donderdag 1 december 2011

Sneeuw schudbol / Snowglobe + groot nieuws!!!!

Hallo lieve bezoekers!!
Ik heb groot nieuws!!
Ik ben gevraagd voor het Designteam van Magnolia!!!!!!!! Jullie wisten al dat ik enorm fan van deze stempeltjes ben en nu mag ik bij het Designteam komen! Is dat niet suuuupppeerrrr!! Ik ben enorm vereerd dat zij mij gevraagd hebben en super trots dat ik in het team mag komen!
Nou, jullie begrijpen natuurlijk dat ik hier helemaal heppiedepeppie mee ben!! Dus binnenkort zien jullie nog meer creaties met deze geweldig leuke stempeltjes voorbij komen!

Ik heb een Sneeuw schudbol gemaakt waaronder een doosje zit! In dit doosje zit een kaartje, maar je kan er natuurlijk ook een klein doosje in doen! Vanzelfsprekend kan het ook weer door de brievenbus! Het patroontje kunnen jullie hier in Sandra's Scrapshop vinden!



Het doosje kan je aan beiden kanten openen.


Onderin de snowglobe heb ik sneeuwballen en fijne sneeuw gedaan. Op stukjes visdraad heb ik kleine piepschuim sneeuwballetjes en kraaltjes geregen en deze bevestigd zodat het lijkt of de sneeuw ook echt valt!




De digistempels zijn van het Zweedse merk Skogstokiga. Zijn ze niet superleuk!!




Aan de binnenzijde van het kaartje heb ik een gedichtje gedaan! Deze zit ook bij het patroon in!



62 opmerkingen:

Silvia zei

Allereerst gefeliciteerd natuurlijk. Geweldig dat je in het tean zit. Veel succes.

En wat een leuke schudbol Sandra. Ziet er net zoals al je andere creaties weer super uit.

gr. Silvia

Hanneke zei

Wow, van harte gefeliciteerd! En wat een leuke creatie deze sneeuwbol, heel mooi. Groetjes, Hanneke

Linda zei

Ohhhh wat gaaf voor je, van harte gefliciteerd joh, superleuk.
De sneeuwbol is ook weer erg leuk, hoe verzin je het toch weer elke keer, knap hoor.
gr Linda

Elly zei

Allereerast gefeliciteerd ( niet dat het me verbaasd hoor), en ten tweede...wat een superdesuperschattige schudbol heb je weer uit je mouw getoverd!!!!

groetjes, Elly

Tinie zei

Van harte gefeliciteerd en zeer terecht dat je gekozen bent, zoals jij, dat is gewoon uniek!!! Prachtige creaties maak je en zoals dit ook, het ziet er weer super gaaf uit!!! Heel veel succes!!!

Groetjes Tinie

marjoleincreatief zei

Super gefeliciteerd Sandra, je maakt ook zulke leuke en verfrissende dingen. Meer dan terecht en een echte aanvulling van het team!!!!

groetjes marjolein

Anoniem zei

Hartelijk gefeliciteerd,natuurlijk is het terecht dat je gevraagd bent,ik vond het al lang duren voordat je gevraagd werdom voor mangolia te ontwerpen.Ook deze is weer fantastisch,en nog een koopje ook.!!!!!!!!
Ik zal hem meteen bestellen hoor
groetjes Groetjes een bewonderaar

Alina zei

gefeliciteerd, Sandra, geweldig, en veel plezier!
je nieuwe creatie is weer een beauty!
groetjes, Alina

Tineke zei

Wauw GEFELICITEERD Sandra superleuk zeg!
Je creatie is ook weer schitterend zoals gewoonlijk ;-)

Groetjes Tineke

JOKE zei

Eerst gefeliciteerd met je grote nieuws!!! Wat geweldig leuk voor je...wees er apetrots op!!!
En dan je creatie....ja....SUPER!!!!
Ik zou willen dat ik zo'n toverhoed had als jij...of van die mouwen waar je alles maar uit schudt...
Liefs Joke

Irene zei

OOOOOH LIEVE SAN, WAT EEN GIGA GOED NIEUWS, PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je bent ook zo'n onwijs creatief mens....kijk maar weer naar de globe met het super gedichtje ....geen wonder dat ze bij je terecht komen, zoiets blijft toch niet onbemerkt!!!!!!

Liefs, Irene

Thea zei

Van harte gefeliciteerd Sandra, ik gun het je van harten! Heel veel succes met je DT-schap maar dat gaat vast wel lukken.
Wat een prachtige snowglobe heb je gemaakt en een schitterende tekst ook.

Lieve groetjes
Thea

Annemarie en Merit zei

Van harte gefeliciteerd met je dt schap en dan bij .....MAGNOLIA!!!

