dinsdag 31 januari 2012

Doosje

Er zijn weer twee nieuwe patronen te koop op het Cards etc. Euro Blog! Deze keer is het een driehoekig doosje en een Gable box! Ik mocht mijn 'scrapfratsen' op de Gable box uitleven!



Om bijna alle bloemsteeltjes heb ik diamantvormige kraaltjes geregen!
Verder heb ik Dimensional Pearls 'Espresso' van Adirondack gebruikt om bruine pareltjes te maken.


Copics primeur!

Van mijn ouders heb ik dus een heleboel Copics gekregen vast voor mijn verjaardag! Ik heb nog nooit met deze markers een geheel plaatje ingekleurd, dus bij dezen....de primeur van mijn allereerste stempelplaatje ingekleurd met deze geweldige fijne stiften!! Er gaan er zeker meer volgen hoor (ik heb de volgende 2 plaatjes alweer ingekleurd hihi).

Om de staarten van Tilda (Pie Tilda uit de Sweet Crazy Love Collection) heb ik kleine stukjes wol gedaan. Zo lijkt het net alsof ze haarelastieken in heeft!
Achter Tilda heb ik een stuk sheet geplaatst in een cirkel (zelf gemaakte digitekst).




Het papier is van Basic Grey 'Kissing Booth' en de grote roos is van Kaisercraft.

Nou ben ik volgende week vrijdag jarig (de 10e). Mocht je van je kaarten af willen (wink), stuur ze gerust naar mijn brievenbus (adres via mail) haha. Kom de 10e even langs hier op mijn Blog, wie weet vindt je die dag wel een klein kadootje!!

32 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Sandra
Wat heb je dit weer verschrikkelijk mooi gemaakt.Ik hoorde dat je voor het magnolia magazine een aantal patroontjes ontworpen hebt. Die zullen wel fantastisch zijn geworden,ik kan niet wachten tot die uit komt.
Natuurlijk stuur ik met je verjaardag een kaartje,ik zal mijn best doen om er iets moois van te maken groetjes van je aller grootste fan

sylvia zei

Super leuk!!!
Groetjes sylvia

San zei

Wat is je doosje leuk (ik heb het patroontje ook nog ergens liggen)en wauw bof jij even met je copics ,mooi gekleurd hoor !

Groetjes San.

Hanneke zei

Ooh, wat een mooi doosje! Heel mooi model en leuke kleurtjes ook. Groetjes, Hanneke

Irene zei

Hoi Sandra,

Wat heb je weer iets prachtigs gemaakt en dat inkleuren met je net nieuwe Copics heb je zo te zien al helemaal onder de knie, multi talent dat je bent!!!!
Dit jaar kan ik niet beloven dat ik een kaartje voor je maak meis, ik heb nog zo veel op de plank (voor mijn doen hoor, anderen zijn vele malen productiever maar ik ga niet zo snel).

Liefs, Irene

Monique zei

Heel mooi.

Groetjes Monique

Kitty zei

Dat ziet er weer super uit zeg,en wat een mooi papier heb je er weer voor gebruikt.
Ik zit weer te popelen om de patroontjes te bestellen maar zal eerst effe mijn voorraad op maken.
Als ik je adres doorkrijg dan komt er een kaart naar je toe.

Groetjes Kitty

Miranda de Groot zei

Wat is ie toch mooi zeg. Zo schattig.
Ik wil je wel een kaartje voor je verjaardag sturen als je mij je adres stuurt.
Groetjes Miranda

Alissa zei

Whauw wat een super leuk doosje.
Echt mooi gemaakt.

Groetjes Alissa

Leny Hempen zei

Wat een Schattig doosje SANDRA.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

nicolet zei

OOh prachtig zeg!
Groetjes Nicolet

marja zei

Wauw wat een prachtig doosje heb je ervan gemaakt Sandra, prachtig!!
Je verjaardagskaartje komt eraan :))

Lieve groetjes Marja.

Marijke en Chantal zei

Wauw Sandra wat heb je dit mooi gemaakt,mooie details en lekker veel op te zien. Leuk het gebruik van de kralen. Prachtig ingekleurd ook. Nou dit verdiend wel een kaartje..................ik mail je even.

Groetjes, Marijke en Chantal

Yvonne's cardcorner zei

Wauw, Sandra dit is helemaal geweldig!!
liefs Yvonne

corry'kaart zei

hoi sandra
je hebt er echt een schatje van gemaakt en zeker erg leuk met die kralen!
groetjes van corry

*mieke* zei

Wat een leuk doosje Sandra! En kleuren met copics gaat je zo te zien erg goed af...
Je kaart staat al klaar om gepost te worden, want volgens mij ben jij de eerst volgende op de verjaardagslijst:-)
Groetjes Mieke

Margriet zei

Wat een mooie creaties maak je zeg!!
Ik kijk met veel plezier op jou blog, geeft mij ook weer wat inspiratie!
Gr. Margriet

Els zei

ERg leuk doosje is dit. Groetjes Els

Liesbeth zei

Prachtig werkje weer Sandra.
gr. liesbeth

Thamar, zei

hoi hoi

wat gaaaaaaaaf is hij weer geworden echt helemaal top

gr Thamar

Nellie zei

wowwwwwwww wat is dit mooi Sandra en zulk mooi papier je bent een kunstenaar

Liefs Nellie

Sylvia van der Kolk zei

Wat een mooie creatie.

Groetjes sylvia.

Annemarie en Merit zei

schattig doosje en leuk kado voor je verjaardag COPICS!!.
Lief die kleine wollen draadjes in haar haar.
Kortom weer geweldig.

groetjes anemarie en merit

Willy's creations zei

Ziet er weer schitterend uit.

Groetjes,Willy

Corine van der Zee zei

Gaaf hoor! En wat heb je er weer een werk van gemaakt en dan al die kraaltjes rijgen, krijg al kramp in mijn vingers van het kijken ernaar hihihihi. Je stempeltje heb je mooi ingekleurd hoor, je bent een natuurtalent!

Liefs Corine

Amanda zei

Wauw Sandra wat is dit mooi en prachtig gekleurd met je copics!

liefs Amanda

Trudy zei

Je creatie is weer prachtig Sandra!!!
Groetjes Trudy

Hetty zei

Wat een super mooie creatie heb je
weer gemaakt

gr hetty

An Zeelmaekers zei

wat een pracht van een doosje... geweldig dat je altijd die idee├źn blijft uitwerken

Astrid zei

Wat is dit prachtig zeg, zoooooo mooi.
Groetjes Astrid

Marga50 zei

Schitterend mooie doosje heb je gemaakt en mooi gekleurd. Fijne dag,gioetjes Marga.

manon's kaartenhoekje zei

wauuwww sandra wat is die weer gaaff zeg....

groetjes manon

Related Posts with Thumbnails