maandag 23 januari 2012

Bag

Voor mijn lieve vriendin die ziek is, heb ik dit tasje gemaakt om haar beterschap te wensen! Dit tasje kan je natuurlijk voor elke gelegenheid maken en daarom heb ik er ook een patroon van gemaakt welke jullie weer in mijn shop terug kunnen vinden. Er is ook een Silhouette snijbestand van! Lekker makkelijk en dan hoef je het alleen nog maar in elkaar te vouwen!



Ik heb de superlieve stempel 'Tilda with peony' van Magnolia gebruikt uit de nieuwste lijn 'Sweet Crazy Love'! Ik heb haar bewerkt met Copics en Derwent Coloursoft potloden en een laagje Chalk. Verder wat bruine Stickles toegevoegd.


Om het afdrukje wat meer aandacht te geven, heb ik haar op meerdere lagen papier en stof geplakt!



De hartjes zijn van de Xenos. Het prachtige papier is van Basic Grey 'Kissing Booth'! Ook heb ik de Doohickey 'Heart Swirl' van Magnolia gebruikt.



Ik wens jullie allemaal een fijne week toe! Ik ga lekker veel scrappen (opdrachten, dus ik kan jullie helaas niet alles ervan laten zien nog). Daarnaast heb ik van mijn ouders alvast voor mijn verjaardag een hele set Copics gekregen, dus ik kan mooi oefenen hihihi!

33 opmerkingen:

Irene zei

Beeldig Sandra, dat bruin gecombineerd met blauw is echt super!!! Leuk ook hoe het plaatje er in laagjes dik boven op ligt!!!
Veel plezier met oefenen met je nieuwe copics!!!!

Liefs, Irene

redscrap zei

wat een leuk tasje,wat leuk dat je met laagjes hebt gewerkt
groetejs mina

San zei

Wat een lieffie San !

Joke zei

Wat een leuk tasje, mooie kleuren gebruikt en mooi gedaan zo met die laagjes.
groetjes Joke

m@deliefjuh zei

ja.. ook dit is weer plaatje. daar knapt ze vast van op! dat kan niet anders

Corine van der Zee zei

Wat een geweldig mooi doosje Sandra en leuke afwerking. Je stempel heb je heel mooi ingekleurd, ben stikjaloers! Als ik dit zie wil ik de potloden ook weer eens gaan gebruiken maar dat word flink oefenen hihihii.

Liefs Corine

Els zei

Super leuk tasje Sandra en ik hoop dat je vriendin hier snel van opknapt.Groetjes Els

Hilda zei

Wauw Sandra wat weer een gave nieuwe ontwerp!!!!
Ik hoop dat je vriendin zich door dit gave tasje zich wat beter gaat voelen.

groetje hIlda

Willy's creations zei

Schitterende creatie heb je gemaakt.

Groetjes,Willy

Thea zei

Wat een prachtig tasje Sandra, mooie kleuren ook! En wat een superkado heb je gekregen, succes met kleuren. Ik vind het inkleuren van de stempeltjes altijd een heerlijke ontspannen bezigheid, maar ga nu aan de strijk :-( dat vind ik het minste van alle hh-klusjes.

Fijne dag,
liefs Thea

majo zei

Wat een allerliefst tasje. gr Majo

Astrid zei

Wat een schattig tasje Sandra heel erg leul en je vriendin zal er blij mee zijn, dat weet ik zeker.
Groetjes Astrid

Anita zei

Wat een mooie tasje hebt je gemaakt, daar zal je vriendin zich wel beter door gaan voelen.
Leuk opgewerkt ook.

Gr. Anita

marja zei

Wat een geweldig mooi tasje Sandra, supers!! Vind de kleuren combinatie prachtig. Daar zal je vriendin zeker blij mee zijn.

Lieve groetjes Marja.

creacora zei

Een heel mooi tasje mooie kleuren combi !

Groetjes Cora

Jolara zei

geweldig gaaf liefs joyce

marion zei

Wauzers, wat een schatje zeg ! liefs, Marion

Marijke en Chantal zei

Alweer zo.n mooie creatie, leuk zoals het afdrukje door de laagjes bijna van het doosje afspringt:) Heel mooi gemaakt!

Groetjes, Marijke en Chantal

Leny Hempen zei

Wat een prachtig mooi tasje SANDRA.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Thamar, zei

wat een schatje
een cadeau om te krijgen

Marianne Schut zei

Hai Sandra, een pracht tasje weer, super leuk model hoor! En ik vind die kleurencombinatie zo mooi! Veel plezier met je nieuwe copic's, zo verslavend!!! Liefs Marianne

Miranda de Groot zei

Wat ontzettend mooi zeg.
Groetjes Miranda

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooi tasje heb je gemaakt, erg leuk!
Groetjes van Jacqueline

Liesbeth zei

Wat een schitterend tasje is dit Sandra, en zo mooi aangekleed ook.
gr. liesbeth

Marlies zei

Wat een prachtige tasje!! Mooie kleuren en super leuke idee om Tilda zo in laagjes erop te plakken! Een heel mooie geheel en een super leuk cadeau!
Succes met de copics! groetjes, Marlies

Riet zei

Wat is dit een schitterend tasje Sandra.

Liefs Riet.

corrie zei

hoi sandra super weer hoor groetjes corrie

Anoniem zei

Hij is weer helemaal geweldig hoor>
.Ik ben gewoon jaloers op je, hoe jij het elke keer weer voor mekaar krijgt om zoiets prachtigs te maken. Meteen maar weer naar je shopje om hem te bestellen.
gr je aller grootste fan

Angela zei

WOW Sandra wat een schattige bag, mooi papier, leuke stempel en weer prachtige versiert.

Groetjes Angela

Liberta zei

Hai San,

Ik vind deze tas weer helemaal top hoor.
Ik heb de planning om er volgende week aan te beginnen.
Maar ja met mij weet je het maar nooit.
Jou gestuurde energie heeft vandaag zijn best gedaan voelde mij weer even top.
Hoop dat jij ook gauw uit die lappenmand kruipt. En je paps en mams zijn schatten. Je krijgt zo een serie Copics wauw. suc6 met oefenen.
Je hubbie ook weer thuis???

Liefs, Lieb

manon's kaartenhoekje zei

wauwwwww sandra wat is die weer gaafff zeg superrrrrr

groetjes manon

Naomi zei

hoi sandra,

ik ben viavia op je blog terecht gekomen en wauw wat maak jij een prachtige dingen zeg! Ben hier meteen een tijdje blijven hangen en ook dadelijk volger geworden!

deze is ook echt een prachtcreatie, en ik kijk al volop uit naar je volgende ;)

veel liefs
Naomi

Nathaly zei

Prachtig, Sandra. Deze kleurencombi is echt een van mijn favorieten. De kaart die nu op m'n blog staat is ook in die kleuren. Ik kom nog eens terug voor het patroon. Schitterend. Nathaly

Related Posts with Thumbnails