maandag 12 december 2011

Christmas envelop kaart

Voor deze kerstkaart heb ik een stevige bruine envelop gebruikt! Deze heb ik aan beide kanten versierd en binnenin een label gedaan!


De stempels zijn allemaal van Magnolia. Het frame is gemaakt met de Silhouette en van een laagje Chalk voorzien. Het papier is van de ...Action...ja hoor daar is ie weer haha! Ze hebben trouwens nu ook weer nieuwe papierblokken voor het voorjaar! Met roosjes en vlinders etc! 32 vellen voor € 1,29!


In de envelop zit een groot label. Hierop heb ik lekker veel Puffy Paint aangebracht en met de heattool verhit; zo leuk vind ik dat haha! Jammer dat het niet goed op de foto zichtbaar is, maar er zitten veel glans en glitter effecten in deze kaart!



Achterop is er ruimte voor een persoonlijke boodschap.




Verder heb ik een enoooorme doos vol met geweldige leuke en mooie spullies uit Zweden gekregen van Magnolia!!! Mijn Designteam pakket bevat zooooveel mooie spullen dat ik bijna niet weet waar ik moet beginnen hahaha! Dus voorlopig ben ik wel even zoet haha. Helaas voor jullie mag ik het nog niet laten zien, dus jullie zullen moeten afwachten en het dan in het Magnolia magazine bewonderen (wink). Ik heb al een sneakje van het nieuwe Magazine gezien....ooww wat is die weer mooi!!

25 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi Sandra
Wat heb je weer iets moois van gemaakt.Het is in een woord weer fantastisch
groetjes L.H.P.

plony zei

Superrrrrrr, wat een geweldige creatie, heeeeeeeel mooi en wat dat papier van de action betreft......ik heb ze al hoor, allemaal.(erg hè)
Groetjes,Plony

Liesbeth zei

Wat een mooi uitgewerkt idee weer Sandra.
gr. Liesbeth

Monique zei

Wat een pracht exemplaar heb je weer gemaakt!
Bedankt voor de tip van de action blokjes. Ik gebruik hun papier ook vaak en de nieuwe heb ik nog niet.

Groetjes, Monique

Lia zei

Super, wat is dit leuk bedacht zeg, heel mooi,

groetjes Lia

cards2love zei

Wow, wat een super leuk kaart idee!! Je hebt er veel werk en tijd ingestoken maar het is prachtig. Je zult de ontvanger maar zijn, geweldig.
Groetjes Mary

Miranda de Groot zei

Wat is het toch weer voor iets moois.
Groetjes Miranda

Sandra1968 zei

Wauw, dit is schitterend! En zo veel mooie details!

An Zeelmaekers zei

leuke kaart!

Trudy zei

Geweldig!!Wat een schitterende creatie Sandra!!
Groetjes Trudy

Mandy's Magnolia cards zei

Wauw wat mooi Sandra!
& wat geweldig dat je gevraagd bent door Magnolia!
ik ben stiekem wel een beetje jaloers hihi
Grroetjes, Mandy

Corine van der Zee zei

Super Sandra, wat een geweldig leuke en mooie tag in de envelop.
Echt heel mooi gedaan en wat een leuke afwerking! Geniet lekker van al je spulletjes en zal het resultaat wel zien in de Ink hihihi.

Groetjes Corine

Wendy Koorevaar zei

Wauw wat heb je dit weer super mooi gemaakt Sandra! Ik kijk mijn ogen uit, zoveel mooie details!

Liefs,
Wendy

Anneke zei

Wow!!!! Sandra wat heb jij leuke ideeën zeg! enne de creatie die je nu laat zien aan ons is echt helemaal geweldig...Prachtig is het gemaakt super gewoon.

Enne als ik zo begrijp ben je ook fan van de papierblokjes van de action nou ik ook hoor...alleen jammer dat wij er eerst een dik half uur voor moeten rijden om bij een action in de buurt te komen...maarre het leuke is wel als we een keertje gaan ik ook een hele berg aan spullen mee nemen.

Groetjes Anneke

Leny Hempen zei

Hoi SANDRA

Wat een prachtige creatie.
Echt schitterend mooi.


Gr Leny Hempen

corry'kaart zei

hoi sandra
een pracht van een creatie en zelf kan ik nooit langs de action gaan zonder binnen te lopen,hi,hi,dus die blokken heb ik ook en toevallig bezig met een kaart met dat papier!
en je maakt mij wel nieuwsgierig wat magnolia betreft:-))
groetjes...corry

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Sandra,lief die stempels,zo mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.
Bofkont dat je bent,maak ons maar lekker,ben zo nieuwsgierig.

Liefs Riet.

Aloesaloes zei

Prachtig!! Wat valt er lekker veel te zien op deze schitterend versierde envelop!

Groetjes, Loes

Martha zei

Wow, prachtig is dit Sandra!!!
Groetjes,
Martha

Jeannette zei

Wát een beauty weer, Sandra! Heel leuk gedaan in zo'n grote envelop, en wat een mooi papier.
Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt naar al die leuke magnoliaspullies, want ik ben een heuse freak als het over magnolia gaat. Maar ja, geduld, geduld, geduld.....zucht....

Groetjes, Jeannette

Miriam zei

Wat een schitterende creatie,zeg!

Hartelijke groetjes, Miriam

Amanda zei

Hoi San, wat een beeldschone creatie!

liefs Amanda

lenny zei

Super gaaf zien ze er uit Sandra
gr lenny

manon's kaartenhoekje zei

wat een moooie sandra....

groetjes manon

Liberta zei

Wauw San wat is deze en je volgende kerstenveloppe fantastisch.
Gewoon om te kwijlen zo mooi gemaakt.
Ben heel benieuwd naar je creaties voor Magnolia.
Ik snap dat je voorlopig zoet er mee bent om alles een plekje te geven je nieuwe mooie spulletjes.
Ik vind het zo super van je ben rete trots dat ik je ken.
Fijne dagen met je mannetje die je eindelijk weer ziet in het eggie.

Liefs, Lieb

Related Posts with Thumbnails