woensdag 14 december 2011

Nog een envelop kaart!

Ik vond het zo leuk om zo'n envelop kaart te maken, dat ik er gewoon nog 1 heb gemaakt, maar dan in de traditionele kerstkleurtjes!


De kerstman is natuurlijk weer een stempel van Magnolia! Het rendier heb ik gesneden met de Silhouette en voorzien van een laagje witte chalk! Onderop zit een rand Puffy Paint van Tulip.



En weer zo'n superschattige Magnolia stempel uit de nieuwste kerstlijn! De tekststempel is van Fancy Pants. De sterretjes zijn van de Xenos.




Ik voel een Freebie opkomen haha!! In mijn volgende bericht zal ik jullie weer een patroontje kado doen om jullie allemaal vast fijne feestdagen te wensen! Nieuwsgierig? Kom later deze week nog maar een keertje kijken op mijn blogs (wink).

25 opmerkingen:

Miranda de Groot zei

hij is weer super.
groetjes miranda

Lean zei

Gaaf sandra en deze kleurtjes blijven altid mooi zo met de kerst!
groetjes,Lean

martina's kaartjes zei

heel erg mooi gemaakt !leuke, vele details,
grtjs, martina
x

Annemarie en Merit zei

Hoi Sandra,

Wat een leuke envelop met kaartje, prachtig gedaan vooral dat rendier schitterend!!

groetjes annemarie en merit

Hilda zei

Ooooooooooo wat een gave enveloppe kaart, super.
Gaaf zo in traditonele kerstkleurtjes.
Maar de enveloppe kaart een post hieronder, is ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gaaf!!!!

Groetjes hilda

Els zei

Bijzonder mooie envelopkaartje met prachtige label en erg leuke details. Groetjes Els

Anoniem zei

hoi Sandra ook dit kaartje is weer helemaal geweldig.Ik snap niet waar je al die creativiteit vandaan haalt.Natuurlijk kom ik nog een paar keer kijken om de gratis freebee te scoren,alleen had ik er ook voor willen betalen hoor,aangezien jou prijsjes zo laag zijn.
Groetjes van je allergrootste fan LGP

Anita zei

Wat superleuk zo met een envelop.

Gr. Anita

Irene zei

Weer helemaal leuk Sandra en dat rendier is het mooiste van alles wat ik langs heb zien komen deze weken...super met dat gewei!!!!
Ook leuk dat je papier vande Action gebruikt, die bloks zijn dit jaar zo prachtig.

Groetjes, Irene

Leny Hempen zei

Dat is weer prachtig mooi SANDRA.
ECHT schitterend.

Gr Leny Hempen

corrie zei

hoi sandra wat is het weer leuk gemaakt
ook ik ben deze week snel naar de action gegaan en heb wat papier gekocht mooi he
kan ik lekker jouw super mooie dingen namaken groetjes corrie

Tineke zei

Ook leuk Sandra in de traditionele kerstkleuren, helemaal super!

Groetjes Tineke

Fia zei

Geweldig meid wat heb je dit weer mooi gedaan....helemaal op en topppie weer...

Liefs Fia
xx

corry'kaart zei

hoi sandra
ja zelf vind ik de 'ouderwetse''kerstkleuren toch et mooiste,misschien een vleugje nostalgie:-))
groetjes van corry

Maia zei

Wauw ik zie allemaal super mooie envelopjes voorbij komen op je blog, daar maak je mooie kunstwerkjes van!
Genieten ook deze in traditionele kerstkleuren blijft altijd mooi!
Groetjes Maia

Tini zei

Weer al zo een mooie kaart, waar haal je de inspiratie en de tijd vandaan! Wel heel mooi weer Sandra.

Gr. Tini

Marlies zei

Een super mooie envelop in mooie kleuren en schattige kerstman met zijn rendier. Ook het labeltje met Tilda erop is super!! groetjes, Marlies

Liesbeth zei

Wat een leukerd weer Sandra.
Ik ben benieuwd naar je volgende berichtje, spannend hoor.'
gr. Liesbeth

plony zei

Superrrrrrrgaaf, heel mooi gedaan!!!! Groetjes,Plony

Miertje zei

Geweldig !!!!
Erg mooi
Gr,Miranda

Corine van der Zee zei

Wederom een schatje! Mooie en leuke afwerking, top!

Liefs Corine

JOKE zei

Wat kun je toch geweldige dingen maken met een stukje papier!!!
Geweldig leuk idee die kerst enveloppen!!!
Liefs Joke

Angela zei

Hallo Sandra

Wat een schattige kaart weer van je, mijn complimenten hoor.

Groetjes Angela

Bildretusche zei

Nice and useful blog.I am very impressed from your blog.I will share your blog with my friends .Thanks for sharing and keep it up.

online bildbearbeitung

scrapfreak zei

wat een mooie envelopkaart zeg,waar haal je toch al die inspiratie vandaan zeg.
jij maakt egt hele mooie creaties ...toppie hoor

groetjes marrianne

Related Posts with Thumbnails