dinsdag 1 november 2011

XMas box

Hier is dan mijn eerste creatie voor de Kerst van dit jaar! Het is gemaakt aan de hand van een nieuw patroon van het Cards etc Euro Blog! Naast dit patroon (dat deze hele maand voor slechts 1 Euro te koop is!), is er nog een ander supergaaf patroon! Neem gerust een kijkje op het blog om te zien welke dat is!






Ik heb het patroon iets aangepast en het bovendeel omhoog laten staan waardoor er een hengsel doorheen kan! Ook heb ik een extra strookje papier dubbel gevouwen en hier het raam aangeplakt. Hierdoor kan het openklappen!



De onderrand en de hoekjes op de voorkant en het frame aan de binnenkant zijn gemaakt met de hulstblaadjes pons van Martha Stewart. Al het papier is van het Kruidvat!! Het papier binnenin past er perfect bij, want daar zitten ook van die kerst zuurstokken op! De bloem onderin is gemaakt met een Kerstroos Nestie van Spellbinders.




Met mijn voet gaat het gelukkig alweer een heel stuk beter! Jullie beterschapswensen hebben geholpen! Het was gelukkig niet gebroken, maar de banden/spieren bovenop zijn gescheurd/gekneusd. Maar met voldoende rust, kan ik er nu weer aardig mee rondhobbelen!

Ik zie tevens dat ik al over de 1000 volgers heen ben (bloos bloos) wat gaaaafff! Hartstikke bedankt voor al jullie bezoekjes en reacties hoor! Zo leuk! Ik zal er snel iets leuks mee doen!
Vrijdag ga ik naar de Kreadoe beurs! Ik zie daar vast wel een aantal van jullie voorbij komen; gezellig!

Tot dan!

32 opmerkingen:

Miranda de Groot zei

Wauw wat ontzettend gaaf is ie. Veel plezier op de Kreadoe. Laat je iets voor me over? Ik ga zaterdag.
Groetjes Miranda

Noriko zei

Ohh ik vind hem super gaaf!!!!
Mooi papier en super mooi bewerkt.
Veel plezier vrijdag.
Ik ga morgen met Marjon en Liesbeth.
Ik heb er zin in.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Mieke zei

Super mooi gedaan!
Veel plezier op de Kreadoe!

Yvonne's cardcorner zei

Wow, Sandra wat is tie weer mooi!!!
liefs Yvonne

Marianne zei

Wat een gaaf tasje! Heel mooi gestyled. Leuke Kerstkleuren. En ook je styling bij het fotograferen vind ik heel goed doordacht.
Groetjes Marianne

arjette zei

WAt een prachtige creatie!!! Schitterend !!!
Veel plezier in Utrecht!!

gr. arjette.

Leny Hempen zei

Hoi Sandra

Wat een pracht van een creatie.
Echt super lief en heel mooi gemaakt.
Veel plezier in Utrecht.


Gr Leny Hempen

yvon zei

Hoi Sandra,
Wat heb je weer een prachtige creatie gemaakt, super mooi.
Veel plezier op de Kreadoe.
Groetjes, Yvon

Tineke zei

Wat een supermooie creatie! Erg leuk met het raam.
Groetjes Tineke

*~Patries~* zei

wat een super mooie creatie zeg

Liefs,
Patricia

Els zei

Erg leuk doosje/tasje en wat veel leuke details ook. Groetjes Els

Tini zei

Hij is echt heel mooi! Supermooi gemaakt hoor.

Gr. Tini

Linda zei

wauw wat een supergave creatie weer, echt geweldig mooi
gr linda

Bernadet zei

echt supergaaf Sandra!!

corry'kaart zei

hoi sandra
wat een mooie box en heb het dan ook derict besteld:-))
jammer ik ga niet vrijdag maar vandaag genieten van de beurs!
groetjes van corry

Karin zei

Wat een super super leuk doosje/ kaartje! Heel gaaf.

Veel plezier op de Kreadoe!

Groetjes karin xx

manon's kaartenhoekje zei

wauwwww wat is die gaafff sandra, en heel veel plezier op de creadoe, ik ga zaterdag naar de creadoe

groetjes manon

Sylvia van der Kolk zei

Wat een prachtige creatie.

Groetjes sylvia.

Hanneke zei

Wat een mooie creatie zeg! Veel plezier bij de Kreadoe en sterkte met je voet! Groetjes, Hanneke

Dr Sonia S V zei

Stunning stunning creation
Cheers
Sonia
http://cardsandschoolprojects.blogspot.com

cristel zei

dat ziet er schitterend hoor
grtjs

Irene zei

Beeldige creatie Sandra! Met dat zuurstokpapier ben ik ook bezig geweest, komt morgen op mijn blog.
Fijn dat je pootje weer beter is, je kunt er zelfs mee naar de KreaDoe...ik helaas niet maar zelfs met gezonde benen is een beurs slopend dus ik wens je veel plezier en sterkte!!!

Liefs, Irene

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Sandra,lief die stempel,mooi papier en kleuren.
Geweldige details.

Liefs Riet.xx

Liberta zei

hoi piepeloi,

Leuk om je te ontmoeten op de Kreadoe.
Ik neem mijn pen mee voor je handtekening. Hihihih.
Deze is ook weer rete leuk ik ga hem zeker bestellen maar wel na de beurs.
Meis ik ben te lui om nog iets te doen eigenlijk.

Liefs, Lieb

Marlies zei

Wauw wat een super mooie creatie Sandra! Zoveel geweldige details erop, echt geweldig!!
groetjes, Marlies

Trudy zei

Sandra, je creatie is weer schitterend!!
Groetjes Trudy

Scrapchickies zei

Je hebt ze alle 1000 verdiend hoor! Geniet er maar lekker van! Groetjes Joyce

carla zei

Dit ziet er weer leuk en knap uit.
Gefeliciteerd met je +1000 volgelingen, leuk is dat.
Groetjes,
Carla

Hetty zei

Wauuuw wat is dit super gaaf en heel veel
plezier op de Kreadoe

gr hetty

m@deliefjuh zei

deze is ook alweer zo leuk!

Angela zei

WOW Sandra weer een prachtige tasje van je, mijn complimenten hoor.

Groetjes Angela

Christa zei

super zo gedaan, ik was daar niet opgekomen om er een deurtje van temaken heel gaaf zeg, die takken hulst met die candysticks leuk zeg, ik heb de sticks,waar heb jij dat hulst gekocht wil dat doen voor de peuterjufrouws van aaron heel gaaf xx christa

Related Posts with Thumbnails