zaterdag 7 januari 2012

Ben er nog hoor!

Ten eerste allemaal nog de allerrrrbeste wensen voor 2012! Ik hoop dat het voor jullie allemaal een fatastisch jaar mag worden!!

Ik verwaarloos jullie een beetje...solly!! Ik ben achter de schermen echt heel druk bezig met allerlei projecten, maar ik kan en mag nog niks laten zien!! Dus nog even geduld aub hihihi. Daarnaast heb ik een ruime week heerlijk genoten van het feit dat mijn mannetje weer even thuis was voor de Kerst!!

Vanwege de komst van het nieuwe jaar heb ik wat dingen op een rijtje gezet en wat knopen door gehakt. Ik heb helaas moeten besluiten om te stoppen als Designteam member bij Vilda Stamps. Ik wil mij meer gaan focussen op mijn eigen shopje en soms moet je keuzes maken.

Dit is de laatste kaart die ik voor ze gemaakt heb:


Nou, ik wens jullie allemaal nog een heel fijn weekend toe!

36 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Sandra.

Nog een gezond en liefdevol 2012 meis.
Liefs Riet.

Noriko zei

Soms moet je inderdaad keuze's maken.
Dit kaart is in ieder geval weer een pracht.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Noriko zei

Soms moet je inderdaad keuze's maken.
Dit kaart is in ieder geval weer een pracht.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Plony zei

Keuzes maken is moeilijk maar wel eens nodig hè. Dit is in ieder geval nog een supergaaf kaartje dus je hebt je er niet vanaf gemaakt omdat het de laatste is. Superss!!!!!
Groetjes Plony

Hanna zei

Hello Sandra! :)

What a beautiful card you've created! WOW! Love the sweet spring colours and the fabulous details you've added to this stunning masterpiece! I adore every inch. Gorgeous, Sandra!

Hugs,
Hanna

Corry zei

Hoi Sandra
Nog de beste wensen en je kaartje is een beauty. Daar zit weer heel veel werk in.
Liefs Corry

Irene zei

Ja soms moet je wikken en wegen San want alles kan nu eenmaal niet. Je afscheidskaartje is een schatje en heel veel succes met al je "geheimzinnige" bezigheden!!!

Liefs, Iree

Miranda de Groot zei

De beste wensen voor 2012.
Soms moet je keuzes maken. Je kunt niet alles doen he? Maar je laatste kaartje is prachtig.
Groetjes Miranda

jacqueline zei

Wat een schitternde kaart zeg...wow.

Groetjes Jacqueline

Marianne Schut zei

Hai Sandra, super leuk kaartje hoor. En tja soms moet je keuzes maken, je kan niet alles doen. Heerlijk dat je even hebt kunnen genieten samen met je man en ik kijk al uit naar de projectjes waar je mee bezig bent! Fijn weekend, liefs Marianne

Astrid zei

Hi Sandra, voor jou ook een gelukkig en gezond 2012. Je kaart is wel weer erg leuk hoor.
Groetjes Astrid

nicolet zei

Prachtig kaartje Sandra!
En ja soms moet je keuzes maken. En dat je voor je eigen shopje gaat is helemaal begrijpelijk!!
Fijn weekend
Groetjes Nicolet

CraftyC zei

Your card is beautiful Sandra, love the scene!
Clairexx

Thea zei

Voor jullie ook nog een heel gelukkig, gezond en creatief 2012 toegewenst. Wat lekker dat je mannetje even thuis was met de feestdagen.
Wij hebben genoten in Oostenrijk en zijn gisteravond weer thuisgekomen, ik mis het prachtige winterweer nu al. Bah wat is het hier dan grijs en grauw!

Liefs Thea

Hilda zei

Hé Sandrs, jij ook nog de beste wensen.

Jaaaaaaaaaaaaa ik voel me wel verwaarloosd door jou hoor, hihiihi geintje hé!!!

Fijn dat je met allemaal projekten bezig bent achter de schermen. Ben wel een beetje heel nieuwsgierig.

Ja soms moet je knopen doorhakken en keuzes maken ( aheum herken dat zo!!!! Jij hebt het gedaan, super.

Heel veel succes met alles wat je van plan bent.

En euhhhhhhh je creatie is heeeeel leuk.

