maandag 5 december 2011

Sneeuwvlok

Ten eerste wil ik jullie allemaal hartelijk bedanken voor jullie lieve felicitaties n.a.v. mijn nieuwe 'job' bij het Magnolia Designteam!! Ik loop nog steeds de hele dag te stralen! Zo leuk vind ik het!!
Speciaal voor deze gelegenheid heb ik een nieuw blog gemaakt: Sandra's Magnolia Scrapsels!
Hier kunnen jullie vanaf nu ook al mijn Magnolia creaties bewonderen en het laatste nieuwe over Magnolia lezen! Neem gerust een kijkje!

Ik heb deze 3D sneeuwvlok gemaakt! Het patroon hiervan is weer (op verzoek) in mijn eigen Scrapshopje te koop voor slechts € 0,75!! Kijk hier voor het patroon.




Het papier is van Fabscraps 'Heritage' en is eigenlijk helemaal geen winterse lijn, maar zoals je ziet, is het ook geschikt om er een winters tafereeltje van te maken!
De roosjes heb ik zelf gemaakt uit een stukje 'Heritage Roses' papier.



Bedankt weer voor het kijken en ik wens jullie een hele fijne dag toe!

29 opmerkingen:

Corine van der Zee zei

Kan mij voorstellen dat je nog een beetje met je hoofd in de wolken bent hoor, geniet nog maar lekker na! Ga zeker een kijkje nemen op je Magnoliablog, de ster die je gemaakt hebt vind ik super gaaf, wat een leuk idee en zo mooi gemaakt!

Liefs Corine

Thamar, zei

hoi hoi

loop jij maar lekker naast je schoenen je hebt het verdient
helemaal geweldig

gr Thamar
ik ga natuurlijk je andere blog ook volgen.

Dina zei

oh wat prachtig wat je weer gemaakt hebt, heb je hier ook een patoron van?? en nog gefeliciteerd je hebt het verdient

Wilma zei

Hallo Sandra,
Straal nog maar een tijdje verder.....je hebt het verdiend.
Je 3d-sneeuwvlok ziet er PRACHTIG uit.
Liefs Wilam

angelique (anlou) zei

hoi meis
het is toch ook een eer meis, jeetje magnolia daar mag je trots op zijn hoor meis, en met je hoofd lekker in de wolken
ik vind deze creatie prachtig meis
heb je deze zelf uitgetekend of is dit een siloutte uitsnijsel?
liefs angelique

Els zei

Erg leuk deze magnolia op een sneeuwvlok. Ziet er super gaaf uit.
Groetjes van Els

corry'kaart zei

hoi sandra
gefeliciteerd dat je bij magnolia bent gekomen en dat is zeker een hele eer maar je maakt dan ook prachtige dingen zoals deze ster,helemaal super!
gr corry

Linda zei

Wauw wat een schitterende creatie heb je weer gemaakt
gr linda

Welkom bij Happy Stamper zei

heel erg mooi en leuk gedaan zeg,

lieve groetjes
angelique

Marianne Schut zei

Hai Sandra, je vlok ziet er prachtig uit hoor! Super mooi gemaakt! Liefs Marianne

*Ellen* zei

prachtig is deze originele creatie, en nog gefeliciteerd met je DT plekje

Kim zei

Wat ontzetten leuk bedacht zeg. En veel plezier in het Magnolia Design team.

Ik heb overigens een candy op mijn blog, dus als je het leuk vind kom dan even kijken.

Groetjes van Kim

Irene zei

Straal maar lekker verder meis en I follow you on your Maggie Blog!!!

Liefs, Irene

PS: gave vlok!!!!!

Anoniem zei

Hoi Sandra,wat moet ik er nu weer op zeggen.Hij is gewoon weer geweldig.Hoe jij van zoiets eenvoudigs toch een geweldig project kan maken,is fantastisch.
Ik ga hem dan ook zeker weer bestellen als je hem in je shopje zet.p.s.
Ik zag dat er nog iemand een gooi doet om jou grootste fan te zijn.
groetjes je aller grootste fan

Liesbeth zei

Mooi gemaakt weer Sandra, je verdient het plekje echt hoor.
gr. Liesbeth

Martha zei

Wow, dit ziet er prachtig uit!!!!!!!
groetjes,
Martha

Astrid zei

Schitterend dit Sandra wat een mooi projectje.
Groetjes Astrid

Leny Hempen zei

Dit ziet er prachtig mooi uit SANDRA.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Пъстър свят zei

Здравейте!
Имате награда в моя блог. Заповядайте да си я вземете!

Willy's creations zei

Ziet er weer schitterend uit.

Groetjes,Willy

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Sandra.

Liefs Riet.

Trudy zei

Ik vind je creatie schitterend Sandra,

Groetjes Trudy

Bernadet zei

wat een geweldige sneeuwvlok is dit Sandra!!!!
En wat een aanwinst ben je voor het magnolia team Sandra!!!! Echt supergaaf voor je

lenny zei

SUPERRRRRRRR sandra heel leuk
gr lenny

plony zei

Gefeliciteerd met je geweldige nieuws, je maakt prachtige dingen dus geheel verdiend. Ik ga me snel bij jouw volgers voegen hoor. Groetjes,Plony

prismsurface zei

One must act in painting as in life, directly.Sculpture is the best comment that a painter can make on painting.by Revathi

mariska zei

Dat ziet er schitterend uit Sandra!
Heel erg mooi gemaakt :D

Liefs mariska

Angela zei

Hallo Sanda

WOW wat een schattige sneewvlok en ik heb ook je creaties bekeken die ik nog niet gezien had ze zijn weer schitterend, mijn complimenten hoor.

Groetjes Angela

manon's kaartenhoekje zei

wauww wat een super sneeuwvlok heb je gemaakt....

groetjes manon

Related Posts with Thumbnails