zondag 18 december 2011

Freebie; Kerstbal kaart

Zoals beloofd hierbij dan een Freebie! Mijn laatste berichtje voor dit jaar is een kadootje voor jullie!
Het is een gratis .JPG patroon van een dubbele kerstbalkaart!



Papier is van de Action. De takjes zijn Doohickeys van Magnolia; 'Vintage Flower & Leaf'. Het frame is gemaakt met de Silhouette. Tekststempeltje is van Crealies. De bomen en het takje aan de binnenzijde zijn gemaakt met de Silhouette. De roosjes zijn gemaakt met een stans van Marianne Design. De stempels zijn natuurlijk weer van Magnolia!!





Ik wens al mijn blog bezoekers heeeele fijne feestdagen en een gezellig, creatief en gezond 2012!
MERRY CHRISTMAS!!!
Ik ga ook lekker genieten van de komende dagen. Mijn mannetje komt vrijdag na bijna 2 maanden voor een weekje thuis, dus ik ga lekker van hem genieten!
HAPPY NEW YEAR!!!

48 opmerkingen:

Ingrid zei

dank je wel voor deze leuke freebee.
voor dit jaar ben ik al klaar, maar ik ga hem zeker opslaan voor volgend jaar.
ik wens jou en je gezin ook hele fijne feestdagen toe.
groetjes ingrid

krearia zei

Hoi Sandra,

Bedankt voor je leuke freebie. Ik heb het patroon opgeslagen zodat ik het volgend jaar kan gaan gebruiken. Ik ben voor dit jaar namelijk helemaal klaar (voor het eerst in jaren mijn kaarten op tijd af).

Groetjes Ria

Hetty zei

Dank je wel voor de freebee ik heb hem opgeslagen want ben ook al klaar met de kerstkaartjes. Jullie ook hele fijne feestdagen en een gezond en creatief 2012 en geniet maar lekker van je mannetje

gr hetty

Astrid zei

Nou dank je wel hoor Sandra, dit is leuk zeg.
En voor jullie ook een heel gelukkig kerstfeest en een gezond en liefdevol 2012.
Groetjes Astrid

Maria Luisa- scrap zei

muchas gracias , por este hemoso ttabajo y por compartir los moldes.
saludos
Maria Luisa

Tineke zei

Ik heb hem opgeslagen Sandra, dank je wel voor deze leuke freebie, enne jou bal is super!!!!
Wens jullie ook hele fijne feestdagen en een gezond en creatief nieuwjaar.

Groetjes Tineke

angelique (anlou) zei

hoi meis
je creatie is super geworden meis
dank je wel voor je freebie
geniet lekker met je manlief
hele fijne feestdagen en een gezond en creatief nieuwjaar meis
liefs angelique

plony zei

O, wat gaaf zeg, supermooi gemaakt en ik heb het patroontje direkt opgeslagen. Die zie je nog wel eens terugkomen in een eigen uitvoering. Hele fijne feestdagen en geniet van de tijd met elkaar.
Groetjes,Plony

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super leuk kaartje Sandra, zo mooi! Bedankt voor de freebie, ga hem zeker voor volgend jaar gebruiken.
Veel plezier met je mannetje en voor jullie namens mij hele fijne feestdagen en een goed 2012!
Groetjes van Jacqueline

Corry zei

Hoi Sandra
Je Kerstbal is weer supers. Bedankt voor de Freebie en voor jou en je gezin ook hele fijne feestdagen. Geniet maar van je mannetje.
Liefs Corry

Bep zei

Hoi Sandra,

Je kerstbal is zoals gewoonlijk weer super, bedankt voor de Freebie ga hem opslaan voor volgend jaar.
Wens jou en je man hele fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2012.

Liefs Bep

Aleida zei

Je kerstbalkaart is heel leuk geworden, ik ga het patroontje zeker downloaden.
fijne kerstdagen en geniet met z'n tweeen!
groetjes,

Karin zei

Hoi Sandra,

Ontzettende leuke kerstbal en Yep ik neem 'm mee ;) Hele fijne dagen voor jouw en je mannetje en voor het komende jaar een heel veel creatieve momenten gewenst!