Super leuk voor je maar eigenlijk helemaal niet vreemd, je maakt altijd prachtige dingen,dus goede keuze hebben ze gemaakt.

dit is ook weer een plaatje!

groetjes Annemarie en Merit

Anneke zei

Hoi Sandra, wat geweldig nieuws voor je!! Ben echt benieuwd naar je creaties ermee :) Kan geloven dat je super blij bent!! Je sneeuwbal is ook weer prachtig!
Groetjes Anneke

angelique (anlou) zei

hoi meis
GEFELICITEERD, je maakt ook super mooie en orginele creatie's meis
je snowbal is geweldig, wat een ideeën heb je toch
veel plezier met je nieuwe dt membership
liefs angelique

Willy's creations zei

Ziet er weer schitterend uit je kunstwerk...en natuurlijk gefeliciteerd met Magnolia!

Groetjes,Willy

Durvina zei

Van harte, dat is echt wel heel gaaf nieuws!
Geniet van je DT plaats , veel plezier.

groetjes, Durvina

Neline zei

Welkom in ons team Sandra! Geweldig, wat leuk!! Gefeliciteerd en veel succes
groetjes
Neline

Kim zei

Wat ontzettend leuk voor je, gefeliciteerd. Je kaartje en je sneeuwbol zijn prachtig geworden.
Groetjes van Kim

Nellie zei

ohhhhhhhhhh meis van harte gefeliciteerd je verdiend je maakt zulke mooie craties heel veel succes meis

Liefs Nellie

nicolet zei

Wat supergaaf zeg! Gefeliciteerd Sandra en heel veel plezier.
Dit zit er ook weer als altijd prachtig uit!
Groetjes Nicolet

creacora zei

O wat super gaaf gefeliciteerd meis magnolia Designteam dat is toch wel heeeeel gaaf !!!!

Succes hoor maar als ik dit project weer zie gaat dat helemaal goed komen wat een super gave schuddebol !!!

Groetjes Cora

Anneke. zei

Ohw, wat een super mooie creatie!!! Gewoon zonde om te versturen. Zo mooi.
Groetjes Anneke.

Anneke. zei

Gefeliciteerd met je DT schap bij Magnolia. Het is van Magnolia een hele goeie keuze.
Groetjes Anneke.

Riet zei

Ohhhh wowwwww Sandra,wat heb je dit toch weer schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Willy Duit zei

Geweldig en wat een eer!!

Jolanda zei

Hoi Sandra,
wat een geweldig leuk nieuws voor je en helemaal verdiend, want je bent zo superrrrr creatief:0) proficiat en geniet ervan!! Deze creatie is ook weer superzzzz!
grzt Jolanda

Liesbeth zei

Gefeliciteerd Sandra met dit bijzondere DT plekje, helemaal verdiend hoor.
gr. Liesbeth

San zei

Van harte gefeliciteerd !en je creatie's zijn weer super !

majo zei

Super voor je Sandra.Dat is een hele eer om in het DT team zit worden gevraagt.
Ik vind het niet zo gek hoor je maakt zulke leuke mooie orginele creaties. Succes Gr Majo

lenny zei

Gefeliciteerd Sandra super gaaf en wat een eer en verdient en wat een geweldige creatie heb je weer gemaakt o en ik kijk uit naar je magnolia's creatie;s ben zelf ook beetje verslaafd aan de magnolia
groetjes lenny

Martha zei

Gefeliciteerd zeg!! Helemaal verdiend!
En dit ziet er weer helemaal geweldig uit, wat een super idee!
Groetjes,
Martha

Karla Carneiro zei

Very, very, beautiful!!!
Kisses!

Marlies zei

Gefeliciteerd Sandra!! Super leuke voor je!! Je maakt ook geweldige creaties, zo origineel, dus ze mogen blij zijn bij Magnolia dat je in de team wil LOL. Succes, maar dat lukt zeker!
Je schudbolkaart is weer een super creatie, geweldig gemaakt en zo leuk bedacht!! groetjes, Marlies

Leny Hempen zei

Van harte gefeliciteerd Sandra.
Het is je van harte gegund,en zeker verdiend.
Ook dit is weer een prachtige creatie.
Echt schitterend.


Gr Leny Hempen

marion zei

Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe job, ook deze creatie ziet er weer schitterend uit ! Liefs, Marion

Scrapchickies zei

Hartelijk gefeliciteerd! Je hebt die plek dubbel en dwars verdiend! Jouw creaties zijn elke keer opnieuw weer ware kunstwerkjes! Geniet er maar lekker van! Groetjes Joyce

Thamar, zei

hoi hoi

GEFELICITEERD helemaal top
geniet er maar lekker van.
En je bol is weer helemaal gaaf het is ook heel dom van ze om jou niet aan te nemen.
gr thamar

Jeannette zei

Ohhh, wat gaaaaaf!!! Gefeliciteerd met je nieuwe (zeer verdiende) job en die schudbol...hoe schattig is dát nou toch weer?

