vrijdag 13 januari 2012

Love is in the air!!

Love is in the Air! Nou ja, Airballoon haha! Ik heb een Luchtballon gemaakt in de vorm van een hart waarin je een klein kadootje kunt doen!! Dit kado is perfect voor een bruiloft of voor je eigen Valentijn! Denk bijvoorbeeld aan een kadobon voor een Ballonvaart!
Het patroon van deze ballon is te koop in mijn Scrapshop en kun je hier vinden!



De ballon kan van bovenaf open gemaakt worden waardoor je bij het kadootje kunt!




Boven de tekst zitten 2 hele kleine engeltjes!



De Cupido is een stempel uit de nieuwste collectie van Magnolia; 'Sweet Crazy Love'! Het bruidspaar is 'Loving Bridal Couple' uit de Wedding Collection 2010!
De zakjes heb ik zelf gemaakt van stof. De hartjes zijn van de Xenos. De vlaggetjes zijn gemaakt met de Silhouette (bestandje is ook te koop in mijn shop!).


Het papier dat ik gebruikt heb is van de nieuwste lijn van Basic Grey 'Kissing Booth'! Het is echt prachtig papier en ook mijn volgende projectje zal met deze schitterende lijn gemaakt worden!

Zelf heb ik ook eens een keer een tocht gemaakt....wowww...wat een ervaring zeg!! Ik zou zeggen...absoluut een keer doen!!!
Fijn weekend allemaal!

50 opmerkingen:

Neline zei

wowwwwww.....dat heb je heel gaaf gemaakt! Prachtig, hoe krijg je het verzonnen!Helemaal supers.
groetjes
Neline

Anita zei

Wat is dit weer supermooi geworden.
Complimenten.

Gr. Anita

Annemarie en Merit zei

Hoi Sandra,

Wat is dit weer geweldig leuk.
Hoe verzin je dit toch allemaal.
Ik zie net dat jij de eerst volgende bent op onze verjaardagskalender...nou ik kan mijn borst wel nat maken.
Ongelooflijk wat jij allemaal in elkaar zet,

lieve groetjes Annemarie en Merit

Anneke zei

Ooh Sandra, wat is die prachtig!! Echt geweldig, hoe verzin je het toch telkens :) En zo'n tochtje is echt prachtig he, heb het ooit ook eens voor mijn verjaardag gekregen!
Groetjes Anneke

Maris zei

woww hoe gaaf is dit dan zeggg, heel knap gemaakt

marjoleincreatief zei

niet normaal zeg, wat een kunststuk heb je weer gemaakt. Helemaal prachtig!!!
groetjes marjolein

Chantal zei

Woh. Prachtig.

Groetjes Chantal

marja zei

Wooow Sandra wat een geweldige creatie!!! Hoe kom je op het idee, super!!!!!

Lieve groetjes Marja.

Yvonne van Bruggen zei

Wat ontzettend mooi gemaakt!! En wat een leuk idee! Groetjes, Yvonne

Anreda zei

Wauw, wat gaaf !
Had ik net besloten om voor de trouw auto te gaan, komt deze geweldige ballon...argh...nu weet ik het niet meer.
Misschien maak ik ze wel allenbei :) (als mij dat lukt tenminste)
Is de ballon ook als silhouette bestand verkrijgbaar ?

Geweldig jouw "kaarten", wat een fantasie...

Groetjes, Anreda

Elly zei

Jeetje, jouw fantiasie is onuitputtelijk geloof ik:-) Wat een super de suup fantastisch project weer. Geweldig!!

Marijke en Chantal zei

wauw,wauw, wat een ongelooflijke gaaf creatie heb je weer gemaakt!! Wat een super idee.

Groetjes, Marijke en Chantal

Anoniem zei

Hallo Sandra
Superrrrrrrrrrrrrrrr hoor,hoe jij dat allemaal weer voor mekaar bokst.Als ik Magnolia was zou ik veel meer van jou werk plaatsen,wat geweldig.Ik ga mateen maar weer naar je shopje om deze ook te bestellen
Tot gauw groetjes je allerrr grootste fan

Anoniem zei

Hallo Sandra
Superrrrrrrrrrrrrrrr hoor,hoe jij dat allemaal weer voor mekaar bokst.Als ik Magnolia was zou ik veel meer van jou werk plaatsen,wat geweldig.Ik ga mateen maar weer naar je shopje om deze ook te bestellen
Tot gauw groetjes je allerrr grootste fan

Linda zei

wauw geweldig mooi gedaan, echt super
gr linda

creacora zei

OOOOO `Geweldig Sandra wat een super gave ballon ! zie er ingewikkeld uit maar zoooo mooi mijn complimenten hoor echt supers !!

Groetjes cora

Corine van der Zee zei

Wauw Sandra wat een prachtige creatie! Wat heb je er een werk van gemaakt zeg, tot aan de ballast zakjes aan toe, echt heel gaaf!
Wens je een fijn weekend,

Liefs Corine

anita01 zei

Hai Sandra,

It's in the air...magnolia zit goed zo hoog in de lucht, beeldig en fijntjes en eens helemaal anders dan...anders en daar hou ik zo van he...gaaf joh!!!