Groetjes, Karin

Irene zei

Hoi San,

zojuist heb ik op je "winkeltjessite" gereageerd en nu ik hier boven goed kijk heb ik al ontdekt waar ik naar vroeg dus.....problem solved en (nog) niet aan jampotbril toe, hihihi!!

Liefs, Irene

Martha zei

Super is dit zeg!!! Ziet er geweldig uit!
Groetjes,
Martha

Anoniem zei

Gewoon weer geweldig ik moest net nog een kaartje maken,kan ik mooi jou geweldige kerstbal voor gebruiken>hartelijk bedankt voor jou geweldige inspiratie en geniet er maar lekker van de feestdagen met je man Heel veel plezier toegewenst van je trouwe fan
groetjes LGB

Marijke en Chantal zei

Wat een leuke kerstbal kaart, bedankt voor het patroon. Is al opgeslagen maar het wordt waarschijnlijk pas volgend jaar dat ik er gebruik van maak. Geniet volgende week lekker van de dagen samen met je mannetje en hele fijne feestdagen toegewenst!
Groetjes, Marijke en Chantal

Scrap Girl Online zei

Wat een leuke kaart vorm, dank je wel. Ik ga hem deze week nog even maken zodat ik hem voor de kerst nog naar iemand kan sturen. Nogmaals bedank, fijne feestdagen en een goed uiteinden.
Groetjes Helga

Anita zei

Wat ene beautie van een kerstbalkaart.
Dankjewel voor het patroontje.
Fijne feestdagen en een creatief 2012.

Gr. Anita

Jolanda Cuper zei

Geweldig bedankt voor de prachtige kerstbal kaart!
Fijne feestdagen en een creatief 2012!
Groetjes Jolanda.

corry'kaart zei

hoi sandra
dank je voor de leuke/mooie kerstbal en ik wens je een heel gezond en gelukkig jaar 2012 toe!
groetjes...corry

Leny Hempen zei

Dat ziet er prachtig mooi uit SANDRA.
Echt schitterend.
Ik wens jullie hele fijne feestdagen en een gelukkig,maar vooral een gezond 2012 toe.

Gr Leny Hempen

Monique Leonhart zei

Hoi Sandra,
Wat een leuk kerstkadootje heb je voor ons gemaakt!! Enorm lief van je. Hardstikke bedankt!! Ik ga er zeker wat leuks mee maken zodra ik weer tijd krijg!!
Ik zal je mailen als hij op mijn blog komt!!
Nogmaals hele fijne feestdagen toegewenst voor jou en je dierbaren en natuurlijk een gezond, gelukkig en creatief 2012 toegewenst!!
Liefs van Monique

yvon zei

Wat een geweldig leuke kaart weer en dank je wel dat je die met ons wilt delen.
Geniet heerlijk van de kerst met je mannetje en ik wens jullie veel geluk en gezondheid voor het komend jaar.
Groetjes, Yvon

Riet zei

Schitterend gemaakt Sandra.
Dank je wel meis.
wens je fijne en gezellige dagen toe.

Liefs Riet.

Tamara zei

Heel erg bedankt voor het patroon, het is een schitterende kaart.
Fijne feestdagen.

Liesbeth zei

Bedankt voor deze mooie freebee Sandra.
Kersktkaartjes zijn nu klaar maar voor volgend jaar staat hij vast opgeslagen op de PC.
Jij ook hele fijne feestdagen.
gr. Liesbeth

Anneke zei

Wat een leuk kaartje heb daar weer gemaakt zeg!!!
En bedankt voor je gratis patroon...die ga ik absoluut gebruiken maar dat wordt dan wel volgend jaar.

Groetjes en fijne feestdagen met z'n allen.
Anneke

k@rin zei

heel mooi gedaan hoor. en bedankt voor het patroontje hé

Corine van der Zee zei

Wauw Sandra wat een beauty en wat gaaf dat we allemaal mogen genieten van het patroontje, supers! Wens jou en je mannetje fijne feestdagen!

