maandag 16 januari 2012

Birthday card

Speciaal voor de verjaardag van 1 van de leden van de Verjaardagslijst die dit jaar is begonnen onder een paar enthousiaste Bloggers, heb ik deze Labelkaart gemaakt!


Uit het grote label komt nog een klein labeltje tevoorschijn met een felicitatiewens!


Ik heb de Magnolia stempel 'Tilda with a bunch of roses' en 'Dot Butterflies' gebruikt uit de Chasing Butterflies Collection van 2009. Dit is toch wel 1 van mijn favoriete stempeltjes! Ik heb de rozen voorzien van een laagje glitter en die verhit met een heattool.


 Het papier is van de nieuwste lijn 'Sweet Crazy Love' en heet Paris Pink Peony! Echt prachtig! Ook heb ik Magnolia 'Sweet Rainbow' Strawberry Plaid papier gebruikt! Het hekje is een Doohickey van Magnolia; 'Lovley Fence'. Ook heb ik Doohickey stans 'Heart Swirl' en 'Vintage Tag' gebruikt.
Daarnaast heb ik wat witte chalk en witte acrylverf gebruikt.

39 opmerkingen:

Irene zei

Niet te geloven dat dit een tag is, er zit zoooooo veel moois op!!

Liefs, Irene

Suze zei

Prachtige Tag Sandra leek al die verschillende frutsels erop.

Lieve groetjes Suze

Karin zei

Wat een leuke tag, zoveel details. Erg mooi.

Corine van der Zee zei

Wauw wat een beauty Sandra, hele mooie afwerking!

Liefs Corine

m@deliefjuh zei

gaaf zeg! hier was maranda zeker weten super blij mee!

marja zei

Wat een gave Tag Sandra, er zit zoveel moois op, super!!!!

Lieve groetjes Marja.

Annemarie en Merit zei

ontzettend mooi tag, wat is er toch heerlijk veel te zien!!!

groetjes Annemarie en Merit

Chantal zei

Woh, erg mooi.

Groetjes Chantal

marion zei

Sodeknetters Sandra, ik vind dit echt onwijs gaaf ! Prachtig hoe je dit in elkaar gezet hebt. De ontvanger zal hier vast en zeker heel blij mee zijn, zou ik iig wel zijn hihi. Knuffie, Marion

Wendy Koorevaar zei

Geweldig Sandra, wat een schatje is dit! Heel mooi gedaan en leuk ook dat ribbelkarton er achter!

Liefs,
Wendy

Kizzy zei

Wat super leuk gemaakt, leuke kleurtjes ook en zoveel mooie extra's erop.
Liefs Kizzy

Ankie vd Polder zei

Wat een schitterende tag. Groetjes, Ankie

linn zei

wat een pachtig kaartje /labeltje zeg!
ik moet nog steeds aan de auto beginnen:)
wordt aan gewerkt, ik was druk met verhuizen!!
xox
linn

Els zei

super wat een leuk kaartje is dit.
Groejtes Els

Plony zei

Geweldig zeg, heeeeeeeeeeeeel mooi!!!!!
Groetjes,Plony

corry'kaart zei

hoi sandra
wat een gave tag zo leuk met al wat je erop hebt geplaatst, echt een lust voor het oog!
groetjes van corry

Leny Hempen zei

Dit zit er geweldig mooi uit SANDRA.
Schitterend.

Gr Leny Hempen

Amanda zei

een heerlijk mooi en romantisch kaartje!

liefs Amanda

Chantal zei

Woow wat een gave tag, mooi hoor!
Groetjes Chantal

nicolet zei

Ooh wat is deze GAAFFFF!!
Groetjes Nicolet

Scrap Girl Online zei

Hij is prachtig.
Het is dat ik niet jarig ben en op DE lijst staat;) anders had ik hem graag door mijn brievenbus gekregen, haha.
Groet helga

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi!

Liefs Ida

Lean zei

Gaaf en mooie lieve kleurtjes ook!
groetjes,lean

Marianne Schut zei

Prachtig gemaakt Sandra, daar zal de ontvangster zeker blij mee zijn! Prachtige kleurtjes en schitterende details, je raakt niet uitgekeken! Liefs Marianne

Dina zei

wauh wat een mooie creatie super

Yvonne's cardcorner zei

Wow, zeg deze is echt super mooi!!
groetjes Yvonne

Ellen zei

Ziet er weer fantastisch uit!

groetjes, Ellen

Miranda de Groot zei

heel erg mooi
groetjes miranda

Angela zei

Hoi Sandra

Wat een schitterende tag,schattige stempel en weer prachtige versiert.

Groetjes Angela

Joke zei

Prachtige tag Sandra,hele mooie details gebruikt en een lief stempeltje.
groetjes JOke

Ans zei

Geweldig leuk gemaakt
wow mooi hoor
liefs,ans xxx

Kim zei

Het kan niet anders dan dat de degene voor wie deze kaart is er onwijs blij mee is. Wat een super mooie kaart.

Groetjes Kim

Marlies zei

Wat heb je een prachtige tag gemaakt Sandra! Prachtig met alle details en leuk met het rondje erbij en een heel lief Tilda! Een super geheel! groetjes, Marlies

Riet zei

Wat een schitterende tag Sandra,lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Martha zei

Dit is toch helemaal geweldig en super mooi om te ontvangen!!! En je ballon!!!! Super!!
Groetjes,
Martha

corrie zei

hallo sandra het is weer een mooi kaartjes geworden groetjes corrie

Nathaly zei

Wat een liefje, Sandra! Onwijs leuk gemaakt. Tja...ik hou van roze :-)
Je luchtballon was trouwens PRACHTIG!! Nathaly

Creatiefhandje zei

wow toppie tag zeg
gr esmee

manon's kaartenhoekje zei

wauww wat een gave kaart is dat geworden superrrrrrrrrrrrrr

groetjes manon

Related Posts with Thumbnails