donderdag 10 november 2011

Lantaarn kaart

Ik heb een Lantaarnkaart gemaakt die je in elkaar kunt vouwen! Je kunt hem ook plat maken zodat hij makkelijk met de post te versturen is en de ontvanger hem alleen maar even simpel in elkaar hoeft te vouwen! Het patroon is weer hier te vinden: Sandra's Scrapshop.




Kijk eens hoe leuk dat staat in het donker!!




De sterretjes zijn van hout en komen bij de Xenos vandaan. De kleine kerstbelletjes bovenin kun je voor € 0,99 in een hele grote pot bij de Blokker halen!
De vleugels zijn met WOW snow embossingpoeder verhit en op de ijspegels zit Stickles.
De ramen zijn gemaakt met een stuk perkament papier van Pergamano.


De onderkant van de ramen zijn voorzien van een laagje Pearl snow Puffy Paint en verhit met een heattool. Let wel op dat je dit doet ZONDER dat de sheet/perkament papier er al achter zit!! Anders trekt je papier krom (zoals ik dus had, vandaar dat mijn lantaarn een beetje wobbelieee is...).



Bovenin zit een bindring!




Hier kun je zien hoe plat de kaart gemaakt kan worden zodat het makkelijk te versturen is met de post!


Bij de Blokker heb ik 4 van die LED waxinelichtjes op batterij voor slechts € 0,99 gescoord!

Het patroon komt inclusief alle onderdelen, de sneeuwrand en een werkbeschrijving!

Bedankt weer voor al jullie lieve reacties op de Lappenmandkaart! Super!
Ik wens jullie allemaal vast een fijn weekend toe!

43 opmerkingen:

yvon zei

Hoi Sandra,

Oh, ik vind dit helemaal geweldig, wat super gaaf zeg. Kan niet anders zeggen. Ga gauw in je shoppie kijken.
Groetjes, Yvon

Sylvia van der Kolk zei

Wat een mooie lantaarn.
Erg mooi gemaakt.

Groetjes sylvia.

Linda zei

Het is weer een plaatje, heel mooi gedaan
gr linda

lenny zei

Hij is weer super gaafffff Sandra
gr lenny

Tinie zei

Zoals altijd weer helemaal Superman helemaal mooi!!!

Groetjes Tinie

Marianne Louise zei

erg leuk. Ook bedankt voor de tip van de belletjes en de lichtjes bij de blokker.
Morgenavond (koopavond) even snel kijken of de blokker hier ze nog heeft.

groetjes
Marianne

Irene zei

Dat niet uit de voeten kunnen met dat pootje van je heeft wel weer voor een hele serie SUPERDESUUP creaties gezorgd Sandra!!!!
Ongelooflijk wat jij allemaal bedenkt!

Liefs, Irene

Johanna zei

Heel erg leuk en bedankt voor de blokkertips :)

Groetjes, Johanna

Mieke zei

Wat leuk, hij is prachtig!

Nellie zei

ohhhhhhhhhhhhhhh San wat is die mooi je hebt de laatste tijd weer zulke mooie dingen gemaakt complimentjes hoor


Liefs Nellie

Willy's creations zei

Ziet er prachtig uit Sandra!

Groetjes,Willy

creacora zei

geweldig mooi Sandra gezellig met deze donkere dagen !

Groetjes Cora

Els zei

Heel leuk lantaarntje.
Groetjes Els

Karin zei

Goh... net te vroeg geweest met bestellen hahah! Weer helemaal geweldig!!!

Groetjes, Karin

Ageeth zei

Lieve Sandra, ik heb hem net vanmiddag in het echt gezien, en zoals ik je al vertelde, hij is helemaal prachtig. Hoe je het toch altijd verzind is mij een raadsel.
Liefs Ageeth

Corine van der Zee zei

Prachtige lantaarn Sandra, heel mooi gemaakt en wat een leuke details heb je gebruikt. Lieve stempeltjes.

Liefs Corine

Anneke. zei

Wauw, wat prachtig, Sandra. Het is een ware kunstwerk!
Groetjes Anneke.