Warme groetjes,
Anita.

angelique (anlou) zei

hoi meis
dat heb je weer super gemaakt
mijn complimenten meis
echt helemaal toppie, hoe verzin je het toch elke keer weer meis
liefs angelique

Judith zei

Hier zullen de harten van open gaan.

Woow, Sandra, dit is weer een super super project!!!

Willy Duit zei

Wat een leuk idee!!

Debby zei

wow wat een gave luchtballon
Ik heb er toevallig ook een gemaakt gister, maar vond het echt een ramp om uit et zoeken hoe ik de touwtjes het beste aan de mand vast kon maken.

groetjes
Debby

m@deliefjuh zei

wauw zeg! helemaal gaaf!

Bribrie zei

Wouah, c'est carrément génial.

Lia zei

Wauwwwwwwwwwww, dit is echt helemaal geweldig, supergaaf, hoe krijg je het voor elkaar, mooie details, een toppertje hoor.
Groetjes Lia

Ans zei

Hallo Saartje,
Wat ben ik trots dat ik de moeder ben van zo`n creatieve dochter!!!!!!!!!!!!!
Dikke kussen
mamma.

Tini zei

Weer erg mooi gemaakt hoor, ziet er heel leuk uit, de kleuren zijn zo mooi op elkaar afgestemd.

Gr. Tini

Pia zei

Hoi Sandra,

Ben zojuist volger van je blog geworden.
Je maakt hele mooie dingen zeg.
Zou het leuk vinden als je ook volger van mij blog wordt kan je misschien meteen meedoen aan mij candy.

Groetjes,

Pia

Marianne Schut zei

Hai Sandra, helemaal geweldig! Wat een werk is hier in gaan zitten zeg. Super mooie details allemaal. Liefs Marianne

Annette zei

Sandra, dat ziet er super uit zeg. Je hebt aan allerlei details gedacht. Mijn complimenten.

Groetjes van Annette

Leny Hempen zei

Wat een prachtig mooie creatie Sandra.
Hoe bedenk je het weer.
Heb even goed mijn ogen uit gekeken.
Het is echt schitterend mooi.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Angela zei

Wat is tie GAAFFFFFFF!! Echt supersss!!

xxAngela

corrie zei

hallo sandra wat mooi super geweldig groetjes corrie

Bernadet zei

wowwwwww Sandra!!!!
Ik heb er geen woorden voor..... helemaal te gek!!!!!!!!!!!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Hoe verzin je het! Het is echt een super creatie, zo leuk en zo mooi!!
Groetjes van Jacqueline

Merry zei

So amazing...such detail...love those little sandbags on the side.

celia zei

Heeeeey schitterend hoor!!! Knap idee, super uitgevoerd!!!!
Veel liefs,Celia.

Miranda de Groot zei

wauw wat ontzettend gaaf zeg
groetjes miranda

*mieke* zei

Wauw....gewoon super mooi en hij heeft een hoog 'heb' gehalte:-) En zeker een wil ik ook maken gehalte!!!
Groetjes Mieke

Ethel Leurs zei

Wow Sandra wat een super leuke luchtballon heb je gemaakt. Wat een creativiteit. je moet er maar op komen.
Groetjes,
Ethel

Annette zei

nou jaaaaaaaaaaaaaaaaa daar heb ik gewoon geen woorden voor!!!!!!!!!!!!! gewoor FORMIDABEL MEISJE

liefs Annette

Alina zei

helemaal geweldig, Sandra, leuk idee!
groetjes, Alina

scrapcreations-judith zei

Wat een knap werk, echt heel erg mooi gemaakt. .
Groetjes Judith

Angela zei

WOW Sandra wat een schitterende luchtballon en ook weer zo leuk gemaakt. Mijn complimenten weer hoor.

Groetjes Angela

Wendy Koorevaar zei

Ohhh wat een prachtige creatie weer Sandra! Wat een werk zal hier in gezeten hebben. Super mooi gedaan...

Liefs,
Wendy

Liesbeth zei

Wat een schitterend werkstuk weer Sandra.
Prachtig gemaakt ook.
gr.liesbeth

JOKE zei

Wat heb je er weer een super kunstwerk van gemaakt!!!! Helemaal top!!!
Liefs Joke

JOKE zei

Wat heb je er weer een super kunstwerk van gemaakt!!!! Helemaal top!!!
Liefs Joke

Ilonka zei

Hey Sandra wat maak je toch een beeldschone creaties. Het ziet er allmaal fantastisch mooi uit.

XXxx Ilonka

http://ilonka-ilonkasbreistolpje.blogspot.com/
http://meandmydollhouse.blogspot.com/

manon's kaartenhoekje zei

wauuwww sapper de flap zeg wat is die gaaaffffffff heel erg mooi ppftt kanp hoor hoe je dat allemaal maakt....

groetjes manon

Related Posts with Thumbnails