Groetjes hIlda

corry'kaart zei

hoi sandra
wat een lieve kaart heb je gemaakt met al die frisse kleuren en veel succes met wat je gaat doen
groetjes van corry

m@deliefjuh zei

keuzes maken kan inderdaad moeilijk zijn. maar ze geven je ook weer een stukje rust

je kaart is weer prachtig meid

Karin zei

Hoi Sandra,

Toevalllig ( ... ) dacht ik van de week nog aan je en voila daar ben je! Lekker dat het goed gaat met je. En spannende tijden als ik het goed begrijp :) Ik zie dat je volgers in die tussentijd ook aardig gegroeid zijn, hartsikke leuk hoor!!! Ben erg benieuwd wat je allemaal aan het fabriceren bent... Leuke kaart heb je ook weer gemaakt! Tot snel!

Groetjes, Karin

marja zei

Voor jullie ook nog een gezond en gelukkig 2012. Ja soms moet je keuzes maken hoe moeilijk dat soms ook is. Je kaartje is weer super, geweldig mooi!

Lieve groetjes Marja.

Corine van der Zee zei

Super lief kaartje, tja en het hele leven bestaat uit keuzes maken dus gewoon doen wat goed voelt. Wens ook jou voor 2012 alle goeds!

Liefs en fijn weekend,

Corine

Els zei

Bijzonder mooi kaartje is dit.
Leuk/lief meisje op dat hek en prachtig papier ook.
Soms zijn keuzes maken echt niet leuk, maar wel belangrijk Sandra.
Ik wens je nog een heel gezond, gelukkig en creatief nieuwjaar. Groetjes Els

Thamar, zei

hoi hoi

jij ook alle goeds voor het nieuwe jaar.
En je creatie is weer geweldig.
Gr Thamar

Leny Hempen zei

Hoi Sandra

Voor jullie allen, ook alle goeds gewenst voor 2012.
Wat een prachtig mooi kaartje.
Echt schitterend.
Ook de kleuren vind ik super mooi.
Heb een hele fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Anoniem zei

Hallo Sandra
Weer een heel mooi stukje werk heb je afgeleverd. Gelijk heb je om meer tijd voor je eigen shopje vrij te maken.Kan ik tenminste nog meer bij je kopen haha
gr je allergrootste fan

Willy's creations zei

Schattig kaartje heb je gemaakt Sandra!

Groetjes,Willy

Kizzy zei

Wat een lief kaartje, heel leuk gemaakt, zachte mooie kleurtjes ook. Liefs Kizzy

Marijke en Chantal zei

Voor jou ook een heel fijn en creatief 2012 toegewenst.

Wat heb je een lief kaartje gemaakt, mooie zachte kleurtjes.

En succes met je winkeltje verder.

Groetjes, Marijke en Chantal

Marlies zei

Jij ook nog de allerbeste wensen voor 2012! Je hebt een super mooie kaart gemaakt, heel lief en schattig! groetjes, Marlies

corrie zei

hallo sandra je kaartje is weer super mooi
en ja soms moet je een keuze maken maar ik vind het wel spannend wat er nu weer komt
groetjes corrie

Creatiefhandje zei

Hallo Sandra,
prachtig kaartje geworden.
gr esmee

Wendy Koorevaar zei

Ik wens jullie ook een heel gelukkig en gezond 2012 toe!
Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt! Mooie aftrap van het nieuwe jaar....

Liefs,
Wendy

Merry zei

Oh this is so stunning...wonderful scene and love that rose.

Angela zei

Hoi Sandra

Prachtige kaart weer voor je, mijn compliment hoor.

Groetjes Angela

manon's kaartenhoekje zei

Ik wens jullie ook een heel gelukkig en gezond 2012 toe!
Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt. en tja soms moet je keuzes maken he....

groetjes manon

pst ben wel erg nieuwschierig met wat je bezig bent achter de schermen...succes we zien het van zelf

Liesbeth zei

Schitterend kaartje Sandra.
gr. Liesbeth
en ja....keuzes maken is soms nodig als een dag maar 24 uren heeft.
succes verder met je eigen webshop

Liesbeth zei

Schitterend kaartje Sandra.
gr. Liesbeth
en ja....keuzes maken is soms nodig als een dag maar 24 uren heeft.
succes verder met je eigen webshop

Related Posts with Thumbnails