Liefs Corine

Nicole zei

Wat een schitterende kerstbal heb je gemaakt zeg!
Ga hem volgend jaar zeker uitproberen.

Groetjes,
Nicole

Marlies zei

Een super mooie kaart in mooie kleuren en mooi papier. Ook weer super details, een heel mooi geheel Sandra!
Geniet van de thuiskomst van je man, veel plezier! groetjes, Marlies

Marianne Schut zei

Hai Sandra, wat een super leuke kaart is dit geworden, leuk dat je het patroontje met ons deelt! Geniet lekker van de tijd samen met je man! Liefs Marianne

cristel zei

dank je wel voor deze hele leuke freebee je hebt er weer iets moois van gemaakt
grtjs

Wies zei

Sandra bedankt voor het leuke patroon.
Jij en je gezin ook fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2012 toegewenst.

Groetjes, Wies

Yvonne's cardcorner zei

Wat een geweldig mooi kaart Sandra! Lief dat we gratis je patroon mogen gebruiken.
fijne Kerstdagen.
groetjes Yvonne

Kim zei

Heel erg bedankt, ik ga hem zeker gebruiken voor komend jaar.
Hele fijne dagen gewenst.
Groetjes van Kim

corrie zei

hallo sandra wat mooi gemaakt
ik wens je fijne dagen toe en gelukkig nieuwjaar .....
geniet maar van de dagen nu je man er weer is doeiiiiiiiiiiiiiiii corrie

Scrapchickies zei

Mooie kerstkaart! Bedankt voor het patroon! Geniet maar lekker van je man! Wij bloggers kunnen je best even missen hoor! Fijne feestdagen, en alle goeds voor 2012! Groetjes Joyce

Thamar, zei

TWEE MAANDEN!!! nou kruip maar lekker tegen hem aan. genieten dus met je gezin. Ik wens jou natuurlijk ook alle goeds voor 2012 toe samen met je gezin en je creatie is weer helemaal te gek.

gr Thamar

Scraplijn zei

Wat een ontzettend leuke kaart heb je gmaakt zeg, en je patroon is super. Ik ga het vast opslaan voor volgend jaar!

Vee zei

Thankyou Sandra for once again handing out a lovely Freebie. Have a very Merry Christmas & Happy New Year Hugs Vee xx

manon's kaartenhoekje zei

bedankt voor je mooie freebee, ga eens kijken of ik er iets van kan maken in het nieuwe jaar..

wens jullie fijne kerstdagen..en lekker genieten..
groetjes manon

Bernadet zei

prachtige kerstbal Sandra!!.
Helaas geen tijd meer om kerstkaartjes te maken, maar ik neem het patroon graag mee, voor strakjes als ik weer wat meer tijd heb!!
Bedankt hè en wens je heel fijne dagen toe!!

Ina zei

Hoi Sandra,

Ik heb je freebee meegegrist hoor. Eens kijken of ik er wat van kan brouwen.
Rustige jaarwisseling...

Groetjes, Ina

mariska zei

Wat een schitterend kaartje Sandra. En bedankt voor de leuke Freebie! Ik hoop dat je fijne feestdagen hebt gehad. En ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een mooi 2012!!

Liefs mariska

Angela zei

Hallo Sandra

Op de eerste plaats wil ik je voor 2012 geluk, voorspoed en gezondheid wens.

En je creaties ook nog bewonderd zijn weer schitterend.

Groetjes Angela

Marieke zei

Hoi Sandra,

Hartstikke bedankt voor de leuke freebies die je aanbied! Ik heb van deze gebruik gemaakt en daar een leuke kaart mee gemaakt!
Je kunt hem zien op:
http://creametkaarten-marieke.blogspot.nl/2012/10/kerstbal-kaart.html

Hartstikke bedankt!

Groetjes van Marieke

Related Posts with Thumbnails