Groetjes, Jeannette

arjette zei

Gefeliciteerd!!!!!!!! Wat geweldig zeg!!!! Heel veel succes en vooral heel veel plezier maar dat gaat vast wel goed komen... haha
Deze creaties zijn ook weer prachtig zeg!!!

gr. arjette.

Janny zei

Welkom in ons Magnolia team, en ik hoop dat je net zoveel plezier van je DT schap zal beleven als ik, liefs Janny

Marijke en Chantal zei

Gefeliciteerd!! en terecht want je maakt schitterende creaties. Zoals nu ook weer, geweldig de schudbol. Hoe verzin je het toch elke keer weer en dat past ook nog eens in een envelop.........ongelooflijk!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Karin zei

Hoi Sandra,

WAT GAAAAAAAFFFF!!!! GEWELDIG GEWOON!!!!! Tjonge wat een mooi moment voor je, ik zou ook helemaal uit mijn dak gaan! Gefeliciteerd meis! Je maakt ook super gave creaties: geheel verdient zou ik zeggen :D

Groetjes en veel succes!

Karin

regina zei

wat gaaf zeg van harte gefeliciteerd!

en wat een super leuke creatie heb je weer gemaakt!

gr regina

Sandra1968 zei

Van harte gefeliciteerd met je plaats in het DT van Magnolia! Super!
En je creatie is weer een echte "beauty". Heel erg mooi!
Groetjes, Sandra

Christa zei

wow san wat gaaf, vind het niet raar hoor dat ze je vragen, man je ben zo creatief gefeliciteerd echt super voor je,, ik vind je sneeuwbol ook erg gaafff hoe kom je er toch op xx christa

marja zei

Wat super gaaf Sandra, gefeliciteerd!!!! Wat een ontzettend gave sneeuwbol heb je gemaakt.

Lieve groetjes Marja.

Ann Terny zei

Prachtig !!

Marianne Schut zei

Hai Sandra, wat een goed nieuws! Heel veel plezier met je DT werk, ik weet zeker dat we veel moois van je gaan zien. Zo ook deze creatie is weer helemaal leuk en super origineel! Liefs Marianne

An Zeelmaekers zei

Waaaw... een super dikke proficiat! benieuwd naar je creaties.
Maar deze sneeuwbol is ontzettend mooi!

Wendy Koorevaar zei

Gefeliciteerd meid, echt heel leuk! Kan me voorstellen dat je in de wolken bent!

Ik vind je schudbol ook prachtig, echt heel knap gemaakt.

Liefs,
Wendy

Astrid zei

Johhhhhh gefeliciteerd zeg, nou je verdiend het ook echt hoor.
Super super super.
En je projecten zijn ook erg mooi weer zeg.
Groetjes Astrid

Katrin zei

Очень красиво!!!

corrie zei

hoi sandra wat geweldig super leuk voor je
je verdient het je bent erg goed in het maken van super mooie kaarten
deze nieuwe kaart is ook super mooi groetjes corrie

maranda zei

Hoi Sandra, Oooowww dat is eens super geweldig goed nieuws!! ik gun het je van harte want je maakt zo mooie kaarten/Creatie's, je hoort echt bij de officieel magnolia team, Gefeliciteerd!! En ook deze keer hebje een mooie kaart gecreeérd! super super san!! en ik zie je creatie's/kaarten tegemoet en ik bewonderse! ik heb bijna geen tijd om reactie te plaatsen maar ik bewonder ze wel!
Hele fijne weekend!!

Groetjess Maranda

Ellen zei

Geweldig voor je dat je deel mag uitmaken van het DT van Magnolia! Helemaal verdiend vind ik, want je creaties zijn altijd weer erg origineel en zo knap gemaakt: deze bol is daar maar weer het bewijs van!
Ik wens je heel veel plezier!

groetjes, Ellen

Frouwkje zei

Gefeliciteerd Sandra!! Hardstikke leuk voor je!
Je nieuwe creatie is weer super!!
Liefs, Frouwkje

Corine van der Zee zei

Super Sandra en van harte gefeliciteerd!!! Je nieuwe creatie is ook weer supers!!! Gaaf hoor!

Liefs Corine

Nathaly zei

Hi Sandra, wat fantastisch nieuws dat je gevraagd bent voor Magnolia DT. Volkomen terecht overigens. Je maakt dan ook schitterende dingen. Gefeliciteerd! Nathaly

Els zei

Dit is me ontgaan, maar van harte gefeliciteerd en geniet met volle teugen. Groetjes Els

celia zei

Hey,
Door ziek zijn kom ik nu pas op je blog! Wat super leuk nieuws voor jou! Magnolia vind ik ook "the best" ;))

Je schudbol is natuurlijk ook schitterend!!!!!
Veel liefs, Celia.

manon's kaartenhoekje zei

Allereerst gefeliciteerd natuurlijk. Geweldig dat je in het tean zit. Veel succes.

En wat een leuke schudbol Sandra.

liefs manon

Related Posts with Thumbnails