeen vandaan. Groetjes Majo

Sandra van Kleef zei

Echt helemaal super San, wat een geweldige creatie.
Groetjes San

Conny zei

Hoi Sandra,
Ah.....helemaal geweldig die Kever! Hoe verzin je het toch steeds weer.
Groetjes, Conny

Conny zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Tineke zei

Wauw Sandra wat ontzettend gaaf is ie weer, hoe bedenk je het, knap hoor!

Groetjes Tineke

yvon zei

Jeetje, dit is ook weer geweldig zeg. Hoe kom je erop en vooral... hoe kan je het maken. Echt super knap.
Ben al druk met de lantaarnkaart bezig, die is ook al zo giga gaaf.
Groetjes, Yvon

Bernadet zei

oooooh Sandra, deze kever is echt zo ontzettend gaaf!!
Heeft verder ook helemaal geen versiering nodig

Astrid zei

WOW Sandra hoe krijg je het voor elkaar, Wat een leuk autootje.
Groetjes Astrid

Willy zei

wauw....wat ziet dat er gaaf uit Sandra!
Groetjes, Willy

Bribrie zei

C'est carrément génial ! J'adooore ! Bravo

Agnes zei

Helemaal té gek Sandra!
Wat een creatieve duizendpoot ben te toch.
Dit was trouwens onze eerste auto in 1974 maar dan in kanarie geel hahaha!
groetjes, Agnes

Trudy zei

Hoi Sandra!!! wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt!! GEWELDIG!!
groetjes Trudy

corry'kaart zei

hoi sandra
wat heb je weer een meesterwerk ontworpen en ga deze snel bestellen:-))
wat gaaf!!!
gr corry

marja zei

wat heb je dit weer enig gemaakt sandra en zo knap ook van je!!!!
kan je trots op zijn hoor!!!

lieve gr, marja

cristel zei

super cool
grtjs

Liesbeth zei

Wat knap gemaakt Sandra.
gr. Liesbeth

arjette zei

Wat super leuk zeg, geweldig!!!!!

gr. arjette.

Jacqueline zei

Wauw, met verbazing gekeken. De kever is te gek !

Groetjes, Jacqueline

Liberta zei

Wat een succes is deze kever hihihi.
vind hem helemaal te cool zeg. Ik denk dat mijn vriendin hem helemaal super zal vinden.
Thnx

Liefs, Lieb

corrie zei

hoisandra geweldig super mooi
dit is zoooooooooo mooi groetjes corrie

Elly zei

Jeetje. wat knap zeg! Ik vind hem super gaaf!!

groetjes, Elly

Wendy Koorevaar zei

Jee wat knap gemaakt Sandra! Ik vind hem super gaaf en zo origineel!

Liefs,
Wendy

Kim zei

Wat is hij ontzettend leuk geworden.
Groetjes van Kim

San zei

Wat een gave auto heb je gemaakt!!maarruh..uh is het geen eend inplaats van een kever?

Groetjes San.

San zei

Wat een gave auto heb je gemaakt!!maarruh..uh is het geen eend inplaats van een kever?

Groetjes San.

Riet zei

Ohhh wowww Sandra,wat schitterend gemaakt.
Die wil ik ook.
Zal is tegen me dochter Bianca zeggen,kan ze deze ook weer bestellen bij je.

Liefs Riet.

Corine van der Zee zei

Wat gaaf zeg! Heel mooi gedaan!

Liefs Corine

Thamar, zei

hoi hoi
hij is weer super
gr

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, wat een super gave creatie weer.
Ik moet nog steeds aan de slag met de trouw auto. Ik heb er al wel een bestemming voor, dus het komt goed.
Groetjes van Jacqueline

Irishdance zei

Hoi Sandra, wat een gaaf projekt! Zoals je al weet wil ik hem ook hebben en heb het geld al overgemaakt. Je hebt mijn hotmail-adres waar ik hem het liefst wil ontvangen.
Als ik hem heb gemaakt dan laat ik het zien. En de springkiss die ik heb gemaakt heeft helaas niet gewonnen. Maar ik stond wel met nog 2 anderen aan kop met het stemmen op de club van Tiets, daardoor moest er opnieuw gestemd worden.
Groetjes Ingrid.

Matty zei

Wauw alweer een toppertje.

Groetjes Matty

Carina zei

Hi,Sandra!
This car is amazing.LOVE IT!!!!!

Marlies zei

Wow wat heb je weet een leuke creatie bedacht. super leuke auto! En helemaal geweldig gemaakt! Wat een fantasie heb je toch, en dat niet alleen maar je moet het ook nog mooi kunnen maken en dat kan je als geen ander! groetjes, Marlies

Maaike zei

Dank je voor je reactie Sandra!
Ik ben ook enorm blij met ons huis. Ben vandaag druk bezig geweest om de keuken te verven, morgen deel twee.
Ik zit echt te kwijlen bij je mooie scrapsels!! Wat een mooie stijl heb je! Denk dat ik dit weekend een bestelling bij je kom doen :-)
Groetjes Maaike

Scrapchickies zei

Hoi Sandra,

Mijn vader belt me van de week op..."wist je dat je oom de auto op zijn nachtkastje heeft staan!" Euhm... nee? Wat leuk! Ja... zegt mijn vader, ik zou het ook wel erg leuk vinden om ooit een auto te krijgen zo. Niet dezelfde natuurlijk... En voila! Alsof het zo hoort te zijn: Sandra heeft een nieuw auto-patroon! Dus... deze ga ik vast een keer bestellen!!! Groetjes Joyce

scrapfreak zei

WOWWWWWWWWWWWWW,wat is die mooi zeg....ik ben verbaasd hoe jij dat toch steeds verzint....echt heel erg mooi en ik ga hem zeker met corrie samen maken maar dat word denk ik wel na de feestdagen
nu nog druk met de kerstkaarten bezig

groetjess marrianne

aureliaeugenia zei

What a great creation!!!!
aureliaeugenia

manon's kaartenhoekje zei

wauww wat isdie gaafff en zo knap dat je dat allemaal kan maken..hihi wist niet dat je ook verzoekjes kon doen weet er ook nog wel eentje een citroen cx zou ook gaafff zijn als je die kon maken....

liefs manon

Related Posts with Thumbnails