Leny Hempen zei

Wat ziet dit er prachtig,en gezellig uit.
Echt schitterend.


Gr Leny Hempen

m@deliefjuh zei

ohwww... dit is ook alweer zo ontzettend gaaf! helemaal gezellig

Alina zei

heel erg mooi, Sandra, ook je creatie hier onder vind ik geweldig!
groetjes, Alina

Liberta zei

Ik had al op je andere blog verteld dat ik hem weer helemaal super vind.
Dit is het project wat ik gelijk ga maken.(eerst nog ff mijn Challenge afmaken). Vind hem helemaal geweldig.
Mijn huis blijft een rommeltje (door jou) omdat je creaties zo geweldig zijn en helemaal de kriebels krijg om er aan te beginnen.

Liefs, Lieb

Dena zei

How adorable Sandra! I love it!!!!!!
Hugs, Dena

Miranda de Groot zei

Ooooooh wat mooi.
Groetjes Miranda

*~Patries~* zei

wat super schattig zeg

Liefs,
Patricia

Fia zei

Ha meis.....wat een lieverdje zeg ohhh zo gezellig met het lichtje.

Alles goed met je??

Lieve kus...
Fia

Astrid zei

WOW Sandra wat een leuke lantaarn zeg, zo gezellig met het lichtje erin, en vooral heeeeeeeeel mooi gemaakt.
Groetjes Astrid

Maaike zei

Wat een super mooie kaart!!

arjette zei

Oooohhh zeg, wat geweldig mooi!!!!

gr. arjette.

Bernadet zei

geweldig gedaan Sandra!!

vercyn zei

Wat een super leuke lantaarn zeg!
Ik heb hem net gelijk besteld bij je, ik heb gelijk zin om eraan te gaan beginnen.
En je lappenmand vond ik ook geweldig, hoe verzin je het toch steeds?
Groetjes,
Laura.

Detje zei

Wat een geweldige lantaarn. Ik was ook bij de blokker om de belletjes, maar kon ze niet vinden. Stonden die bij het knutselspul of ergens anders?

Groeten Detje

Lean zei

Gaaaaf daar ga je er vast veel van verkopen staat prachtig als die brand ook.]
groetjes,Lean en een fijn weekend.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super leuke lantaarn, erg mooi!
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Sandra.

Liefs Riet.

Nicole zei

Hey Sandra, Karin is zo vol lof over jou, dat ik gewoon een kijkje moest komen nemen op jouw blog. Wow!!!! Wat maak jij mooie creaties. Schitterend. Ben meteen volger geworden. En ik ga zeker vaker langs komen. Tot de volgende keer. Lieve groetjes, Nicole

Trudy zei

Dit is ook weer een Geweldig mooie kaart Sandra,Schitterend!!!
Groetjes Trudy

Wendy Koorevaar zei

Wauw wat een prachtige lantaarn Sandra! Ik kijk mijn ogen uit, heel mooi gemaakt.

Lieve groetjes,
Wendy

sylviane zei

Désolée, je suis française... mais je voulais vous féliciter pour vos merveilleuses créations! bravo!
bisous Sylvianeusa

Angela zei

Hallo Sandra

Wat een schattige lantaarntje, mijn complimenten hoor.

Groetjes Angela

San zei

Wauw San,ziet er super gezellig uit je lantaarn!

Groetjess

Diana zei

Wauw! Sandra, ik kijk mijn ogen altijd weer bij je uit. Wat maak je toch altijd weer prachtige creaties. Ik heb helaas niet altijd tijd om te reageren maar ik kijk wel regelmatig bij je ;-)

Lieve groetjes van Diana.

Marianne Louise zei

Hoi Sandra,

Ik ben nog bij ons bij de Blokker geweest maar ik kon de pot met belletjes niet vinden. Misschien een keer bij een Blokker in een andere stad kijken.

groetjes
Marianne

manon's kaartenhoekje zei

wauww sandra wat een mooie lantaarn heb je gemaakt schitterend...

blijven al je patronen te bestellen in je shop???

liefs manon

Related Posts with Thumbnails